IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waarom is Nederlands publiek zo fucking saai???!!! Volgende pagina
Da Bastard
Usericon van Da Bastard
Posted 26-02-2003 10:55 by Da Bastard Wijzig reactieProfiel van Da BastardQuote dit bericht

In vergelijking met andere landen is Nederland gewoon een vet saai land om te spelen. Waarom staan alle mensen als een dood schaap te kijken in een kring om het podium om achteraf naar de band toe te gaan om te vertellen hoe geweldig ze het wel niet vonden??! Beweeg dan! Speel maar es in Frankrijk, Tjechie, Slovakije, Polen of Duitsland... daar weten ze hoe het moet! Nederland is saai! H.A.A.T.!!!

[ff je spelling in de topic titel aangepast]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2003 12:46]

H.A.A.T............in je naad!!!

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 26-02-2003 10:57 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

Topic : Waar is Nederlands publiek zo fucking saai???!!!

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-02-2003 10:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Waar?..hmm...op plaatselijke braderieen denk ik..

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-02-2003 10:58 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ach aan mij zal het niet liggen

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL.

Één reden is denk ik dat in Nederland men erg let op wat anderen doen: "Ik ga niet in mijn eentje vooraan staan, ik wacht wel tot er meer mensen staan". Iedereen denkt zo dus dan blijft het rustig vooraan.

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 10:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

kom maar eens in Belgie spelen, DAN weet je wat een saai publiek is.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-02-2003 10:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ligt gewoon aan de personen.
Ik ga meestal gewoon bangen bij het podium

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 11:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

En zo hoort het, fijn op de eerste rij en schudden met die hersenen

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 26-02-2003 11:01 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 26 februari 2003 10:59 schreef Jenje het volgende:
LOL.

Één reden is denk ik dat in Nederland men erg let op wat anderen doen: "Ik ga niet in mijn eentje vooraan staan, ik wacht wel tot er meer mensen staan". Iedereen denkt zo dus dan blijft het rustig vooraan.

hahaha it's funny because it's true !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja toch ...

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 26-02-2003 11:06 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 10:59 schreef wladimir het volgende:
Ligt gewoon aan de personen.
Ik ga meestal gewoon bangen bij het podium

Ligt meer aan de bands.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 11:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nederlands publiek is denk ik ook kritischer ...

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 26-02-2003 11:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 26 februari 2003 10:59 schreef campske666 het volgende:
kom maar eens in Belgie spelen, DAN weet je wat een saai publiek is.
nagels met koppen, bende lege fakken. Hoeveel ik al al niet aleen heb staan bangen.. en dan heb je drie reacties: 1. Kijkt naar dendiene, dronkaard (ROFL) of 2. Ze komen meedoen () 3. Ze komen meedoen, begint er een aap extreem de mosher uit ta hangen en laat iedereen zich weer als schapen achteruit duwen, ja zo geraak je nergens dus

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 11:07 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 11:07 schreef Jenje het volgende:
Nederlands publiek is denk ik ook kritischer ...

...en dommer

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 11:07 schreef campske666 het volgende:
...en dommer
In vergelijking met ... ??

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-02-2003 11:09 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Toch zijn de bands vaak best wel enthousiast heb ik het id.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 11:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 11:08 schreef Jenje het volgende:
In vergelijking met ... ??

mensen

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 11:12 schreef campske666 het volgende:
mensen
... hmm ... dude's gotta point there ..

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 26-02-2003 11:15 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 26 februari 2003 10:55 schreef Da Bastard het volgende:
In vergelijking met andere landen is Nederland gewoon een vet saai land om te spelen. Waarom staan alle mensen als een dood schaap te kijken in een kring om het podium om achteraf naar de band toe te gaan om te vertellen hoe geweldig ze het wel niet vonden??! Beweeg dan! Speel maar es in Frankrijk, Tjechie, Slovakije, Polen of Duitsland... daar weten ze hoe het moet! Nederland is saai! H.A.A.T.!!!

goh... al 4 posts... en dan al meteen proberen om mensen op de kast te krijgen...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm vind ik niet... Kennelijk speelt Da Bastard in een band en verbaasd hij zich daarover, en terecht ... heb zelf menigmaal verbaasd gekeken hoe een goede band geen respons kreeg uit de zaal.

¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 26-02-2003 11:20 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

hummz toch sta ik altijd wel te bangen en te pitten,
je moet alleen beetje uitkijken dat als je een pit maakt dat je dan niet de verkeerde mensen ramt want voor je het weet heb je ruzie enzo...

Nabua Vonveilla

Suppository
Usericon van Suppository
Posted 26-02-2003 11:22 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Wij hebben afgelopen zaterdag op een groot fest in Frankrijk gespeeld. Maar die lui zijn pas gek! Die gaan helemaal uit hun plaat! Op en voor het podium. Dat geeft idd 10 keer meer een kick dan de gemiddelde optredens hier in Nederland.

Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 26-02-2003 11:24 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 26 februari 2003 11:22 schreef Suppository het volgende:
Wij hebben afgelopen zaterdag op een groot fest in Frankrijk gespeeld. Maar die lui zijn pas gek! Die gaan helemaal uit hun plaat! Op en voor het podium. Dat geeft idd 10 keer meer een kick dan de gemiddelde optredens hier in Nederland.

proficiat, je hebt je doelgroep gevonden...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 11:24 schreef Meulen35 het volgende:
proficiat, je hebt je doelgroep gevonden...
LOL

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-02-2003 11:33 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik denk niet het het Nederlandse publiek saai is maar verwend! Woon je in een gehucht in Frankrijk en er komt eens in het half jaar een metalband spelen ga je natuurlijk helemaal uit je dak. Woon je onder de rook van Rotterdam en elke maand kun je zeker naar 5 vette metalbands kijken in de Baroeg is het natuurlijk vrij logisch dat over het algemeen iets minder uit je pan staat te gaan bij elk concert.....

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-02-2003 11:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Waar is Nederlands publiek zo fucking saai???!!!

Daar waar fucking saaie bands staan te spelen!!! H.A.A.T.!!

Bazzio Attacks!!!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com