|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
als je voor 31 januari 2004 boekt is het allemaal erg betaalbaar. 3 dagen kaart met zomer huisje voor nog geen €250,-de man |
|
WAAR is het f1 2004 topic gebleven? |
|
plaats de replies maar in de topic over 2002. Dit seizoen begint daar al aardig op te lijken. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
geen idee maar het lijkt me niet echt dat over dit seizoen gepraat hoeft te worden. Dit is wel zo BOOOORRRINNGG |
|
quote: Ja.. dat is zeker waar.. wilde alleen even kwijt dat ik net de site van Jimmy Jump heb bezocht, dat is die idioot die aan het begin van de race van vandaag over het circuit rende met een spandoek .. Die gast maakt er een sport van om bij zoveel mogelijk evenementen over hekken te klimmen en rond te rennen als een debiel.. jimmyjump.com maar verder niets dan kut over dit seizoen ja.. Ferrari domineert tot het saaie aan toe en McLaren laat zien dat je het ook met een half miljard Euro voor elkaar kan krijgen om in 5 races ongeveer net zoveel punten te scoren .. Renault en BAR zijn verrassend dit seizoen, maar zullen zeker geen bedreiging vormen voor Ferrari .. en Williams is nou ook niet bepaald top ofzo.. Tijd voor een bepaald persoon om met 300 km/uur een muur op te zoeken |
|
Ja, spanning en sensatie zijn dit jaar ver te zoeken. Maar ja, je kan het Ferrari niet kwalijk nemen. Ze doen gewoon hun werk. Moeten de andere teams hun zaakjes maar beter voor mekaar boxen. (Hoewel geldgebrek natuurlijk moeilijk te verhelpen is) Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Die nieuwe regel die de FIA heeft ingevoerd nl. 1 motor per weekend speelt vele teams toch parten. En volgens mij speelt dit Ferrari in de kaart want de laatste keer dat ze met motorpech kampten kan ik mij al niet meer herrineren. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
quote: De laatste keer dat M. Schumacher uitviel met technische problemen is Hockenheim 2001!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Erg jammer dat het nauwelijks meer spannend is.. Zeker omdat 'mijn winnaar' toch vrijwel nooit wint, of niet mag winnen.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: joh, misschien dat hij wel "gewoon"stopt na dit jaar Bruce Banner |
|
quote: Right.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zo lang hij er lol in heeft en in staat is races te winnen gaat hij door. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Hij staat nog onder contract tot 2006. En das nog vrijlang als er geen andere rijder hem het leven echt zuur kan maken. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
quote: Precies. En hij wil eerst nog zorgen dat hij alle mogelijke records op zijn naam heeft staan... |
|
quote: Pole-positions zal nog wel lukken dit seizoen denk ik. Maar voor maximum aantal wedstrijden moet hij nog zeker er nog een paar jaar bij doen. Anders haalt hij Patrese nooit in. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
quote: Bedoel je Rubens? Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Eindelijk weer eens een race zonder Duits volkslied! Jammer dat het er qua wereldkampioenschap niet veel spannender op maar verder was het wel weer gaaf. |
|
Erg gave race, dat zeker. Jammer dat het Italiaanse volkslied toch nog klonk. the only pleasure is pain |
|
quote: Sinds Hakkinen niet meer rijdt zijn de races niet meer zo spannend vind ik. Subtiel kamerolifantje |
|
Dit was eindelijk weer een interessante race. Eigenlijk vind ik deze baan niet zo mooi om naar te kijken. Maar die rookwolk! Eng! [Dit bericht is gewijzigd door Fist op 23-05-2004 21:12] |
|
dat mag schumi vaker doen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Wat is de eindstand van deze race, ik volg het namelijk echt niet meer. Iig niet meer sinds schumi alles overheerst "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:nee, mooi, vooral hoe fissichella in de auto van coulthard beukte hehehe en hoe ralf in de tunnel iemand afsneed die daarna crashte interessante race idd beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:trulli 1, button 2, barri 3 de rest kan aids krijgen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |