|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt erg lekker Ben echt benieuwd naar de rest van het album. |
|
Bush is boring! Dit nieuwe nummer klinkt 10x frisser dan de laatste paar Bush platen bij elkaar. Ben zeer benieuwd naar de rest. |
|
Dan verschillen onze definities van 'fris' nogal... Anthrax begint nu toch echt z'n eigen Tributeband te worden. Ik hoor hier niks nieuws in, alleen geherkauw van oude glorie. Fris...? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Inderdaad. Productie is in orde, maar de zang vind ik niet sterk. Niet echt een memorabel nummer al met al. Boeiender |
|
Met Belladonna terug klinken ze eindelijk weer naar Anthrax, vet nummer, sterke zang prestatie! |
|
+1 When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
waar heeft de hoes ook alweer iets van weg.... oh ja! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Weer een nieuw nummer. "Wereldschokkend" vind ik het echter niet. Een nogal op op veilig gespeeld nummertje. Dat gezegd te hebben, het klinkt wel lekker. bub |
|
heeft iemand de nieuwe van anthrax reeds gehoord? (schijnt gelekt te zijn) |
|
Heb hem al wel gedownload, maar ben er nog niet aan toegekomen om hem daadwerkelijk te luisteren. |
|
Net klaar met het eerste rondje. 'Worship Music' knalt heerlijk weg. De productie is echt perfect. Het album is zeker geen typische oldschool thrash, maar heeft een typisch 90's geluid. Beetje Persistence/White Noise-achtig, maar ik hoor ook groove- en alternative metal-invloeden. Grunge is ook aanwezig, vooral in het Alice In Chains-achtige 'Crawl'. Alleen met een hard, hedendaags geluid. De nummers zijn niet zo dynamiek als hun eerste drie albums, maar 'stampt' heel lekker weg! Onderling vertonen de nummers trouwens veel variatie, meer dan op andere albums. [Dit bericht is gewijzigd door Eru Iluvatar op 05-09-2011 21:05] |
|
Ik heb 'm zelf ook gevonden maar ik ben er op het eerste gehoor nog niet zo kapot van. ik vind de refreinen soms te flauw. het is zeker geen onaardoiger cd maar nu is het allemaal nog net niet. maar wellicht is het een groeier ... |
|
je kunt merken dat Anthrax zijn beste tijd heeft gehad, Al ten tijde van "Among the living" de cd was gelekt waren er al zeker 10000 reacties geweest. dat is nu wel anders. ach, deze cd zal de status van de band zeker niet doen verhogen denk ik. |
|
Heb hem net binnen ga zo eens aandachtig luisteren... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vind het best wel een lekker cd-tje, met inderdaad veel variatie. Je kunt wel goed horen dat er nummers geschreven zijn voor de andere 2 zangers. |
|
Ik vind het nieuwe album fantastisch. De verwachtingen waren natuurlijk hooggespannen; het resultaat mag er dan ook zijn. Misschien niet wat de meeste verwacht hadden, maar 'Worship Music' is een zeer goede metalplaat geworden met stevige wortels in de jaren '90. Het doet me vooral denken aan Persistence In Time en Sound Of White Noise, met daarnaast veel groove-, grunge en alternative metal-elementen. Hier mijn uitgebreidere recensie van 'Worship Music': http://tastelessenterprise.wordpress.com/2011/09/06/anthrax-%e2%80%93-worship-music-2011-een-furieuze-terugkeer/ |
|
quote: hoe vind je de "oude" anthrax??? (zeg maar tot en met among the living") |
|
quote: He frodo, krijgt jouw site niet genoeg hits ofzo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Among The Living en Persistence In Time zijn mijn favoriete albums. Spreading The Disease een goede tweede. Ik ben erg fan van hun oude periode. Fistful of Metal kan me ook goed bekoren. De Bush-era spreekt me minder aan, maar ik vind We've Come For You All en Sound of White Noise erg competente, toegankelijke platen. Worship Music vind ik simpelweg de beste Anthrax-plaat sinds Persistence. Had ik eigenlijk nog in de recensie moeten zetten. |
|
quote: Beetje promotie kan nooit kwaad Denk vooral dat mijn mening een nuttige toevoeging kan zijn in dit soort bandtopics. (In het geval dat je je stoort aan de links kan ik me daar wel wat bij voorstellen.) |
|
Nieuwe album bevalt me tot nu toe prima; de zang klinkt toch wat minder geforceerd als ik het vergelijk met de laatste paar albums met Bush, die moest het te veel uit zijn tenen halen ofzo. Bij Armored Saint is/was hij wat dat betreft toch beter op zijn plek. |
|
Mij kan hij niet bekoren, klinkt als een band die niet weet wat ze willen.. het is erg onsamenhangend. Slecht wil ik het echt niet noemen, maar na zoveel jaar en We've Come For You All had ik gewoon meer verwacht. Had liever een nieuwe plaat met Bush gehad. Zo! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
plaat wordt wel met de luisterbeurt beter |
|
Hm, hier eigenlijk minder. Ik irriteer me echt aan die slappe zang! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |