|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben sinds eind jaren 80 geen F1 fan meer. Als ze dit seizoen kunnen uitrijden zonder een fiasco zoals de Ferrari sellout van Oostenrijk (toch?) dan zal ik volgend seizoen misschien weer eens kijken. MOTO-GP |
|
Het was wel even wennen om er weer om 5 minuten voor 4 uit te moeten, maar het was zeker de moeite waard. De nieuwe kwalificatie ziet er goed uit! the only pleasure is pain |
|
Godver de godver de godver... de ferrari's zijn nog bijna een seconde sneller... prepare for yet another boring season... Kwalificatie 1. M. Schumacher 1.27.173 2. R. Barrichello 3. J.P. Montoya |
|
quote: Wat had je dan verwacht? Dat de gigantische voorsprong van Ferrari van vorig seizoen weg zou zijn? Echt niet, maar laten we niet te snel oordelen het seizoen is nog maar net begonnen. the only pleasure is pain |
|
Formule 1 sucks...vind ik dan eehj |
|
quote: *offtopic* EuJm WiL jE eEn BrEeZaH (reactie op spelling naam en MeTaL in profiel (pfff best lastig type trouwens) Formule 1.. Af en toe wel leuk, maar ook saai, hele tijd rondjes rijden. De crashes zijn wel gaaf, zoals paar jaar terug in Spa, die grote M'n broer die vindt het wel erg leuk, en kijk weleens eventjes mee. |
|
KVind dom dat iedereen da typen met breezersletjes in verband brengt.. kvind er gewoon wreed...ennuh bier is toch het beste op deze aardbol.. maarruh om nie off topic te gaan: Crashes zijn wel lollig...maarm oeten er wel meer als 5 zijn anders kank netzogoed naast de A2 gaan staan ofzo |
|
quote: Hehe, dat wordt hier op dit forum dus wel met elkaar in verband gebracht |
|
achja mun muziek smaak liegt er nie om..en een breezer op z'n tijd sla ik niet af |
|
vanacht: 1. M Schumacher 2. Raikonen 3. Couldhard 14. J Verstappen [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 08-03-2003 14:22] |
|
quote: Nee uiteraard niet, maar ik had toch gehoopt dat het gat kleiner zou zijn, wat me trouwens opviel is dat de Renaults bloed snel zijn, viel een beetje te verwachten geziens renaults reputatie in de formule 1 tot een paar jaar geleden maar die blauw/gele bolides zouden de williamsen nog wel eens serieus kunnen gaan bedreigen als ik 't zo zie. |
|
De race kan compleet anders zijn dan de kwali. Dat is nu wel beter |
|
quote: hmmm dat betwijfel ik dus de set-up is nu gelijk aan de race, dus zouden de race rondes en de kwalificatie rondes qua tijd niet ver uit elkaar mogen liggen. |
|
Voor vannacht: 1. Barrichello 2. Montoya 3. Frentzen Vestappen valt uit. Schumacher valt uit. |
|
quote: Ik zit bij mn vriendin, en daar hebben ze de studio gids, en daar stond t niet in voor vannacht dus heb ik t nie kunnen zien vannacht, maar overdag moetgen kijken. Maarrrr... vannacht ga k zeker weten kijken. 10 over half 3 toch? Ik denk toch dat schumi weer 1 word(sad but true) ook al heb ik liever barichello op 1. Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
quote: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! Hoe laat begint het precies? en is het nog steeds op RTL 5. (en niet zeggen om 14.00 australische tijd) |
|
het begint 2:40 Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself |
|
quote: is dat de voorbeschouwing, of ook meteen de race |
|
quote: Da's de voorbeschouwing. De race begint om 4 uur. Mijn voorspelling: 1. M. Schumacher 2. Villeneuve 3. DC 13.Josje the only pleasure is pain |
|
dank! (dat wordt wekker zetten, gelukkig kan ik vanuit bed tv kijken) |
|
Mijn voorspelling : 1 : M.Schumacher, 2 : Montoya, 3 : Trulli. 10 : Verstappen. Heads I win, tails you lose |
|
1: Barichello 2: M.Schumacher 3: Montoya DNF Verstappen |
|
ik hoop op een spannende start, de start is toch altijd het spannenste gedeelte van de wedstrijd |
|
ik ga lekker pitten, vergeet die fukking GP |
|
als je er geen zak aan vindt post dan niet lul |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |