IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anthrax Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 10:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 8:06 schreef enforcer het volgende:
Ik vind het zeer twijfelachtig als muzikanten hun eigen verleden gaan "ontkennen" en krampachtig mee proberen te doen met "de jonkies".

En zo vernieuwend is We Come for you all toch niet, het is alleen geen Anthrax meer...



Ik zei ook ergens dat ik We've Come For You All inderdaad ook niet zo vernieuwend vind. Het ging mij om de algemene stelling: 'een band moet altijd maar een kunstje flikken'.

quote:

Wat AC/DC betreft dat mag jij zo zien maar ze zijn echt helemaal "hot" de plaatverkoop gaat enorm zeker sinds de EPIC reissues "back in black" is op "Thriller" van Michael Jackson na de best verkochte plaat ooit!

het logo duikt overal op zelfs op modieuze dameskleren, ja echt waar!

Ze zijn ineens helemaal fashionable, waar ze pakweg 10 jaar geleden als een nostalgische "heavy metal" band werden afgedaan...



Ja...en dat heeft met mijn verhaal natuurlijk geen reet te maken want ik had het nergens over populariteit of verkoopcijfers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-06-2004 10:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juni 2004 8:06 schreef enforcer het volgende:
feit blijft dat "spreading the disease":

1. veel beter is dan We come for you all

2. destijds vernieuwender

3. niet voor niets een klassieker is
...


Ah Spreading the disease

quote:
...het logo duikt overal op zelfs op modieuze dameskleren, ja echt waar!


Hoe weet je dat en heb je daar foto's van?

quote:
e zijn ineens helemaal fashionable, waar ze pakweg 10 jaar geleden als een nostalgische "heavy metal" band werden afgedaan...


Dat is mij ook opgevallen; vroeger werd de hele boel afgekraakt en -ik denk omdat het tegenwoordige aanbod van muziek zo suf en vastgeroest is- uiteindelijk alsnog toch wordt gewaardeerd; of heeft het een andere aanleiding?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-06-2004 10:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-06-2004 11:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2004 10:50 schreef Mutilator het volgende:
Dat is mij ook opgevallen; vroeger werd de hele boel afgekraakt en -ik denk omdat het tegenwoordige aanbod van muziek zo suf en vastgeroest is- uiteindelijk alsnog toch wordt gewaardeerd; of heeft het een andere aanleiding?


Jep. MONEY.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-06-2004 11:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

[quote]Op 23 juni 2004 10:11 schreef Chelman het volgende:
Ik zei ook ergens dat ik We've Come For You All inderdaad ook niet zo vernieuwend vind. Het ging mij om de algemene stelling: 'een band moet altijd maar een kunstje flikken'.
quote]



ben ik met je eens hoor, maar een band kan interessante CD's uit brengen zonder daarbij hun stijl uit het oog te verliezen of in herhaling te vallen.....

EXODUS is daar een voorbeeld van.....ANNIHILATOR, en zo zijn er nog wel meer.

Ik kan een band als Primal Fear best waarderen maar dat is letterlijk een copie die ze steed uitbrengen en nu na 5 CD's ben ik dat ook wel zat...

ANTHRAX speelde in de 90's alleen nog een medley van de oude klassiekers en concentreerde zich verder compleet op de John Bush releases dat was echt een aanfluiting.

ze hebben nu tenminste ontdekt dat het publiek dat nog komt opdagen voor "metal thrashing mad", "indians", "Caught in a mosh" en "among the living" komt...

Toch wel triest als ANTHRAX gewoon door was gegaan met het uitbrengen van kwaliteits CD's met de bekende killer riffs waren ze nu voer voor de rijnhal geweest!

die band was begin jaren 90 zo ontzettend groot....na metallica, priest en maiden waren ze denk ik de grootste metalact!



Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 28-06-2004 14:54 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Is Among the living een aanrader? Zag deze voor zeer weinig liggen in de cd shop. Spreading the Disease heerscht zo hard, Gung Ho is echt uber snel


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


demonic_debby
eat shit and die
Usericon van demonic_debby
Posted 28-06-2004 15:01 by demonic_debby Wijzig reactieProfiel van demonic_debbyQuote dit berichthttp://www.megadeth.com

quote:
Op 23 juni 2004 11:49 schreef enforcer het volgende:
Op 23 juni 2004 10:11 schreef Chelman het volgende:
Ik zei ook ergens dat ik We've Come For You All inderdaad ook niet zo vernieuwend vind. Het ging mij om de algemene stelling: 'een band moet altijd maar een kunstje flikken'.
quote]



ben ik met je eens hoor, maar een band kan interessante CD's uit brengen zonder daarbij hun stijl uit het oog te verliezen of in herhaling te vallen.....

EXODUS is daar een voorbeeld van.....ANNIHILATOR, en zo zijn er nog wel meer.

Ik kan een band als Primal Fear best waarderen maar dat is letterlijk een copie die ze steed uitbrengen en nu na 5 CD's ben ik dat ook wel zat...

ANTHRAX speelde in de 90's alleen nog een medley van de oude klassiekers en concentreerde zich verder compleet op de John Bush releases dat was echt een aanfluiting.

ze hebben nu tenminste ontdekt dat het publiek dat nog komt opdagen voor "metal thrashing mad", "indians", "Caught in a mosh" en "among the living" komt...

Toch wel triest als ANTHRAX gewoon door was gegaan met het uitbrengen van kwaliteits CD's met de bekende killer riffs waren ze nu voer voor de rijnhal geweest!

die band was begin jaren 90 zo ontzettend groot....na metallica, priest en maiden waren ze denk ik de grootste metalact!



ze waren ook groot na metallica en maiden als ik het me nog goed herinner werst je ermee doodgegooid op het headbangersball vroeger met belly of the beast


ben niet gek ik ben een vliegtuig!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-06-2004 15:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 28 juni 2004 14:54 schreef Visor het volgende:
Is Among the living een aanrader? Zag deze voor zeer weinig liggen in de cd shop. Spreading the Disease heerscht zo hard, Gung Ho is echt uber snel



JAZEKER among the living is net zo sterk als spreading the disease!

state of euphoria is effe minder af en to een beetje langdradig maar ook zeker de moeite waard, en persistence of time vind ik ook erg goed.....

de eerste plaat "fistful of metal" is ook gaaf maar melodieuzer meer a la Exciter etc.





arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-07-2004 12:04 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Kheb we've come for you all aangeschaft gister, lekkere plaat


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-07-2004 12:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 12:04 schreef arrebar het volgende:
Kheb we've come for you all aangeschaft gister, lekkere plaat


Zekers.

Ik snap dat hele gezeik om deze plaa niet. Het is zeker een van hun sterkere platen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 09-07-2004 12:24 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

het is de op 2 na minste plaat van hun carriere IMO!



arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-08-2004 14:33 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

De recensie van de nieuwe live dvd valt nu te lezen op de frontpage. Wat een heerschend schrijfje is dat zeg!!!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-08-2004 15:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik heb nu spreading the disease en Among the living gehoord, het is me zeker bevallen. Ik heb geen idee of deze platen 1 van hun betere zijn. Iemand die me wat wijzer kan maken over hun discography?


"This one is older than shit, heavier than time!"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-08-2004 16:47 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het zijn zeker hun betere platen, maar je moet dan Metal Thrashing Mad ook nog eens aanschaffen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-08-2004 16:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2004 16:47 schreef arrebar het volgende:
Het zijn zeker hun betere platen, maar je moet dan Metal Thrashing Mad ook nog eens aanschaffen.


Ik zal er is naar gaan kijken


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2004 20:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Holy fuck, ik heb wat nummers gehoord van de "nieuwe" Anthrax (Panic, Metal thrashing mad, Gung-ho)en die klinken vetter dan vet!!!!!!!!!
Ik neem dus ook maar aan dat die cd een zeer vette aanrader wordt.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 06-11-2004 22:13 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Hmm, de nieuwe cd is misschien niet vernieuwend, maar wil niet zeggen dat ie niet goed is. Hij is zekers heel veel beter dan wat metallica wegzet.....


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 07-11-2004 15:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 6 november 2004 20:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Holy fuck, ik heb wat nummers gehoord van de "nieuwe" Anthrax (Panic, Metal thrashing mad, Gung-ho)en die klinken vetter dan vet!!!!!!!!!
Ik neem dus ook maar aan dat die cd een zeer vette aanrader wordt.
De recensie op zwaremetalen zal erg positief worden iig.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-11-2004 17:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2004 20:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Holy fuck, ik heb wat nummers gehoord van de "nieuwe" Anthrax (Panic, Metal thrashing mad, Gung-ho)en die klinken vetter dan vet!!!!!!!!!
Ik neem dus ook maar aan dat die cd een zeer vette aanrader wordt.


Gung ho? hehe, dat is al een oudje


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2004 10:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2004 17:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Gung ho? hehe, dat is al een oudje


Panic en metal thrashing mad zijn zelfs nog ouder!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-11-2004 11:23 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Die nieuwe compilatie is ook zwaar ok!
Trouwens, wellicht leuk voor de thrashfans, via diverse downloadprogramma's is er een thrashdocumentaty te downloaden, genaamd Thrashmetal documentary (Anthrax Metallica Kreator)
Erg gaaf, leuke live beelden, en verschillende artiesten vertellen wat over het ontstaan van het genre.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-04-2005 7:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

NTHRAX Guitarist SCOTT IAN: Rehearsals Are Sounding 'Great' - Apr. 27, 2005
ANTHRAX guitarist Scott Ian posted the following message earlier today on the band's official web site:

"First day of rehearsal and it's already tight. Any worries I had as to what it would sound like were assuaged (did I spell that fancy word correctly? It's 2:14 AM and I just got back from drinking with Frankie [Bello, bass] and Izzy Z and my Washburn compatriots David and Kevin) by today's jam at Charlie's house. Spitz [Dan, guitar] plays the leads note for note. He should, right? He played them on the records. Sounds great. It's just different to hear them like that. Joey [Belladonna] sings more aggressively then he did 13 years ago. His energy is killer. We are playing songs we have never done. We're also playing stuff we did maybe once in '86 or '87. I won't give them away now. You'll know a few of them after Detroit on Friday but that's not all we've got up our sleeve. We're going to bust out the rarities all throughout the tour.



Cathalised
Deathrider
Usericon van Cathalised
Posted 04-05-2005 15:35 by Cathalised Wijzig reactieProfiel van CathalisedQuote dit berichthttp://www.probeersel.com

Engszins verbaast dat'ie hier nog niet staat, maar alas...

De setlist van Anthrax' 2005 Reunion Tour.

Blues Bros Intro
Among The Living
Got The Time
Deathrider
Armed & Dangerous
I Am The Law
Caught In A Mosh
Medusa
Antisocial
Belly Of The Beast
Metal Thrashing Mad
A.I.R.
N.F.L.
Indians

ENCORES:
Be All, End All
I'm The Man (!!!!!!)
Gung Ho

[Dit bericht is gewijzigd door Cathalised op 04-05-2005 15:37]


metaldennis89
Usericon van metaldennis89
Posted 08-07-2005 22:59 by metaldennis89 Wijzig reactieProfiel van metaldennis89Quote dit bericht

Anthrax slecht?

dacht het niet, download maar is muziek van de cd The Greater Of Two Evils echt zo vet!
Alle oude nummers zijn opnieuw opgenomen en ze zijn nu zo vet luister zelf maar!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-07-2005 23:31 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

DENNIS!!!

Anthrax is zeker niet slecht, tenminste, de oude nummers niet... De nieuwe zuigen aarsch! En dat opnieuw uitbrengen van oude nummers is wel leuk, maar geld klopperij!


FREEZE


metaldennis89
Usericon van metaldennis89
Posted 09-07-2005 15:27 by metaldennis89 Wijzig reactieProfiel van metaldennis89Quote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 23:31 schreef Phantom Lord het volgende:
DENNIS!!!

Anthrax is zeker niet slecht, tenminste, de oude nummers niet... De nieuwe zuigen aarsch! En dat opnieuw uitbrengen van oude nummers is wel leuk, maar geld klopperij!


Dat is zo maar als je naar de metal trashing mad versie luistert op the greater of two evils dan klinkt dat gewoon zo goed


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen