IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Waarom is Nederlands publiek zo fucking saai???!!! Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 26-02-2003 11:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Omdat nederlanders alleen kjiken hoe goed de muzikanten kunenn spelen.

"OOOHHHHH.....zag je dat hij sloeg een noot mis, nou ja zo goed waren ze ook weer niet, ik kan het beter hoor!"

Ik haat die mentaliteit ga een gewoon voor metal man lekker moshen en headbangen schijt of het geluid slecht is, heb lol, je betaalt toch entree!

Het is gelukkig niet altijd zo, bij Tankard oin de 013 (300 man plusminus) was het vet ouderwets lekker moshen en zuipen iedereen ging uit zijn plaat!

Tankard in de Baroeg zelfs en daar waren maar 50 betalende bezoekers!!!
Dara zijn we helemaal los gegaan ondanks dat het geluid beter had gekund, het was vet GAAF!

een grote middelvinger aan al die personen die alleen maar geven om hoe snel de drummer kan drummen of hoe technisch de gitarist wel niet is.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Of een muzikant technisch is zal mij me reet roesten, maar ik heb welk een grafhekel aan slecht geluid, als ik niks anders dan een brij van drums hoor dan baal ik want dan heb ik nog niet goed gehoord hoe de band live klinkt. En ook als het geluid zo belachelijk tyfushard staat dat je oren pijn doen, zwaar irritant, overbodig en het doet een band geen goed.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-02-2003 12:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zeikerd

Je moeder.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Blekkie

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 26-02-2003 12:04 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 10:59 schreef campske666 het volgende:
kom maar eens in Belgie spelen, DAN weet je wat een saai publiek is.

Haha.. dat wou ik net zeggen..

quote:
Op 26 februari 2003 11:33 schreef Vintersorg het volgende:
Ik denk niet het het Nederlandse publiek saai is maar verwend! Woon je in een gehucht in Frankrijk en er komt eens in het half jaar een metalband spelen ga je natuurlijk helemaal uit je dak. Woon je onder de rook van Rotterdam en elke maand kun je zeker naar 5 vette metalbands kijken in de Baroeg is het natuurlijk vrij logisch dat over het algemeen iets minder uit je pan staat te gaan bij elk concert.....

das waar.. toen ik vroeger zo 1 keer in de zoveel tijd eens bandjes zag ging ik ook vet uit mn plaat.. maar nou zie ik toch elke week wel wat, en dan word je vanzelf rustiger en ga je toch op wat meer dingen letten..

[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 26-02-2003 12:04]

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 26-02-2003 12:44 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ben ik niet met je eens de programmering van de Baroeg is heel eenzijdig alleen maar extreme Death Black en Grind etc, met heel af en toe een uitzondering.

Niet dat ik wat heb tegen deze genres, maar wil ook wel eens wat anders.

Vroeger ging ik vrij veel naar de Baroeg, Skyclad, Unleashed, Virgin Steele, Exciter, Tank, Raven etc.

Nu is dat nog zelden ja laatst Tankard, en in juni dan Nuclear Assault.

Nou ja in ieder geval is het wle zo inderdaad dat als je vaak gaat je minder uit je plaat gaat, maar dat heeft ook met de instelling en de abnd te maken.

Ik heb al gruwelijk veel converten gezien en toch ga ik soms nog helemaal uit mijn plaat, de sfeer moet er ook naar zijn en dan maakt het niet uit of er 50 man of 5.000 man is!

Metal
Usericon van Metal
Posted 26-02-2003 13:08 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 11:07 schreef IronGlory het volgende:
nagels met koppen, bende lege fakken. Hoeveel ik al al niet aleen heb staan bangen.. en dan heb je drie reacties: 1. Kijkt naar dendiene, dronkaard (ROFL) of 2. Ze komen meedoen () 3. Ze komen meedoen, begint er een aap extreem de mosher uit ta hangen en laat iedereen zich weer als schapen achteruit duwen, ja zo geraak je nergens dus

Moshers hebben altijd voorrang man, hèhè, en dat vind je dan saai op uw poten blijven staan hé

After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-02-2003 13:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 12:44 schreef enforcer het volgende:
Vroeger ging ik vrij veel naar de Baroeg, Skyclad, Unleashed

Zeer heerschend ,
maar ligt ook aan de band.
Bij black metal vinden mensen het soms niet true om te headbangen etc.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-02-2003 13:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ligt er ook erg aan hoe je geprogrammeerd staat natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je als klein bandje baalt van het saaie publiek, want als je als voorprogramma speelt voor een grotere band zal je idd zien dat er vrij zelden word geheadbangt / mosht etc. Dat wordt meestal voor de hoofdact 'bewaard'. Dan mag je als voorprogramma nog wel zo goed spelen, de meeste mensen zijn niet zo dat ze bij een concertzaal binnenkomen, hun jas ophangen, en meteen vooraan bij het podium gaan headbangen. Die moeten eerst "in the mood" komen met drank en muziek... en zo'n voorprogramma dient vaak als 'opwarmertje' voor het publiek, dus dan zal je inderdaad weinig mensen al helemaal los zien gaan. Tegen de tijd dat je zelf als hoofdact kan spelen zal je hier minder last van hebben...

Zenial

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-02-2003 13:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ow? wordt over het algemeen meer gebangt dan de andere concerten waar ik de afgelopen tijd ben geweest...

en zelf sta ik zo goed als altijd stil, alleen als er nauwelijksd volk is en de muziek mij erg goed bevalt bang ik, hou niet zo van die drukte zoals de laatste waking the dead

Je moeder.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2003 13:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het Nederlandse publiek beseft gewoon dat headbangen en moshen gay is!

dus statistisch gezien staat 1 op de 10 figuren te (gang)bangen

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 13:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:15 schreef Zenial het volgende:
Ligt er ook erg aan hoe je geprogrammeerd staat natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat je als klein bandje baalt van het saaie publiek, want als je als voorprogramma speelt voor een grotere band zal je idd zien dat er vrij zelden word geheadbangt / mosht etc. Dat wordt meestal voor de hoofdact 'bewaard'. Dan mag je als voorprogramma nog wel zo goed spelen, de meeste mensen zijn niet zo dat ze bij een concertzaal binnenkomen, hun jas ophangen, en meteen vooraan bij het podium gaan headbangen. Die moeten eerst "in the mood" komen met drank en muziek... en zo'n voorprogramma dient vaak als 'opwarmertje' voor het publiek, dus dan zal je inderdaad weinig mensen al helemaal los zien gaan. Tegen de tijd dat je zelf als hoofdact kan spelen zal je hier minder last van hebben...

Neem jij een jas mee naar optredens ?

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-02-2003 13:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:22 schreef Snaack het volgende:
Het Nederlandse publiek beseft gewoon dat headbangen en moshen gay is!

dus statistisch gezien staat 1 op de 10 figuren te (gang)bangen

zegt een kale knikker.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2003 13:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:22 schreef campske666 het volgende:
Neem jij een jas mee naar optredens ?

Ik wel.. Ik heb niet de luxe van een privéhelikopter waarmee ik 's winters naar optredens toe kan vliegen

Dus om de kou te kunnen weerstaan MOET ik me jas wel meenemen heh!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2003 13:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:23 schreef wladimir het volgende:
zegt een kale knikker.

Tsssk.. Viking-metal wannabe

Heb je nog een plastic zwaardje en helmpje kunnen vinden bij de Bart Shit

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dus je doet een jas aan naar een optreden ...
Je neemt hem niet mee ...

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 13:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:24 schreef Snaack het volgende:
Ik wel.. Ik heb niet de luxe van een privéhelikopter waarmee ik 's winters naar optredens toe kan vliegen

Dus om de kou te kunnen weerstaan MOET ik me jas wel meenemen heh!

Een echte Viking loopt toch in z'n blote bovenlijf door de sneeuw, niet ?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2003 13:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:25 schreef Jenje het volgende:
Dus je doet een jas aan naar een optreden ...
Je neemt hem niet mee ...

Das toch gezellig, zuipen en bangen met je jas! Je beste vriend, je jas

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Snaack is nie viking, die is gay

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-02-2003 13:26 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:25 schreef Snaack het volgende:
Tsssk.. Viking-metal wannabe

Heb je nog een plastic zwaardje en helmpje kunnen vinden bij de Bart Shit
Ik heb er niet naar gezocht.
Ik heb me geld wel nuttiger te besteden

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:26 schreef Snaack het volgende:
Das toch gezellig, zuipen en bangen met je jas! Je beste vriend, je jas

Dude .. a beer buys a real friend

Geef mij bier en ik zal ff met je praten .. zo deed greyclaock dat ook laatst

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-02-2003 13:26]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2003 13:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:26 schreef Jenje het volgende:
Snaack is nie viking, die is gay

Nu ga je te ver, tuinkabouter

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2003 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:

Ghe ghe ghe

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 13:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:

Niet met kleine mensen lachen kerel, dan kan deze hobbit nie mee lache

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-02-2003 13:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2003 13:28 schreef campske666 het volgende:
Niet met kleine mensen lachen kerel, dan kan deze hobbit nie mee lache

Dat de Orks u en uw familie mogen uitroeien

En nu weer on fukking topik?

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com