|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In de grindbak. |
|
quote: Dat mag ook wel is een keer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
in de tunnel, bij te komen van een crash met een safetycar voor zich hahaha hoe die germaan het voor elkaar krijgt om met 40 per uur te crashen, niemand weet het beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Was dat zo? Ik heb eigenlijk alleen de start maar gezien en het eind. Hoeveel zijn er eigenlijk uit gevallen in totaal? |
|
11 van de 20 beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Zo had zelfs Verstappen nog punten kunnen krijgen! |
|
quote: Jezus, naja monaco biedt ook gelegenheid genoeg hiervoor met al die bochten en muren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
josje was een van de eersten geweest die de grit ging exploreren vrees ik de bochten zijn niet het ergste, omdat het een normale weg in een stad is, is het erg smal, en om daar met 290 per uur doorheen te crossen, kun je het idd verwachten ja beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Dus had ik eigenlijk wel de hele race moeten kijken. |
|
was spectaculaierder dan de amstel finale hahaha ook wel rake klappen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Blegh Amstel! |
|
zie het niet snel gebeuren dat ze het de Hertog Jan Cup gaan noemen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Een Cup vol Hertog Jan klinkt toch veel lekkerder dan een Cup vol Amstel? *Je hebt het vast al door, ik hou niet van voetbal. [Dit bericht is gewijzigd door Fist op 23-05-2004 21:32] |
|
een Cup-D vol HJ? *niet van voetbal houden is voor homo's* [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 23-05-2004 21:32] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Oke, ook goed, ik geef toe dat ik op mannen val. Echte mannen! (Misschien ben ik daarvoor ook een vrouw.) Misschien... |
|
leendil at watje punt nl... nee, je bent gay en mannelijk beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: |
|
of zat ik nou heel verkeerd in het foute profiel te koekeloeren need more coffee beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Hoe graag ik ook zou willen om een man te zijn, speciaal voor jou, ik ben het nou eenmaal niet. Live with it! |
|
quote: respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Eindelijk iemand die het met me eens is. En wat is je mening over F1? |
|
f-1 is gayer dan voetbal, is a fact vrouwen, altijd lastige personen beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Volgens mij ben jij de Homo persoon in ons midden! |
|
Voetbal is voorlopig interessanter dan deze pos genaamd F1 waar de winner altijd bekend is, behalve als hij in de grindbak terecht komt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |