|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
uitstellen van dingen en caffeïne overdosissen nemen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: moet je meer drpepper drinken Je moeder. |
|
overdrijven (ik denk iedereen wel) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Spelen op mijn Super NES |
|
Eigenlijk ben ik nergens een held in. Maar ik kan wel heel goed tegen bloed en naalden... |
|
Ik ben sinds kort ook een held geworden in het consumeren, aansmeren, gooien en van de grond afpulken van frikadellen Dit slaat nergens op. |
|
quote: Smeerlap Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
It's a dark & lonely job, but someone's gotta do it! Dit slaat nergens op. |
|
quote:Maar als ie nog warm is en niet afgekloven èn je hebt honger, wat doe jij dan? Dan ben je een held en eet je hem op! |
|
.......sleutels kwijtraken 2 maal op 3 weken tijd, maar gelukkig allebei de keren terug gevonden |
|
Ik ben overal held in Metal heerst |
|
...sokken stoppen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben een held in het maken van grootse plannen die gedoemd zijn om te mislukken, en dan verbaas ik me dat het niet lukt.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nèèhhh...alle vrouwen kunnen dat |
|
Slapen.... welterusten Zenial |
|
2de fase zelfstandig plannen. |
|
quote: ach als je die plannen niet had was je pas een mislukkeling Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
gitaren verkrachten ... |
|
quote: Hmm.. zo blijf ik natuurlijk wel verder plannen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
geen flauw idee. |
|
m'n cremepje maken vanmiddag ging super! (maar da's serieus zo) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
jaa! tosti's maken ik maak echt zulke belachelijk lekkere tosti's. ik heb gewoon een goed apparaat. |
|
quote: jammie So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |