|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah dat weet ik niet.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ik wel, het klopt! Ik ga nooit, nee nooit meer naar die rotschool! Lekker swingen in de disco! |
|
quote: Nou, bij een hardcore publiek is het nog net iets erger omdat die ook echt speciale dansjes hebben. En die zijn soms best moeilijk. Gisteren mijn schouder verrekt bij het doen van een windmill I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: De bekende muurbloempjes; komt overal voor. Eén troost; bij hiphop schijnt het 'too cool to move' principe het állerergst te zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oh nee, dat geloof ik niet.. Hoewel, tegenwoordig wordt er gewoon weinig op eender wat gedanst. De laatste 5 jaar is het echt erg geworden! Naja, meer plaats voor mij. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
bij abba en chic kan ik echt niet stilstaan. Oud Vuil. |
|
quote: AAAAfrica! *buttmove* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Volgens mij is het Nederlandse publiek ook saai omdat ze te verwend zijn, je kan hier elke week wel naar een metalconcert, en vrijwel elke tourende band pakt Nederland mee.. hierdoor is het publiek kritisch geworden en gaan ze alleen nog maar echt uit hun dak als alles perfect is.. Het publiek dat buiten Europa woont zal dan ook een stuk minder vaak de kans krijgen om gave metalbands te zien, en er meteen een stuk meer van genieten.. Wijzig: Wat overigens nog niet verklaard waarom het publiek in Duitsland en andere Europese landen waar veel metal speelt hier geen problemen mee zou hebben [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 04-05-2003 15:51] |
|
quote:En daar blijf ik bij. Man, we gingen anderhalf jaar geleden zelfs moshen en diven op AF, dusseh... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hmm weet ik niet, het ligt er ook aan hoe je zelf een concert wil beleven, ik zelf pit bijna nooit, vind het al leuk genoeg om die gasten te zien spelen en het allemaal goed te horen, verschil in beleving van een concert kan ook goed een reden zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: mja, dat heb ik ook. kijk liever toe op een afstandje, misschien kan ik iets van een techniekje van een gitarist pikken. Oud Vuil. |
|
quote:Ik kan bij Abba ook niet stil blijven staan.Geweldige muziek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik sta altijd wel te bangen als de muziek goed aan te horen is "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Omdat Nederland gewoon een kut land is..... Het is saai en er valt nix te beleven....denk je bij een concert ff een beetje normaal te kunnen doen.....staan al die mensen daar nog te nixen....boring.....(maja soms ook wel weer leuk hoor...) +death is the greatest kick of all....thats why they save it for the last...+ |
|
Hmm... wazig. Vergeleken met amerika en engeland is het nederlandse publiek volgens mij een stuk actiever. Ik zou het nederlandse publiek echt niet saai noemen, maar ik denk dat het maar ligt aan wat voor soort muziek/concert het om gaat. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Misschien zuipen ze te langzaam?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ga je naar de islamitische landen toe. Dan heb je de kans om opgepakt te worden. |
|
Ik ben het hier wel mee eens, ik heb nu al meerdere concerten meegemaakt waarbij ik echt dacht: Mensen??? Waarom maakt niemand geluid of beweegt niemand??? Ook niet als de zanger een beetje op het publiek inspeelt ofzo... Bah! Klote dat het hier zo gaat, ga eens naar Wacken! Jezus, die Duitsers (en de Nederlanders daar worden er door aangestoken) zijn echt fanatiek!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het ligt ook wel aan de bands maar ook ook aan het publiek en de sfeer die de band/publiek creëert. Bij Nevermore/Arch Enemy was het gezellig en druk. Bij Monolith waren er niet echt veel mensen en zat iedereen de kat uit de boom te kijken. Als je zelf begint dan volgen er meer. We zijn nou eenmaal een stelletje schaapachtige kuddedieren. Subtiel kamerolifantje |
|
Hmm.. ik vind bij veel concerten het publiek helemaal niet saai.. Maarja ook wel logisch als er weer een 4e rangs bandje speelt dat niet het hele publiek staat te headbangen... Ik doe zelf ook nauwelijks enthousiast dus ik zal ook niet over andere mensen klagen. Zolang er maar geen 'pit' is ofzo... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik denk dat het daar niet echt mee te maken heeft, het is eerder van, als ik dit of dat doe dan sta ik misschien wel voor lul. Of ze denken dat ik gek ben etc. Als het niet druk is dan is het al moeilijker om daadwerkelijk wat aan de gang te krijgen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ach het publiek in belgie is niet beter ofzo |
|
Tip, neem Mark "Angelraper" mee!! die staat al te headbangen tijdens de soundcheck.. En hij is nog een goeie roadie ook!!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik moet zeggen in Groningen is het idd altijd feest. Erg gezellie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |