|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze moet ff hoor, dit is nummer 50 |
|
quote: Heldin in miepen, dus, we hebben het gevonden. |
|
quote: k heb er geen gezien op 2002 moet 2001 geweest zijn - on topic - ben een held in vroeg opstaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Naar miepen Ik zal tzt iets leuks voor jou zoeken... |
|
jawel in de HBBallroom rechts al sje binnenkwam he of verwar ik nu en bedoel ik 2000 - 2001 ik weet het niet meer iig, je gaat eraan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: nee jij gaat eraan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
not -grijns- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Slapen |
|
Handboogschieten, bier drinken....euh....mensen irriteren |
|
Mag je ook een held op zijn? Op sokken |
|
ja hoor |
|
Heb zelf al overduidelijk gemerkt, dat ik een kei ben in mensen beledigen. Immortal Pride |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb hoogtevrees en ben juist daarom een paar jaar terug heel fanatiek gaan indoorklimmen en wat blijkt, je kunt er enigzins overheen komen, alleen klim je dan vervolgens een maand of langer niet is het weer net zo erg (althans dat zijn mijn bevindingen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: heerschende smiley Ik ben een held in spijbelen, discussies voeren met mijn klasgenoten, muziek luisteren, en dingen lekker moeilijk maken of juist te veel vereenvoudigen. Ohh ja, ik ben ook goed in wazig zijn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
...te laat komen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ben een held in goudvissen redden. De goudvis was uit de kom gesprongen, en ik heb hem weer teruggegooid, en nu doet ie het weer (al zijn vinnen zaten vast door opdroging) |
|
quote: vergeet klef doen, thuis blijven en nooit meer uitgaan niet miss burgertrutje 2002/2003!!! hahahahahah Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: |
|
Held in spijbelen Held in TE direct zijn en mensen dus beledigen Held in eten (en dan misselijk zijn) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
held in niks doen en lamen |
|
Lui zijn. Mensen weer wat oppeppen als ze zich kut voelen. Lui zijn. |
|
Lang slapen.. Krieg führen! Hakkuh |
|
Held in: -eigenwijs zijn. -lui zijn. -stotteren -verkeerde prioriteiten stellen -onbelangrijke feiten uit mijn hoofd weten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |