IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anthrax Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-07-2005 16:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 23:31 schreef Phantom Lord het volgende:
DENNIS!!!

Anthrax is zeker niet slecht, tenminste, de oude nummers niet... De nieuwe zuigen aarsch! En dat opnieuw uitbrengen van oude nummers is wel leuk, maar geld klopperij!


Agreed, de nieuwe versies zijn beduidend minder imo. Tempo is net iets anders of riffjes net iets anders en dat net anders maakt het ook een stuk minder


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2005 16:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2005 15:27 schreef metaldennis89 het volgende:
Dat is zo maar als je naar de metal trashing mad versie luistert op the greater of two evils dan klinkt dat gewoon zo goed


Vraag me af wat jij van Anthrax kent qua 'ouder werk'. Misschien dat het okee klinkt maar zeker weten niet beter!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-09-2005 19:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Hopelijk deed Anthrax de klassieke reunie niet voor het geld!! (ten minste als we dit berichtjeop Blabbermouth mogen geloven)

ANTHRAX's 'Classic' Lineup Reunion Generates Little Retail Heat

The reunion of the "classic" ANTHRAX lineup of singer Joey Belladonna, guitarists Scott Ian and Dan Spitz, bassist Frank Bello and drummer Charlie Benante appears to be generating little heat in terms of retail sales. The band's most comprehensive "best of" collection ever issued, its first two-CD retrospective, "Anthrology: No Hit Wonders (1985-1991)", has shifted just over 2,700 copies in its first week of release, while the group's first video compilation, the DVD "Anthrology: No Hit Wonders (1985-1991) The Videos" (both on Island/UMe), has shifted less than 950 units in its initial week of release, according to Nielsen SoundScan. Similarly, the band's live CD and DVD packages, "Alive 2 (2005)" (on Sanctuary Records), which document the group's summer 2005 reunion tour, have sold less than 1,100 and 1,700 copies, respectively.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-09-2005 21:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb net "Alive 2" binnen en IMO is dit het beste ANTHRAX live product ever!

de sound is vet en authentiek, geen overdubs, geen...in de studio gedubbelde vocalen of verhullende effecten, niet dat Belladonna het nodig heeft trouwens!

De kickdrums klinken als machinegeweren, enige minpunt is de rhythm sound van Ian, die heeft wel eens beter geklonken maar de geheel sound is killer!

Dat de verkoop wat tegenvalt verbaasd me niets met weinig of geen promotie, de best of is bovendien onzin omdat iedereen die albums al in huis heeft...maar de "alive 2" DVD/CD is een dikke vette aanrader en laat duidelijk horen waarom ANTHRAX een van de beste en meest vernieuwende thrash bands in de jaren 80/begin 90 was! nee van mij hoeft Bush niet meer terug te komen!




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-12-2005 12:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.reunionbashers.com/

niet iedereen is gelukkig met de reunie van de oude line-up, zie bovenstaande link


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-12-2005 17:17 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja trieste club is dat!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-12-2005 18:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:17 schreef enforcer het volgende:
ja trieste club is dat!


ja, een stelletje fanatici. Ik zou zelf niet weten hoe het nu verder "moet"met anthrax. Ik vond WCFYA een heel goed album en zou best een opvolger in deze stijl willen horen. Maar de reunie klinkt ook goed. Ach, we zien wel wat het wordt.....


shadowofeden
www.shadowofeden.nl
Usericon van shadowofeden
Posted 12-01-2006 17:04 by shadowofeden Wijzig reactieProfiel van shadowofedenQuote dit berichthttp://www.shadowofeden.nl

Ben ook erg benieuwd hoe het volgend album gaat klinken! Ben vooral liefhebber van het jaren 80 materiaal, maar WCFYA verraste me echt! wat een gave plaat, vaak in de auto geluisterd!
Afwachten maar...



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-01-2006 10:10 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

WCFYA was inderdaad een degelijk album, maar benaderde absoluut niet het niveau van het beste album met Bush, SoundOfWhiteNoise i.m.o.
Die GreaterOfTwoEvils cd met Bush vond ik overigens een gevalletje van 'net niet'. Dat klonk gewoon niet met Bush en ze misten de typische Spitz solo's en het had een te directe kartonnen productie. De reünie DVD maakte dat gelukkig allemaal weer goed. Hoewel je daar natuurlijk je vraagtekens kunt zetten, bij die reünie. en vooral omdat Scott nu zegt nog niet te weten met welke line-up ze het volgende studioalbum gaan opnemen. Hoe dubieus zo'n reünie ook is, stiekem hoop ik toch dat ze met Spitz en Belladonna een voortzetting op PersistenceOfTime gaan uitbrengen. Niveau AmongTheLiving is toch onhaalbaar.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2006 10:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2006 10:10 schreef neefherbert het volgende:
WCFYA was inderdaad een degelijk album, maar benaderde absoluut niet het niveau van het beste album met Bush, SoundOfWhiteNoise i.m.o.
Die GreaterOfTwoEvils cd met Bush vond ik overigens een gevalletje van 'net niet'. Dat klonk gewoon niet met Bush en ze misten de typische Spitz solo's en het had een te directe kartonnen productie. De reünie DVD maakte dat gelukkig allemaal weer goed. Hoewel je daar natuurlijk je vraagtekens kunt zetten, bij die reünie. en vooral omdat Scott nu zegt nog niet te weten met welke line-up ze het volgende studioalbum gaan opnemen. Hoe dubieus zo'n reünie ook is, stiekem hoop ik toch dat ze met Spitz en Belladonna een voortzetting op PersistenceOfTime gaan uitbrengen. Niveau AmongTheLiving is toch onhaalbaar.


inderdaad. in het algemeen zie ik de toekomst voor Anthrax zeer somber in. ik zal uitleggen waarom. Anthrax heeft natuurlijk niet voor niets een reunie gehouden. Ik vermoed dat WCFYA qua verkoop een flop is geweest (dus niet wat kwaliteit van songs etc). Anders zouden ze toch doorgaan in die stijl, lijkt me logisch, als het goed geld oplevert.
Dus passen ze een noodgreep toe, de reunie. Nou, ik als oude opa vind dat natuurlijk erg leuk om al die krakers weer eens oldskool te horen maar de tijd heeft intussen ook niet stilgestaan. Wie gaat Anthrax nu bereiken met een nieuwe cd die terug gaat in het verleden? Ik weet het niet, weing "moderne" fans denk ik en ook al zie ik zelf niet goed hoe ze het oude peil weer kunnen halen. Ik denk dat die cd dan ook van een uiterst hoog niveau moet zijn wil deze goed gaan verkopen. En wat moeten ze dan gaan doen als die aanstaande cd niet verkoopt. Weer een reunie met Bush etc gaan houden? dat zou helemaal een lachertje zijn. Nee, ze hadden mijns inziens de stijl op WCFYA gewoon moeten doorvoeren en daarnaast zo nu en dan een festivalletje doen met de oude line-up.

maar goed, ik kan het natuurlijk volledig mis hebben he


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-01-2006 10:58 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Misschien gokt Anthrax goed door terug in de tijd te gaan. Het is Exodus ook gelukt en in iets mindere mate Death Angel ook. Die bands hebben echter iets meer credibiliteit omdat ze tussendoor gewoonweg opgeheven waren. Een nog springlevende band die ineens oude bandleden terughaalt komt nu eenmaal minder zuiver op de graat over en geeft naar fans en media een onbewust signaal af dat ze de laatste paar jaren ze een 'fout' hebben gemaakt qua stijl en line-up. Ook al is dit niet zo, het zal voor velen toch zo overkomen.
Vanuit sentimenteel opzicht zal een nieuw studioalbum in de oude line-up een zekere verkoop aan oude fans bewerkstelligen. daarnaast zijn er ook steeds meer jonge nieuwe fans die de eighties thrash prefereren. Dus wat ik zeg, misschien gaat het ze lukken. Kreator kwam er ook mee weg door qua stijl weer op de coma Of Souls toer te gaan met hun laatste twee studioalbums.

De veiligste weg zou zijn om met Bush een vervolg op WCFYA uit te brengen en door te gaan op de bekende weg van de laatste jaren.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 04-06-2006 12:02 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Met Neil Turbin en Danny Lilker deden ze nog niet aan die afschuwelijke boxershorts shit, the real attitude of Anthrax


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 04-06-2006 14:11 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2006 12:02 schreef axegrinder het volgende:
Met Neil Turbin en Danny Lilker deden ze nog niet aan die afschuwelijke boxershorts shit, the real attitude of Anthrax


jezus man, Neil Turbin....
ben blij dat ze daarna een echte zanger gevonden hebben. De bermuda's horen er gewoon bij. Al dat standaard leer en zwarte shirts


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2007 9:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het gerucht gaat dat Corey Taylor de nieuwe zanger in Anthrax zal gaan worden (ten minste, volgens "insider" Billy Milano dan).

http://www.ultimatemetal.com/forum/billy-milano/309202-ok-anthrax-fanboys-i-got-lead-new-singer.html

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-06-2007 9:29]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 9:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 9:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Het gerucht gaat dat Corey Taylor de nieuwe Anthraxzanger zal worden (ten minste, volgens "insider" Billy Milano dan).

http://www.ultimatemetal.com/forum/billy-milano/309202-ok-anthrax-fanboys-i-got-lead-new-singer.html


Sinds wanneer is Milano een insider, die gast doet er alles aan om Scott en Charlie in de zeik te zetten, en dat lukt hem met dit soort posts wel.. Alsof de heer Taylor op een uitgerancheerde band als Anthrax zit te wachten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2007 9:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 9:28 schreef Staalman het volgende:
Sinds wanneer is Milano een insider, die gast doet er alles aan om Scott en Charlie in de zeik te zetten, en dat lukt hem met dit soort posts wel.. Alsof de heer Taylor op een uitgerancheerde band als Anthrax zit te wachten.


Anthrax zet tegenwoordig vooral zichzelf in de zeik. maar goed, het woord "insider" staat dan ook tussen "".


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 9:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Eigenlijk is Milano net zo'n hufter als Scott en Charlie, wat dat betreft verdienen ze elkaar wel..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2007 9:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en ooit resulteerde die samenwerking in een schitterende plaat. helaas voltooid verleden tijd vermoed ik


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 9:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Als die ooit nog samen komen is dat de grootste grap ooit! Dan hebben ze met z'n (voornamelijk) drieeën echt de hele zaak enorm in de pis gezet. Echter S.O.D was al ongeloofwaardig met hun terugkeer, maar als dat weer gebeurt zijn ze net zo sneu zoniet nog sneuer dan Anthrax.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 01-06-2007 11:21 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

houd het maar op Whitfield Crane...
www.anthrax.com zegt:
05.31.07 | SCOTT/WHITFIELD CRANE - THURSDAY 06/14 @ RETOX!
Hasi/DC (Scott, Frankie & Whitfield) at RETOX June 14. Second U.S. appearance!! The Rabbi's from Hell are going to give a special performance for Mike Diamond's birthday. Oy!


Hersenloze Mayonaise eten


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 11:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Whitfield Crane hahahahaha!

Whitfield Crane --> einde Anthrax

Tja, als dat zou zijn, het einde. Laat ze maar kappen, want ze zijn echt totaal ongeloofwaardig geworden door de geintjes die ze de laatste jaren geflikt hebben. Echt, de stomste zet was om Bush in te ruilen voor "has been numero uno" Belladonna! Want wat is dat een succes geworden zeg.
2004 Anthrax + Bush hoofpodium Graspop
2005 Anthrax + Belladonna kleine tent Graspop


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-06-2007 11:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

2008--> Anthrax bij jullie in de buurt in het cafe??
(met gratis entree)

Maar inderdaad, dood- en doodzonde. ze hadden na de "we come for you all"-cd(wat een hele goede cd was)de lijn door moeten trekken (ondanks dat de reunie DVD wel vermakelijk was).


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 02-06-2007 12:00 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Als ze zich serieuzer als band hadden gepresenteerd vanaf eind jaren tachtig, zoals bondgenoten Metallica en Slayer.
Was het nooit zo geeindigd.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-06-2007 17:47 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 1 juni 2007 11:21 schreef WhiteMetalGay het volgende:
houd het maar op Whitfield Crane...
www.anthrax.com zegt:
05.31.07 | SCOTT/WHITFIELD CRANE - THURSDAY 06/14 @ RETOX!
Hasi/DC (Scott, Frankie & Whitfield) at RETOX June 14. Second U.S. appearance!! The Rabbi's from Hell are going to give a special performance for Mike Diamond's birthday. Oy!
dat is die toch van Ugly Kid Joe?



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-06-2007 17:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Helemaal juist.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen