|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar geef ik je wel gelijk in. F1 is wel eens interessanter geweest. Maar ik hou nou eenmaal niet van voetbal. |
|
quote:F1 was altijd wel ok. nu slechts nog een goede reden om bier te zuipen... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Jij bent gay |
|
quote: Ja, dan houdt het snel op natuurlijk. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ach ja. quote: Omdat je gewoon dorst hebt? |
|
quote:kusje erop? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Waarop? In het midden? |
|
iets verder naar links en naar achter, meer in de richting van de rechterkant aan de linkerzijde centraal gezien hoog onder de laagste atoom beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:F1 is nu slechts nog een goede reden om bier te drinken... de race's zijn toch weinig meer aan (Afgezien van vandaag, dat was genieten) dus is er mooi veel tijd om te zuipen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Je kunt ook gewoon onder de race een pilsje nemen als de race wel interessant is? |
|
Oh oh oh, wat was het vandaag een gave race. Monaco is eigenlijk altijd wel leuk om te kijken, maar ik heb vandaag echt genoten. En die Button ging hard man, jammer dat hij niet eerste geworden is, maar alles beter dan schumacher op het podium (als je het zo kunt noemen in Monaco). Maar ik gun het Trulli ook wel hoor! Ja, leuke race, absoluut de moeite waard om eerder mijn bed voor uit te komen! [Dit bericht is gewijzigd door Rona op 24-05-2004 0:55] |
|
Zeker leuke race om te kijken! Er gebeurde tenminste eens iets.. En Schumacher van de baan is altijd mooi Al is dat niet meer gebeurd sinds Hockenheim 2001 Ghehehe.. Nja, zeker de moeite waard op een luie zondagmiddag ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vorig jaar in Braziliƫ reed M. Schumacher zijn auto nog van de baan. the only pleasure is pain |
|
Wtf hebben jullie toch tegen Schumi? Hij is gewoon de beste coureur allertijden. Zelfs in een Minardi rijdt hij nog in het middenveld rond! En als die mongole snuivende Colombiaan normaal had gedan dan had Schumi nu zijn record gehad GVD. Bazzio Attacks!!! |
|
Die "mongole" colombiaan deed er alles aan om een botsing te voorkomen. Als die "omhooggevallen" germaan nu eens niet constant op zijn rem zit te duwen als hij als eerste achter een safety-car rijdt (remember Button in Monza 2000 of 2001) dan gebeuren die ongelukken niet. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |