|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
40 GRIT (USA) AGE OF IGNORANCE AMON AMARTH (S) ANCIENT CEREMONY BORKNAGAR (N) CALLENISH CIRCLE (NL) CHILDREN OF BODOM (FIN) DARKANE (S) DARKSEED DARKWELL (A) DEFENDING THE FAITH DESASTER DEW SCENTED DIE APOKALYPTISCHEN REITER EDENBRIDGE (A) END OF GREEN EVENFALL (I) FALLING TO PIECES FARMER BOYS FINAL BREATH FINNTROLL (FIN) GOD DETHRONED (NL) GRAVEWORM (I) HOLLENTHON (A) HYPNOS (CS) IN EXTREMO IN FLAMES (S) J.B.O. KATATONIA (S) KROKUS (CH) LETZTE INSTANZ NAPALM DEATH (GB ) PRIMAL FEAR PRIMORDIAL (IR) PYOGENESIS SINCERE SINNER SUBWAY TO SALLY SYMPHORCE THE ARMADA UNDERTOW VINTERSORG (S) www.summer-breeze.de/ Met wie mag ik meerijden? edit: 21-23 augustus dus [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 19-04-2003 14:53] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
met mij ALS ik rij Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Toffe line up, naar mijn mening de beste tot nu van alle festivals. Helaas is het zo'n pokke eind weg, dus ik kan weer eens niet gaan. |
|
quote: Aan wacken heb je genoeg toch? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Relaxerend Dat wordt weer een gave road-trip/treinreis voor een leuk weekendje Metal |
|
quote:yep! enneuhtien x meerijden = gratis 'rit' Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
is helemaal nie ver joh! ik heb er vorig jaar (vertrokken in de omgeving van Den Bosch) maar 9 uur op gereden.. en de line-up ziet er wel weer aantrekkelijk uit! |
|
quote: Ah!! Er zijn tóch nog echte mannen op deze wereld. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wij vanuit Rotterdam 12 uur... Maargoed, ik hoefde niet te rijden dus ik was zat |
|
quote: Ach, als ik zou mogen kiezen was ik naar Summer Breeze gegaan, die line up spreekt me meer aan. Maar goed, Wacken is ook leuk hoor, daar niet van |
|
quote: Pff, en voor de rest geen kortingen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:neen alleen verlengingen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: De line-up is idd beter, maar Wacken is natuurlijk een hele week. En daar ik niet op vakantie ga met (waarschijnlijk wel met bijkans de hele klas naar zeeland) doe ik liever een week wacken dan 3 dagen summer-breeze. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
waar is summer breeze? |
|
quote: Doe als ik, doe het allebei |
|
quote: In Abtsgmünd, 80 km ten oosten van Stuttgart. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Denk niet dat ik dat trek met mijn budget, zou graag willen maar dan moet ik die week zeeland laten schieten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kijk nog of ik vrij kan krijgen; zoals het nu lijkt gaat het lukken!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmm Dew Scented (al 2x gezien) Hypnos (ben ik erg benieuwd naar live) Neuh, daar ga ik niet voor betalen. |
|
quote: eey was jij niet die dude met die rode kar, op de achterste camping dan? |
|
Whoaa wat een line-up Hmm ik weet nu al dat ik niet ga ( ) maar voor de mensen die wel gaan: Veel plezier en maak veeeeel foto's! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Wacken heeft een boeiendere line up (komt ongetwijfeld nog meer bij) en is een hele week inderdaad. Qua geld kan ik gewoon geen andere Duitse festivals aan ... Ik, Wil Schuurman |
|
Leuk programma, maar dat programma van vorig jaar zal volgens mij nooit geëvenaard worden. Helaas niet heen kunnen gaan Wie weet dit jaar... en zeer zeker naar Wacken!!! |
|
quote: Nope, wij hadden een witte bus Wij waren redelijk herkenbaar door onze Schijtvriendjes-shirts. Volgens mij sotnden wij op de 2e camping, iig vlak voor die heuvel. We hadden een mooie Schijtvriendjes vlag hangen over de tenten of de bus Dit was op de heenweg. Je kan goed zien dat degenen uiterst rechts en de 3e van rechts de bestuurders zijn (ik ben 2e van rechts met Blind Guardianshirt), dat zijn namelijk de enige die nuchter waren [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 28-02-2003 2:29] |
|
quote: Mag ik ook mee? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |