|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Of een muzikant technisch is zal mij me reet roesten, maar ik heb welk een grafhekel aan slecht geluid, als ik niks anders dan een brij van drums hoor dan baal ik want dan heb ik nog niet goed gehoord hoe de band live klinkt. En ook als het geluid zo belachelijk tyfushard staat dat je oren pijn doen, zwaar irritant, overbodig en het doet een band geen goed. |
|
zeikerd Je moeder. |
|
Blekkie |
|
quote: Haha.. dat wou ik net zeggen.. quote: das waar.. toen ik vroeger zo 1 keer in de zoveel tijd eens bandjes zag ging ik ook vet uit mn plaat.. maar nou zie ik toch elke week wel wat, en dan word je vanzelf rustiger en ga je toch op wat meer dingen letten.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 26-02-2003 12:04] |
|
ben ik niet met je eens de programmering van de Baroeg is heel eenzijdig alleen maar extreme Death Black en Grind etc, met heel af en toe een uitzondering. Niet dat ik wat heb tegen deze genres, maar wil ook wel eens wat anders. Vroeger ging ik vrij veel naar de Baroeg, Skyclad, Unleashed, Virgin Steele, Exciter, Tank, Raven etc. Nu is dat nog zelden ja laatst Tankard, en in juni dan Nuclear Assault. Nou ja in ieder geval is het wle zo inderdaad dat als je vaak gaat je minder uit je plaat gaat, maar dat heeft ook met de instelling en de abnd te maken. Ik heb al gruwelijk veel converten gezien en toch ga ik soms nog helemaal uit mijn plaat, de sfeer moet er ook naar zijn en dan maakt het niet uit of er 50 man of 5.000 man is! |
|
quote: Moshers hebben altijd voorrang man, hèhè, en dat vind je dan saai op uw poten blijven staan hé After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Zeer heerschend , maar ligt ook aan de band. Bij black metal vinden mensen het soms niet true om te headbangen etc. |
|
Ligt er ook erg aan hoe je geprogrammeerd staat natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je als klein bandje baalt van het saaie publiek, want als je als voorprogramma speelt voor een grotere band zal je idd zien dat er vrij zelden word geheadbangt / mosht etc. Dat wordt meestal voor de hoofdact 'bewaard'. Dan mag je als voorprogramma nog wel zo goed spelen, de meeste mensen zijn niet zo dat ze bij een concertzaal binnenkomen, hun jas ophangen, en meteen vooraan bij het podium gaan headbangen. Die moeten eerst "in the mood" komen met drank en muziek... en zo'n voorprogramma dient vaak als 'opwarmertje' voor het publiek, dus dan zal je inderdaad weinig mensen al helemaal los zien gaan. Tegen de tijd dat je zelf als hoofdact kan spelen zal je hier minder last van hebben... Zenial |
|
ow? wordt over het algemeen meer gebangt dan de andere concerten waar ik de afgelopen tijd ben geweest... en zelf sta ik zo goed als altijd stil, alleen als er nauwelijksd volk is en de muziek mij erg goed bevalt bang ik, hou niet zo van die drukte zoals de laatste waking the dead Je moeder. |
|
Het Nederlandse publiek beseft gewoon dat headbangen en moshen gay is! dus statistisch gezien staat 1 op de 10 figuren te (gang)bangen |
|
quote: Neem jij een jas mee naar optredens ? |
|
quote: zegt een kale knikker. |
|
quote: Ik wel.. Ik heb niet de luxe van een privéhelikopter waarmee ik 's winters naar optredens toe kan vliegen Dus om de kou te kunnen weerstaan MOET ik me jas wel meenemen heh! |
|
quote: Tsssk.. Viking-metal wannabe Heb je nog een plastic zwaardje en helmpje kunnen vinden bij de Bart Shit |
|
Dus je doet een jas aan naar een optreden ... Je neemt hem niet mee ... |
|
quote: Een echte Viking loopt toch in z'n blote bovenlijf door de sneeuw, niet ? |
|
quote: Das toch gezellig, zuipen en bangen met je jas! Je beste vriend, je jas |
|
Snaack is nie viking, die is gay |
|
quote:Ik heb er niet naar gezocht. Ik heb me geld wel nuttiger te besteden |
|
quote: Dude .. a beer buys a real friend Geef mij bier en ik zal ff met je praten .. zo deed greyclaock dat ook laatst [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-02-2003 13:26] |
|
quote: Nu ga je te ver, tuinkabouter |
|
quote: Ghe ghe ghe |
|
quote: Niet met kleine mensen lachen kerel, dan kan deze hobbit nie mee lache |
|
quote: Dat de Orks u en uw familie mogen uitroeien En nu weer on fukking topik? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |