|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hoor ze toch liever met Belladonna |
|
quote:he daar was ik bij Maar ik vind Bush ook gaver klinken dan Belladonna |
|
White noise dinges zal nooit overtroffen worden signature |
|
Dikke +1. Alhoewel het oude spul natuurlijk ook gewoon geniaal is. |
|
Spreading The Disease zal nooit overtroffen worden. Bareuh... |
|
Niet door andere albums dan Sound of White Noise nee. |
|
Smaken verschillen gelukkig. ...en dan vond ik We've Come For You All óók al sterker dan Sound Of white Noise... Bareuh... |
|
quote: Ditte! |
|
quote: signature |
|
Potverdorie, die nieuwe track is vet! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dit had ik niet meer van ze verwacht............ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Goed nummer! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zoet, saai en kut. Na een soap die nichteriger is dan Geer en Goor ooit op TV hebben laten zien is de muziek nog laffer, slapper en ranziger dan het smerigste slaapkamerwerk van deze twee rasflikkers. Ik draai Spreading The Disease nog wel een keer. |
|
Vooral doen Barrie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Oh, dan heb ik me vergist. Ik dacht echt dat ik het gaaf vond www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ohja, ik zie het Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vet nummer. Ik zeg niet het beste in 20 jaar, maar het zit er niet ver vanaf. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik vind het nummer op zich wel okee, maar Joey Belladonna heeft hoorbaar z'n beste tijd gehad. Ik heb Anthrax met Dan Nelson gezien, die vond ik eigenlijk een heel adequate stem hebben. Jammer dat dat misgelopen is... Bareuh... |
|
Prima nummer ja, had dit niet van ze verwacht |
|
Erg jammer van de zang, idd. Nummer op zich is niet verkeerd, klinkt retestrak iig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
bushbushbushbush "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Lekker nummertje, wat zo op State Of Euphoria had kunnen staan. Ik vind Joey's zang ook prima te doen. bub |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |