IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Formule 1 Seizoen 2003/2004 Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-03-2003 13:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

(vorige topic is eigenlijk een nieuwtjes topic dus een nieuw topic dan maar)

Ziet er goed uit de kwalificatie, Renaults zijn snel... Panis rijdt ook errug netjes trouwens.

En dat 1 rondje om je kwalificatie tijd te rijden systeem bevalt me ook goed...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 29-05-2004 4:11]

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-03-2003 13:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ben sinds eind jaren 80 geen F1 fan meer.
Als ze dit seizoen kunnen uitrijden zonder een fiasco zoals de Ferrari sellout van Oostenrijk (toch?) dan zal ik volgend seizoen misschien weer eens kijken.

MOTO-GP

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 08-03-2003 13:59 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Het was wel even wennen om er weer om 5 minuten voor 4 uit te moeten, maar het was zeker de moeite waard. De nieuwe kwalificatie ziet er goed uit!

the only pleasure is pain

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-03-2003 14:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Godver de godver de godver... de ferrari's zijn nog bijna een seconde sneller...

prepare for yet another boring season...

Kwalificatie

1. M. Schumacher 1.27.173
2. R. Barrichello
3. J.P. Montoya

Vampire_girl
rabiës
Posted 08-03-2003 14:04 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 maart 2003 14:00 schreef Dargull het volgende:
Godver de godver de godver... de ferrari's zijn nog bijna een seconde sneller...

prepare for yet another boring season...

Kwalificatie

1. M. Schumacher 1.27.173
2. R. Barrichello
3. J.P. Montoya

Wat had je dan verwacht? Dat de gigantische voorsprong van Ferrari van vorig seizoen weg zou zijn? Echt niet, maar laten we niet te snel oordelen het seizoen is nog maar net begonnen.

MeTaLTRoLL
Usericon van MeTaLTRoLL
Posted 08-03-2003 14:05 by MeTaLTRoLL Wijzig reactieProfiel van MeTaLTRoLLQuote dit bericht

Formule 1 sucks...vind ik dan eehj

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-03-2003 14:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 14:05 schreef MeTaLTRoLL het volgende:
Formule 1 sucks...vind ik dan eehj

*offtopic* EuJm WiL jE eEn BrEeZaH
(reactie op spelling naam en MeTaL in profiel
(pfff best lastig type trouwens)

Formule 1..
Af en toe wel leuk, maar ook saai, hele tijd rondjes rijden. De crashes zijn wel gaaf, zoals paar jaar terug in Spa, die grote
M'n broer die vindt het wel erg leuk, en kijk weleens eventjes mee.

MeTaLTRoLL
Usericon van MeTaLTRoLL
Posted 08-03-2003 14:14 by MeTaLTRoLL Wijzig reactieProfiel van MeTaLTRoLLQuote dit bericht

KVind dom dat iedereen da typen met breezersletjes in verband brengt.. kvind er gewoon wreed...ennuh bier is toch het beste op deze aardbol..

maarruh om nie off topic te gaan:

Crashes zijn wel lollig...maarm oeten er wel meer als 5 zijn anders kank netzogoed naast de A2 gaan staan ofzo

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-03-2003 14:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 14:14 schreef MeTaLTRoLL het volgende:
KVind dom dat iedereen da typen met breezersletjes in verband brengt.. kvind er gewoon wreed...ennuh bier is toch het beste op deze aardbol..

Hehe, dat wordt hier op dit forum dus wel met elkaar in verband gebracht

MeTaLTRoLL
Usericon van MeTaLTRoLL
Posted 08-03-2003 14:20 by MeTaLTRoLL Wijzig reactieProfiel van MeTaLTRoLLQuote dit bericht

achja mun muziek smaak liegt er nie om..en een breezer op z'n tijd sla ik niet af

Fire
Usericon van Fire
Posted 08-03-2003 14:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

vanacht:

1. M Schumacher
2. Raikonen
3. Couldhard

14. J Verstappen

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 08-03-2003 14:22]

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-03-2003 14:22 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 14:04 schreef Vampire_girl het volgende:
Wat had je dan verwacht? Dat de gigantische voorsprong van Ferrari van vorig seizoen weg zou zijn? Echt niet, maar laten we niet te snel oordelen het seizoen is nog maar net begonnen.

Nee uiteraard niet, maar ik had toch gehoopt dat het gat kleiner zou zijn, wat me trouwens opviel is dat de Renaults bloed snel zijn, viel een beetje te verwachten geziens renaults reputatie in de formule 1 tot een paar jaar geleden maar die blauw/gele bolides zouden de williamsen nog wel eens serieus kunnen gaan bedreigen als ik 't zo zie.

Fire
Usericon van Fire
Posted 08-03-2003 14:23 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

De race kan compleet anders zijn dan de kwali. Dat is nu wel beter

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-03-2003 14:26 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 14:23 schreef Fire het volgende:
De race kan compleet anders zijn dan de kwali. Dat is nu wel beter

hmmm dat betwijfel ik dus de set-up is nu gelijk aan de race, dus zouden de race rondes en de kwalificatie rondes qua tijd niet ver uit elkaar mogen liggen.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-03-2003 14:28 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Voor vannacht:

1. Barrichello
2. Montoya
3. Frentzen

Vestappen valt uit.
Schumacher valt uit.

marcelverweel
Usericon van marcelverweel
Posted 08-03-2003 14:57 by marcelverweel Wijzig reactieProfiel van marcelverweelQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 13:59 schreef Vampire_girl het volgende:
Het was wel even wennen om er weer om 5 minuten voor 4 uit te moeten, maar het was zeker de moeite waard. De nieuwe kwalificatie ziet er goed uit!

Ik zit bij mn vriendin, en daar hebben ze de studio gids, en daar stond t niet in voor vannacht dus heb ik t nie kunnen zien vannacht, maar overdag moetgen kijken. Maarrrr... vannacht ga k zeker weten kijken.

10 over half 3 toch?

Ik denk toch dat schumi weer 1 word(sad but true) ook al heb ik liever barichello op 1.

Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-03-2003 19:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 14:28 schreef Dargull het volgende:

Vestappen valt uit.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!

Hoe laat begint het precies? en is het nog steeds op RTL 5. (en niet zeggen om 14.00 australische tijd)

marcelverweel
Usericon van marcelverweel
Posted 08-03-2003 20:02 by marcelverweel Wijzig reactieProfiel van marcelverweelQuote dit bericht

het begint 2:40

Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-03-2003 20:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 20:02 schreef marcelverweel het volgende:
het begint 2:40

is dat de voorbeschouwing, of ook meteen de race

Vampire_girl
rabiës
Posted 08-03-2003 20:22 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 maart 2003 20:02 schreef ghoulliette het volgende:
is dat de voorbeschouwing, of ook meteen de race

Da's de voorbeschouwing. De race begint om 4 uur.

Mijn voorspelling:

1. M. Schumacher
2. Villeneuve
3. DC

13.Josje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-03-2003 20:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dank! (dat wordt wekker zetten, gelukkig kan ik vanuit bed tv kijken)

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 08-03-2003 21:48 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Mijn voorspelling :

1 : M.Schumacher,
2 : Montoya,
3 : Trulli.

10 : Verstappen.

Heads I win, tails you lose

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 08-03-2003 22:37 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

1: Barichello
2: M.Schumacher
3: Montoya

DNF Verstappen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-03-2003 22:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik hoop op een spannende start, de start is toch altijd het spannenste gedeelte van de wedstrijd

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-03-2003 22:38 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ga lekker pitten, vergeet die fukking GP

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 08-03-2003 22:39 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

als je er geen zak aan vindt post dan niet lul

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com