|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
formule 1 is STOM wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
WRC heerscht supreem. |
|
G E W E L D I G E wedstrijd!!! De een na de ander vloog eruit, prachtig! changed to 'ouwe' |
|
quote: ja echt ruig Metal heerst |
|
quote:ok ik geef toe, de crashes waren ruig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: U zijt helemaal correct, geen woord aan toe te voegen !! Ik, Wil Schuurman |
|
formule 1 als ik een ECHTE race wil zien ga ik niet naar die domme F1 auto's kijken geef mij dan maar echte auto's waar je de straat mee op mag echte auto's Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja bijvoorbeeld pontiac firebirds of fiatjes 850 wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wat een race dit weekend zeg Dat was weer puntje van de stoel (of bank in dit geval). We mogen nog steeds niet klagen over seizoen 2003. Kan al niet wachten op Imola over 2 weken |
|
broem broem |
|
quote: Als het goed is komt Ferrari in Imola met de nieuwe bolide. Hopenlijk blijven ze zo slecht rijden. the only pleasure is pain |
|
quote: En toen werd je wakker. helder licht! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ja, of vergeet bridgestone nu gewoon alle banden... |
|
Dit seizoen kan nu voor mij al niet meer stuk! Gewoon super spannend elke wedstrijd! En heerlijk, geen rood op het podium |
|
ik was er eigelijk nooit in geintresseerd omdat die mof met die scheve bek altijd won.... totdat ik dit seizoen eens ben gaan kijken, en dat heb ik geweten! formule 1 is het helemaal, haha! changed to 'ouwe' |
|
dit is pas een auto niet van die overdreven F1 dingen waar je de straat niet eens mee op kan/mag LOTUS HEERSCHT !!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zijn ze er al achter wie er nou gewonnen heeft officieel zondag... dat was toch nog allemaal een beetje.... |
|
quote: hoogstwaarschijnlijk Fisichella, bron: Forumula 1 dot com [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-04-2003 9:16] |
|
Giancarlo Fisichella heeft gewonnen in Brazilië!! De internationale autosportfederatie (FIA) heeft vandaag (vrijdag) uitspraak gedaan over de uitslag van de Grand Prix van Brazilië. Giancarlo Fisichella heeft alsnog de overwinning toegewezen gekregen, omdat de Italiaan de finishlijn al was gepasseerd voordat de rode vlag gezwaaid werd. Afgelopen zondag ontstond er de nodige verwarring na afloop van de Grand Prix van Brazilië, die door een zware crash van Alonso vroegtijdig was afgevlagd. Giancarlo Fisichella was wel als eerste over de finish gekomen, maar hij kreeg niet de zege toegekend. Dit kwam door de reglementen, die zeiden dat de volgorde van twee ronden voor het stilleggen van de race de uitslag bepaalt. Twee ronden voor de rode vlag situatie was het Kimi Raikkonen die de race leidde en zodoende werd de Fin tot winnaar uitgeroepen. Na de race kwam er echter protest tegen de uitslag, want volgens sommigen zou Fisichella al aan de 56e ronde zijn begonnen op het moment dat de race werd stilgelegd. Als dat zo bleek te zijn dan zou de doorkomst van de 54e ronde tellen als einduitslag en op dat moment leidde Fisichella de race. Vandaag (vrijdag) hoorde de FIA de diverse partijen en kwam tot de conclusie dat de Italiaan inderdaad al bezig was aan de 56e ronde en zo alsnog de zege krijgt. Voor Fisichella is dit zijn eerste zege in 101 Grand Prix'. Jordan behaalt door de wijziging in de uitslag zijn vierde zege en dat bij het jubileum van 200 Grand Prix’. Dit was voor het eerst sinds de GP in Japan van 1992 dat er weer een Italiaan won. Riccardo Patrese was toen ter tijd de gelukkige. Jammer voor Giancarlo Fisichella dat hij de podiumceremonie niet op de hoogste trede heeft meegemaakt. the only pleasure is pain |
|
Hoe is het eigenlijk met Khato???? Ik heb er verder niets meer over gelezen, ligt hij nog steeds in coma? |
|
quote: Hij lag helemaal niet in een coma naar mijn weten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Oh, ik hoord het op t.v., maar wat had ie dan? Viel het mee? |
|
quote: Voor zover ik weet viel het nog wel mee hij heeft alleen een goeie klap op gelopen en ze hebben hem voor een onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
JAWEL !!!! F1 2003 G.A. Heerscht big time! ...Oja Verstappen heeft ook een race uitgereden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |