IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anthrax Vorige pagina | Volgende pagina
MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 06-03-2003 1:08 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Sound of White Noise is ook heel goed. Eigenlijk zijn al hun albums goed Ben benieuwd hoe de nieuwe is.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 06-03-2003 9:44 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik ben ook van mening dat al het werk goed is, ook het meer experimentele... Maar dat zijn er maar weinig.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-03-2003 14:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Beste zijn tot nu toe:

- Spreading The Disease
- Among The Living
- Persistence Of Time
- Sound Of White Noise

Succes! De andere albums zijn ook zeker te pruimen.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-03-2003 15:14 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Anthrax is cool, tot en met "persistence of time" vind ik alles goed!

Alleen "state of euphoria" vind ik minder, maar ja de echte klassiekers zijn natuurlijk "spreading the disease" en "among the living"!

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-03-2003 20:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik draai ze ook nog wel eens,maar dan vooral oudere nrs zoals :
-Nice fucking life
-Censorship(de tekst )
-Indians
-Panic
-Deathrider

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-03-2003 20:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 20:08 schreef madeline usher het volgende:
-Censorship(de tekst )

So, now, I'm starting up a posse...

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-03-2003 20:12 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

(zingt voort)
#You say our records are offensive
Our messages ain't right
[...]
You fuck-ing whores(you fuck-ing whooores)
That's all you are (aaah-aah-aaah-ah)#

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-03-2003 20:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2003 20:12 schreef madeline usher het volgende:
(zingt voort)
#You say our records are offensive
Our messages ain't right
[...]
You fuck-ing whores(you fuck-ing whooores)
That's all you are (aaah-aah-aaah-ah)#

Shitfucksatandeathsexdrugsrape!

ZeroTheHero
death metal is gay en overrated
Usericon van ZeroTheHero
Posted 25-03-2003 15:28 by ZeroTheHero Wijzig reactieProfiel van ZeroTheHeroQuote dit bericht

These seven words you're trying to take...

Ik distancieer me volledig van ZM

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 25-03-2003 17:19 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

SHIT FUCK SATAN SEX DRUGS RAPE..hmmm zijn er nochthans 6 of moets WHORE er nog ergens tussen!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2003 19:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

anthrax nieuwtje:

ANTHRAX have issued the following announcement through their official website (www.anthrax.com):

“Comrades, Stop the presses. Big important announcement. Please pay attention because I’m only gonna say it once. All your begging, pleading, imploring, haranguing, and soliciting has paid off.

Metallum Maximus Aeternus is coming. What the hell is that you ask? Our black-metal side project? No, it’s the record you’ve been asking us for for almost eleven years now. Because of you, our loyal listeners, we are going to re-record your favorites from Fistful Of Metal, Armed And Dangerous, Spreading The Disease, Among The Living, State Of Euphoria, and Persistence Of Time live in the studio.

Live in the studio? Yes, because with the amount of songs we want to record, we could never properly do it as a live concert. This will be a 100% live, balls out, in your face representation of how fucking brutal this band is, was, and will always be.

We’re gonna film it too. Here’s the story; we've posted all the tracks from said albums and you’ll vote and tell us which songs you want us to do. We really want to know what you boys and girls are feeling. I’ve never been a big fan of doing a live record (I think Live: The Island Years blows) but this idea has changed my mind about it. Just the five of us in a room ripping, it’s going to be intense. It will be like when we first wrote these songs and started playing them for the first time. Except now the songs have evolved after years of playing them live to where I wish they were when we first recorded them. Like good whisky, they’ve aged wonderfully. And now you’ll hear them with John Bush. The way I always imagined them in the first place.

Daops
Usericon van Daops
Posted 26-11-2003 20:18 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Als dit waar is

Viel me bij graspop van de zomer weer op hoe goed ze live zijn.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-11-2003 20:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Godverdomme! Die wil ik!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

venom rules
Usericon van venom rules
Posted 26-11-2003 21:15 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

metal Thrashing MMMMMMAAAAAAAAAAAADDDDDD!

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 26-11-2003 21:53 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja alleen jammer dat die vervelende stem van John Bush er dan op komt et staan, man Metal Thrashing mad haalt ie niet ens die hoge noten...heb ze nu 3 keer live gezienmet de "nieuwe" line up en John Bush heeft me in tegenstelling tot bij Amored Saint nog nooit kunnen overtuigen!

attila_de_hun
Posted 04-03-2004 8:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het gerucht gaat dat Frank Bello niet meer in Anthrax zit(heb ik gelezen op een amerikaanse messageboard). Eddie Trunk (wie is dat nou weer ) had er het volgende over te melden :

EDDIE TRUNK 'Confirms' FRANK BELLO's Departure From ANTHRAX - Mar. 3, 2004

New York hard rock radio personality Eddie Trunk has posted the following message on his web site, EddieTrunk.com:

"Getting lots of emails about rumors of Frank Bello and ANTHRAX separating. Many of you know Frank is a close friend of mine for many years and has been on my show often, most recently a few weeks ago. The REAL story is this: it is likely that Frank's days as a member of ANTHRAX are over. There has been no official statement released, but it's safe to say that he is pretty much out of the band. There are many factors that led to this, and when Frank wants to speak about them publicly he will on my show. Right now there are several legal and contractual issues being resolved before anything is 100% official, but his days in the band are more or less over. Frank has been in the band 20 years, and I'm sure he will have some great plans and opportunities in the future, however reports that he has joined HELMET are NOT true! At this point he is not in a band, and when that changes, I'll let you know. Frank is a great friend and a great talent, and I know he will have success again in whatever he does. As for ANTHRAX, it is true that they will tour with ARMORED SAINT bassist Joey Vera for upcoming shows in Japan and Australia. At this point he is being billed as a temporary member. Of course I've known all the guys in ANTHRAX nearly 20 years and will continue to support them as well. Frank's final appearances with the band will be on the upcoming DVD and remake album. I'll keep you posted as more develops, but please be careful when reading unconfirmed reports on the web about anything from unofficial sources! Frank is not in HELMET. If anything changes, I will let you know."

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-03-2004 9:56 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 8:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Het gerucht gaat dat Frank Bello niet meer in Anthrax zit(heb ik gelezen op een amerikaanse messageboard). Eddie Trunk (wie is dat nou weer ) had er het volgende over te melden :

EDDIE TRUNK 'Confirms' FRANK BELLO's Departure From ANTHRAX - Mar. 3, 2004

New York hard rock radio personality Eddie Trunk has posted the following message on his web site, EddieTrunk.com:

"Getting lots of emails about rumors of Frank Bello and ANTHRAX separating. Many of you know Frank is a close friend of mine for many years and has been on my show often, most recently a few weeks ago. The REAL story is this: it is likely that Frank's days as a member of ANTHRAX are over. There has been no official statement released, but it's safe to say that he is pretty much out of the band. There are many factors that led to this, and when Frank wants to speak about them publicly he will on my show. Right now there are several legal and contractual issues being resolved before anything is 100% official, but his days in the band are more or less over. Frank has been in the band 20 years, and I'm sure he will have some great plans and opportunities in the future, however reports that he has joined HELMET are NOT true! At this point he is not in a band, and when that changes, I'll let you know. Frank is a great friend and a great talent, and I know he will have success again in whatever he does. As for ANTHRAX, it is true that they will tour with ARMORED SAINT bassist Joey Vera for upcoming shows in Japan and Australia. At this point he is being billed as a temporary member. Of course I've known all the guys in ANTHRAX nearly 20 years and will continue to support them as well. Frank's final appearances with the band will be on the upcoming DVD and remake album. I'll keep you posted as more develops, but please be careful when reading unconfirmed reports on the web about anything from unofficial sources! Frank is not in HELMET. If anything changes, I will let you know."

Hmmm...zal het best geloven als dat nieuws op de officiele Anthrax site staat..Ben er net geweest en daar staat nog niks op

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 04-03-2004 20:20 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 21:53 schreef enforcer het volgende:
ja alleen jammer dat die vervelende stem van John Bush er dan op komt et staan, man Metal Thrashing mad haalt ie niet ens die hoge noten...heb ze nu 3 keer live gezienmet de "nieuwe" line up en John Bush heeft me in tegenstelling tot bij Amored Saint nog nooit kunnen overtuigen!

idd ik was altijd een echte anthrax freak maar ik heb het ontslag van hun oude zanger nooit begrepen want die john bush komt niet eens in de buurt!Daarom kan het werk na 'state'mij ook niet meer bekoren en op waldrock bleek ook duidelijk dat ze het alleen nog van hun oude nmrs moeten hebben,dus oprotten met die bush en joey(zoiets)terug,bermuda's en idiaanse veren in het haar en THRASHEN en MOSHEN maar!!!NOT_NOT_ NOT!!!

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-03-2004 22:29 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 20:20 schreef antipop het volgende:
idd ik was altijd een echte anthrax freak maar ik heb het ontslag van hun oude zanger nooit begrepen want die john bush komt niet eens in de buurt!Daarom kan het werk na 'state'mij ook niet meer bekoren en op waldrock bleek ook duidelijk dat ze het alleen nog van hun oude nmrs moeten hebben,dus oprotten met die bush en joey(zoiets)terug,bermuda's en idiaanse veren in het haar en THRASHEN en MOSHEN maar!!!NOT_NOT_ NOT!!!

Amen...

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 04-03-2004 23:50 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 20:20 schreef antipop het volgende:

Sorry ben het niet met je eens..geef mij Bush maar..die heeft tenminste scherpe rand in zijn strot..maar goed..ik kan slecht tegen hooggillende zangers

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 05-03-2004 8:32 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ik vind anthrax gaaf maar heel erg heeft het me nooit kunnen boeien..
platen als armed & dangerous, fistful of metal en among the living gaan er dan wel weer lekker in

zzz

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-03-2004 10:13 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Zonde, zonde ende zonde dat Frank Bello eruit is. Misschien niet de beste bassist ter wereld maar zeker wel eentje die vol energie zit en dat ook maar al te graag op het podium wil laten zien, beter dan die "ik-ga-voor-het-wereldrecord-lataarnpaal-staan" van een nieuwe gitarist genaamd Rob Caggiono.

Misschien bellen ze Danny Lilker wel weer eens.....

En dat John Bush een zanger is van heb ik me jou daar...dat staat buiten kijf. Zoals hier eerder gezegd haalt ie de hoge uithalen ala Belladonna niet...maar hij kan een nummer wel naar zijn hand zetten met zijn strot (die wel degelijk rauwer is dan die van Joey). Nieuw materiaal boeit me niet echt (al vind ik bijv. een "Safe Home" wel een aangenaam nummer) zoals "Stomp 442" en "Volume 8 -- The Threat Is Real". Maar in de Heineken Music Hall, samen met Motorhead, stond ik toch verbluffend te kijken hoe John het nummer "Inside Out" zong. Het refrein is kippenvel live met zijn strot. Van mijn kant niks meer dan lof aan zijn adres, uitstekende frontman.

attila_de_hun
Posted 05-03-2004 11:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 10:13 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Zonde, zonde ende zonde dat Frank Bello eruit is.

Ik heb nou echt het idee dat het anthrax schip zwaar aan het zinken is.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-03-2004 11:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

We've come for you all vind ik anders een zeer geslaagd plaatje.

Mijn favoriet blijft evenwel Persistance Of Time.

Die eerste platen kunnen mij niet zo bekoren.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-03-2004 11:12 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 11:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb nou echt het idee dat het anthrax schip zwaar aan het zinken is.

Hmmm..in creatief opzicht zal het wel meevallen..bijna alles komt van Charlie benante

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com