|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind Belladonna ook wel okay, maar Bush is een vele malen betere zanger vind ik. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
+1 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Qua riffs wel (al vond ik We've Come For You All wel erg sterk), dus daarom vond ik die cd met de oude riffs en Bush op zang ook gaaf. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Die is ook wel te doen ja, al worden de meeste nummers te langzaam gespeeld. En natuurlijk waren met Belladonna ook alleen de platen Spreading The Disease en in iets mindere mate ook Among The Living erg goed, die andere twee waren veel minder sterk. En inderdaad, We've Come For You All is een goede plaat, vooral Safe Home. Bareuh... |
|
quote: Daar sluit ik mij volledig bij aan maar het moet gezegd worden, dat lag zeker niet alleen aan de zang. Sommige nummers hebben nu eenmaal een plaats in de geschiedenis met een specifieke zanger. En hoe goed een vervanger ook moge zijn, het zal blijven klinken als een cover. Nee het tegenvallende van die plaat zat hem ook in de uitvoering en productie welke ik te steriel en mat vond vergeleken bij de originelen. |
|
Kom op zeg, met Bush op znag is het nete en emo band geworden. Ik vond Bush zjin stem altijd veel meer tot zijn recht komen in grunge achtige bands als Alice In Chains etc. maar belladonna heeft een veel vettere metalstrot die gewoon beter past bij ANTHRAX. Ik hoop echt niet dat Bush terugkomt. Natuurlijk kan Bush er ook niets aan doen dat het songmateriaal minderw as in zijn periode. Ik vind "state of euphoria" persoonlijk ook iets minder maar "persistence of time" is echt wel een klapper! de oudere albums zijn natuurljik gewoon classics. |
|
Het zal altijd 'appels met peren' blijven. Buiten de verschillende zangers ook verschillende stijlen. Die hele (achteraf tijdelijke) reünie heeft helaas wat verwachtingen gewekt onder (vooral de) oudere fans. Hierdoor is de teleurstelling alleen maar groter. Nu in zo'n persbericht staat dat het nieuwe werk toch verder gaat waar "We've Come..." ophield, is de meest logische stap Bush terug te halen omdat die beter bij dat geluid past dan Belladonna maar ik hoop dat die beste man de eer aan zichzelf houdt en ik ben al lang blij dat Mr Slipknot uit beeld is. Nee, ik deed het al niet maar nu verwacht zeker geen plaat meer die überhaupt in de schaduw kan staan van Among,Spreading&Persistence |
|
we`ve come for you all vind ik eigenlijk de beste Anthrax schijf, en zou het dus geen probleem vinden als Bush terug zou komen. |
|
quote:Heb ik nog niet gehoord... Ik kan me echter niet voorstellen dat ik Bush daar beter op vind klinken. Bush vind ik een betere zanger, maar qua stem bevalt zeker in de oude Anthrax-thrash-stijl Belladona mij erg goed. De stem van meneer Bush lijkt mij daar veel minder bij te passen.. |
|
Ik vraag me af waarom zoveel mensen Bush een betere zanger vinden? omdat de Aardschok dat zegt? ik vind zijn stem veel monotoner en zeurderig als je er goed naar luistert. Tuurlijk klinkt Joey zijn stem meer "old school" maar zijn bereik en frasering vind ik veel groter/beter dan dat van Bush. het enige dat hij mee heeft is dat zijn stem wat rauwer/moderner is.Bij Amored Saint komt het iig. beter tot zijn recht. |
|
Ik denk dat dat een vertekend beeld is Enforcer. Als ik hier reacties zie van ongeveer een man of 5 die Bush beter vinden. wat is nu 5 man? Een volle 013 in april 2006 bij Thrax met Joey zei me meer. En besides wat Anthrax tegenwoordig wel of niet doet, de oude platen worden daar niet slechter van |
|
quote: Bij Armored Saint heerst zijn stem zeker. En voor Anthrax is Joeys stem veel beter geschikt. Maar goed, Spreading The Disease hebben ze nooit geëvenaard, en dat zal ze ook nooit meer lukken. Bareuh... |
|
Voor mij is het geen kwestie van wie beter is dan de ander. Ik vond Bush gewoon ook prima bij Anthrax passen. Het zijn gewoon twee verschillende periodes van de band. Zowel de shows met Bush als met Belladonna vond ik supervet. Echter liet Belladonna bij de reunie vorig jaar nog wel eens een steekje vallen, terwijl Bush meer de pro is. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ik hoor niemand over neil turbin... dat zou pas vet zijn.. als ze die weer terug halen metal thrashing mad!!!!!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
zit "Dan spitz" nog in de band??? en was het niet zo dat leden van de fanclub al demos hadden kunnen beluisteren met nieuw materiaal??? Ben wel benieuwd hoe het nieuwe materaal klinkt eigenlijk. |
|
Nee Dan is ook uit de band, maar er gaan toch gerichten dat belladonna en spitz misschien toch de neiuwe ANTHRAX CD gaan veredelen, al is dat echt nog een gerucht. Feit is dat Ian en Benante erg onduideljik waren naar zowel Spitz als belladonna over hun status in de band en voor met name Belladonna was het een vereiste dat hij een volwaardig bandlid was op het moment dat ze de studio ingingen, daarom is het eigenlijk allemaal misgelopen met de reunie. Charlie en Scott wilden weer eens alle opties openhouden. Ik heb die ""demo's" gehoord in de CDC, er zaten zeker ideeen tussen die een stuk thrashier waren dan de laatste paar platen maar het was allemaal echt belabberde kwaliteit. Met belladonna eroverheen zou het behoorlijk old school kunnen uitpakken maar zo pakkend als de eerste 4 platen was het (nog) niet. En de geest van hun recentere werk waarde ook nog steeds wel rond hoor.... |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Bron: www.rockhard.de Bareuh... |
|
quote:dat heeft Iommi dan toch slimmer aangepakt. Hij houdt alle opties open door Ozzy in Black Sabbath te houden en vervolgens met R.J. Dio Black Sabbath II te starten; Heaven & Hell. |
|
quote: Agreed, Bush heeft een lelijke stem. Buiten dat zijn alle oudere platen ook veel beter. End of discussion "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mad? Maaaaaaahaaaaahaaaaahaaaaad! Paste precies bij die eerste plaat! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ok, geen Belladonna of Bush dus. Op Lords of Metal staat dit: ANTHRAX has issued a press release officially announcing its new singer. Dan Nelson (32) is a virtual unknown, having fronted several local bands in the Long Island/New York area, including DEVILSIZE and ME, MY ENEMY. Drummer Charlie Benante says, "Rob [Caggiano, ANTHRAX lead guitarist] called me and said, 'I have a singer, you should check him out.' We gave him a shot, and he floored us." ANTHRAX has not yet announced a release date for an upcoming album, but the band is in the middle of the writing process. Een tussenpaus dus.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Yeah, dat zei ik dik twee weken geleden al... Bareuh... |
|
Dat was Duits.. telt niet www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |