|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben een held in omvallen... [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 17-03-2003 19:49] Trieste gast |
|
quote: daar zul je ook altijd een held in blijven |
|
Tot op heden: - mijn eigen ruiten ingooien - kantine-zitten - slapen - ongedeerd uit total losse wagens stappen (tenminste afgelopen paar keer wel....) - chocomel drinken in een biercafé - de montage-ruimtes op de academie aan de praat krijgen als iemand de opstelling weer eens heeft verziekt..... - dingen niet afmaken ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
- in bed (niet slapen maar anderszins) - feestjes bouwen |
|
quote: Niet alleen gestoorde websites deze heldin is echt gestoord Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Maar wel leuk gestoord, net als jij!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
-De clown uithangen,zonder dat ik het zelf besef Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Bewijs!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: jij bent een held in prutsen |
|
in droge humor althans,dat zeggen ze true disco chick |
|
-slapen -mijn nummer één sport:tooghangen) |
|
- ondemocratisch zijn |
|
quote: |
|
Ik ben lief. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
mensen die zich zelf lief vinden, haten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zoals ze het in het engels zeggen, "procrastination", oftewel het uitstellen van taken. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Herkanbaar Soms best lastig, als je in een schoolexamen week zit. Ik zou vandaag in plaats van de hele dag computeren bijvoorbeeld ook scheikunde hebben kunnen leren, maar dat is nu dus opgeschoven naar morgen. En vrijdag moet ik het kennen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: volgens mij heeft half Nederland daar last van ik iig ook Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
afgewezen worden vanwege de muziek de je luistert etc. |
|
quote: dat beantwoord ik morgen wel heb daar inderaad ook last van niet erg sterk iets vond mijn school.... dus kickten ze me er af I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Tja... half nederland is niet al 7 jaar aan het studeren (hoop ik) zonder daadwerkelijk naar school te gaan. Of doet er 3 jaar over voordat ze zich eens opgeven voor rijlessen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: nou om heel eerlijk te zijn kloppen die getallen iig heel aardig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: haha... damn, ik ben niet de enige! Woohoo!! Oke, nou voel ik me weer wat minder schuldig "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |