IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anthrax Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-12-2007 18:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 december 2007 16:59 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben meer een Belladonna fan denk ik. Damn, die optredens met hem op Graspop en in de 013 waren werelds!


Ik vind Belladonna ook wel okay, maar Bush is een vele malen betere zanger vind ik.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-12-2007 18:13 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2007 16:59 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben meer een Belladonna fan denk ik. Damn, die optredens met hem op Graspop en in de 013 waren werelds!


Ik vind Bush de betere zanger, maar hun beste platen heeft Anthrax imo met Belladonna gemaakt.


Bareuh...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 05-12-2007 18:14 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

+1


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-12-2007 18:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 december 2007 18:13 schreef De Ulk het volgende:
Ik vind Bush de betere zanger, maar hun beste platen heeft Anthrax imo met Belladonna gemaakt.


Qua riffs wel (al vond ik We've Come For You All wel erg sterk), dus daarom vond ik die cd met de oude riffs en Bush op zang ook gaaf.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-12-2007 18:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2007 18:14 schreef blonde rockgod het volgende:
Qua riffs wel (al vond ik We've Come For You All wel erg sterk), dus daarom vond ik die cd met de oude riffs en Bush op zang ook gaaf.


Die is ook wel te doen ja, al worden de meeste nummers te langzaam gespeeld.

En natuurlijk waren met Belladonna ook alleen de platen Spreading The Disease en in iets mindere mate ook Among The Living erg goed, die andere twee waren veel minder sterk. En inderdaad, We've Come For You All is een goede plaat, vooral Safe Home.


Bareuh...


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 05-12-2007 19:01 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2007 14:52 schreef Judge M. het volgende:
The Greater Of 2 Evils vind ik met zijn zang dan weer tenenkrommend


Daar sluit ik mij volledig bij aan maar het moet gezegd worden, dat lag zeker niet alleen aan de zang. Sommige nummers hebben nu eenmaal een plaats in de geschiedenis met een specifieke zanger. En hoe goed een vervanger ook moge zijn, het zal blijven klinken als een cover.
Nee het tegenvallende van die plaat zat hem ook in de uitvoering en productie welke ik te steriel en mat vond vergeleken bij de originelen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-12-2007 14:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Kom op zeg, met Bush op znag is het nete en emo band geworden. Ik vond Bush zjin stem altijd veel meer tot zijn recht komen in grunge achtige bands als Alice In Chains etc. maar belladonna heeft een veel vettere metalstrot die gewoon beter past bij ANTHRAX. Ik hoop echt niet dat Bush terugkomt. Natuurlijk kan Bush er ook niets aan doen dat het songmateriaal minderw as in zijn periode. Ik vind "state of euphoria" persoonlijk ook iets minder maar "persistence of time" is echt wel een klapper! de oudere albums zijn natuurljik gewoon classics.



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 06-12-2007 14:53 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Het zal altijd 'appels met peren' blijven. Buiten de verschillende zangers ook verschillende stijlen. Die hele (achteraf tijdelijke) reünie heeft helaas wat verwachtingen gewekt onder (vooral de) oudere fans. Hierdoor is de teleurstelling alleen maar groter.

Nu in zo'n persbericht staat dat het nieuwe werk toch verder gaat waar "We've Come..." ophield, is de meest logische stap Bush terug te halen omdat die beter bij dat geluid past dan Belladonna maar ik hoop dat die beste man de eer aan zichzelf houdt en ik ben al lang blij dat Mr Slipknot uit beeld is.
Nee, ik deed het al niet maar nu verwacht zeker geen plaat meer die überhaupt in de schaduw kan staan van Among,Spreading&Persistence



hammer
Usericon van hammer
Posted 06-12-2007 15:31 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

we`ve come for you all vind ik eigenlijk de beste Anthrax schijf, en zou het dus geen probleem vinden als Bush terug zou komen.




Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 07-12-2007 0:30 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 5 december 2007 18:14 schreef blonde rockgod het volgende:
Qua riffs wel (al vond ik We've Come For You All wel erg sterk), dus daarom vond ik die cd met de oude riffs en Bush op zang ook gaaf.
Heb ik nog niet gehoord...
Ik kan me echter niet voorstellen dat ik Bush daar beter op vind klinken. Bush vind ik een betere zanger, maar qua stem bevalt zeker in de oude Anthrax-thrash-stijl Belladona mij erg goed. De stem van meneer Bush lijkt mij daar veel minder bij te passen..



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-12-2007 8:46 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vraag me af waarom zoveel mensen Bush een betere zanger vinden? omdat de Aardschok dat zegt? ik vind zijn stem veel monotoner en zeurderig als je er goed naar luistert. Tuurlijk klinkt Joey zijn stem meer "old school" maar zijn bereik en frasering vind ik veel groter/beter dan dat van Bush. het enige dat hij mee heeft is dat zijn stem wat rauwer/moderner is.Bij Amored Saint komt het iig. beter tot zijn recht.



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 07-12-2007 10:32 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik denk dat dat een vertekend beeld is Enforcer. Als ik hier reacties zie van ongeveer een man of 5 die Bush beter vinden. wat is nu 5 man? Een volle 013 in april 2006 bij Thrax met Joey zei me meer.
En besides wat Anthrax tegenwoordig wel of niet doet, de oude platen worden daar niet slechter van


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-12-2007 10:36 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2007 8:46 schreef enforcer het volgende:
Ik vraag me af waarom zoveel mensen Bush een betere zanger vinden? omdat de Aardschok dat zegt? ik vind zijn stem veel monotoner en zeurderig als je er goed naar luistert. Tuurlijk klinkt Joey zijn stem meer "old school" maar zijn bereik en frasering vind ik veel groter/beter dan dat van Bush. het enige dat hij mee heeft is dat zijn stem wat rauwer/moderner is.Bij Amored Saint komt het iig. beter tot zijn recht.


Bij Armored Saint heerst zijn stem zeker. En voor Anthrax is Joeys stem veel beter geschikt. Maar goed, Spreading The Disease hebben ze nooit geëvenaard, en dat zal ze ook nooit meer lukken.


Bareuh...


Daops
Usericon van Daops
Posted 07-12-2007 11:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Voor mij is het geen kwestie van wie beter is dan de ander. Ik vond Bush gewoon ook prima bij Anthrax passen. Het zijn gewoon twee verschillende periodes van de band. Zowel de shows met Bush als met Belladonna vond ik supervet. Echter liet Belladonna bij de reunie vorig jaar nog wel eens een steekje vallen, terwijl Bush meer de pro is.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-12-2007 14:31 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik hoor niemand over neil turbin... dat zou pas vet zijn.. als ze die weer terug halen

metal thrashing mad!!!!!!!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-12-2007 14:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zit "Dan spitz" nog in de band??? en was het niet zo dat leden van de fanclub al demos hadden kunnen beluisteren met nieuw materiaal??? Ben wel benieuwd hoe het nieuwe materaal klinkt eigenlijk.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-12-2007 15:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nee Dan is ook uit de band, maar er gaan toch gerichten dat belladonna en spitz misschien toch de neiuwe ANTHRAX CD gaan veredelen, al is dat echt nog een gerucht.

Feit is dat Ian en Benante erg onduideljik waren naar zowel Spitz als belladonna over hun status in de band en voor met name Belladonna was het een vereiste dat hij een volwaardig bandlid was op het moment dat ze de studio ingingen, daarom is het eigenlijk allemaal misgelopen met de reunie. Charlie en Scott wilden weer eens alle opties openhouden.

Ik heb die ""demo's" gehoord in de CDC, er zaten zeker ideeen tussen die een stuk thrashier waren dan de laatste paar platen maar het was allemaal echt belabberde kwaliteit. Met belladonna eroverheen zou het behoorlijk old school kunnen uitpakken maar zo pakkend als de eerste 4 platen was het (nog) niet. En de geest van hun recentere werk waarde ook nog steeds wel rond hoor....



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-12-2007 15:22 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-12-2007 13:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Mehrere Internet-Portale haben verkündet, dass Dan Nelson (früher bei DEVILSIZE und ME, MY ENEMY) mit großer Wahrscheinlichkeit bei ANTHRAX der neue Mann am Mikro wird.


Bron: www.rockhard.de


Bareuh...


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 09-12-2007 2:28 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 7 december 2007 15:07 schreef enforcer het volgende:
daarom is het eigenlijk allemaal misgelopen met de reunie. Charlie en Scott wilden weer eens alle opties openhouden.

dat heeft Iommi dan toch slimmer aangepakt. Hij houdt alle opties open door Ozzy in Black Sabbath te houden en vervolgens met R.J. Dio Black Sabbath II te starten; Heaven & Hell.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-12-2007 22:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2007 14:28 schreef enforcer het volgende:
Kom op zeg, met Bush op znag is het nete en emo band geworden. Ik vond Bush zjin stem altijd veel meer tot zijn recht komen in grunge achtige bands als Alice In Chains etc. maar belladonna heeft een veel vettere metalstrot die gewoon beter past bij ANTHRAX. Ik hoop echt niet dat Bush terugkomt. Natuurlijk kan Bush er ook niets aan doen dat het songmateriaal minderw as in zijn periode. Ik vind "state of euphoria" persoonlijk ook iets minder maar "persistence of time" is echt wel een klapper! de oudere albums zijn natuurljik gewoon classics.


Agreed, Bush heeft een lelijke stem. Buiten dat zijn alle oudere platen ook veel beter.
End of discussion


"This one is older than shit, heavier than time!"


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-12-2007 22:10 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 7 december 2007 14:31 schreef Aaaarco het volgende:
ik hoor niemand over neil turbin... dat zou pas vet zijn.. als ze die weer terug halen

metal thrashing mad!!!!!!!


Mad? Maaaaaaahaaaaahaaaaahaaaaad!

Paste precies bij die eerste plaat!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-12-2007 10:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ok, geen Belladonna of Bush dus. Op Lords of Metal staat dit:

ANTHRAX has issued a press release officially announcing its new singer. Dan Nelson (32) is a virtual unknown, having fronted several local bands in the Long Island/New York area, including DEVILSIZE and ME, MY ENEMY. Drummer Charlie Benante says, "Rob [Caggiano, ANTHRAX lead guitarist] called me and said, 'I have a singer, you should check him out.' We gave him a shot, and he floored us." ANTHRAX has not yet announced a release date for an upcoming album, but the band is in the middle of the writing process.

Een tussenpaus dus..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-12-2007 11:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Yeah, dat zei ik dik twee weken geleden al...


Bareuh...


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-12-2007 12:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dat was Duits.. telt niet


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen