|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat stond er nou op zijn shirt, the bible is true ofzo? Whhaa ik heb me iig ziek gelachen. Mongool. |
|
quote: Toen een aantal van die wagens hem gepasseerd hadden maakte ook mooi zo'n beweging naar links waarna het volgende rijtje de bocht om kwam stuiven. Man wat een eikel en Silverstone is hier ook nog niet klaar mee. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
1 trulli 2 montoya 3 Barrichello. zo dat is mijn voorspelling [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-08-2003 14:00] |
|
Ik volg het al niet meer..... Zit verstappen er nog in On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
laat mijn voorspelling maar zitten... na 1 seconde verpest |
|
lol. mijn verwachting was ook meteen al weg. |
|
Heerschende crash van firman |
|
Dat wordt nog even doortrekken vanavond |
|
Ik hoop ontzettend dat Kimi gaat winnen en Michael het einde van de race niet gaat halen. (duimt voor Kimi) the only pleasure is pain |
|
Barrichello moet winnen!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Nee. die rode wagentjes hoeven niet elk jaar met nummer 1 en 2 rond te racen... |
|
Barrichello het o zo gehoorzame knechtje van de grote Michael. the only pleasure is pain |
|
Montoya Schumacher respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Sja, daar heeft hij voor getekend he... Denk ook niet dat hij het zelf leuk vindt om ongeveer niet te 'mogen' winnen... Heeft weinig meer met sport te maken, maar ik vind het wel een goede coureur en een sympathieke vent... Schumacher.. Bah, wat een arrogante eikel... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: IDD!!! Raïkkönen Schumacher Maar ik ben weer bang dat god het weer goed met Ferrari op heeft. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Spannende race als je het kampioenschap in de gaten hield. Voor de rest gebeurde er niet al te veel op de baan, op de kamikazepiloot Ralf na dan. Tja, de kans was erg klein dat Kimi het zou halen. Michael zou toch wel 1 puntje halen. Volgend jaar beter. the only pleasure is pain |
|
ik was er wel voor opgestaan maar halverwege inslaap gevallen. Hoe heeft Schumi zich in hemelsnaam zo slecht kunnen kwalificeren? |
|
quote: Regen aan het einde van de kwalificatie. the only pleasure is pain |
|
GVD de laatste race van het jaar gemist, omdat ik in het vliegtuig zat van japan naar Nederland |
|
quote:als je nou effe was gebleven dan had je de race nog zelf mee kunnen maken. iig leuke afsluiter van het seizoen, jammer van ferrarie, khad graag raikönen als winnaar gezien. Schumacher heeft trouwens erg slecht gereden de laatste race. van raikönen vond ik het trouwens jammer dat die na zijn pitstop ineens heel langzaam ging rijden. hij liep ervoor 1 seconde per rondje in op barrichello. maargoed het is nou eenmaal zo. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hmmmz.. helemaal vergeten te kijken.. of nou ja verslapen.. maar och |
|
Waarom filmen die Jappeen alleen schumi? (Ik heb alleen het begin van de race gezien) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
De race viel me sowieso een beetje tegen, ik had er meer van verwacht. Was wel weer leuk om Sato in actie te zien en hij deed het niet eens zo beroerd slecht ook (net als vorig jaar trouwens)! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Feesten kunnen ze wel MICHAEL SCHUMACHER celebrated winning a record sixth world championship yesterday with a drunken rampage in the Suzuka paddock. (Photos of the party / Send E-cards) By 9.30pm local time the games had well and truly begun as Schumacher and younger brother Ralf left a boozy trail of debris in their wake. Michael took a fork-lift truck for a spin at one point and rock n' roll Ralf threw a television through a window. French driver Olivier Panis was also involved in the festivities and the boys spent some time around Toyota hospitality. Schumacher even donned a Toyota shirt at one point. Panis and Michael also threw tables and chairs at the window broken by Ralf's TV antics. Schumacher later hopped onto a fork-lift truck for a spin around the paddock. This morning Michael checked out of his hotel at 10am amazingly not looking very worse for wear. In other paddock news: David Coulthard left the Suzuka paddock last night without attending the McLaren Mercedes party fuelling rumours that he might not be staying at the team next season after all. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |