|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
freaky ongelukken krijgen denk ik. HEERSCHT |
|
quote: ik ben er zelf ook erg trots op [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 13-03-2003 11:48] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
BHAHAHAHA flikker toch op! ik ben nergens held in maar ik weet wel dat morke errug goed is in SSSSSSSLLLAAAAAAAAAYYYYYYYYOOOOOOORRRRRRRRR roepen the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Quake 3 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
bluffen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
- Ik ben een held in het opvoeren van alles met een motor wat maar een stoel of zadel heeft - Stink winden laten - Mensen irriteren met Toet Toet - Ik ben een MEGA held in pech hebben Wiegen Meister ! |
|
Shadow_Smile: Held der Toeters |
|
Wiegen Meister ! |
|
|
|
Malen, vergruizen en kappen. |
|
quote: ik kan ook heel hard lachen om jouwn leed " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
mensen irriteren met een kater, dan kunnen ze toch niks terug doen.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
negatief denken, vooral in relaties... en das kut wan tik heb er helemaal geen reden toe, maak het zelf erg... Je moeder. |
|
Heel hard en vooral ongelofelijk vals meebleren met muziek en onder de douche. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
vinger voor de lens houden bij het maken van foto's I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
de trap oprennen en dan struikelen over (te lange) broekspijpen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
gruwelijk verslapen... sinds ik op kamers zit (begin januari) ben ik nog nooit op tijd op school geweest :S Je moeder. |
|
Slapen !!! Onhandig zijn !!! VRETEN !! Ik, Wil Schuurman |
|
heerschen |
|
Oh ja ik ook in slapen, ik val werkelijk overal in slaap Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Vreemd, dat is me nou nog nooit opgevallen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
- het verkeerd interpreteren van dingen. - mij overslapen. - mensen iets wijsmaken. - ehm... dat was het denk ik? |
|
het slopen van huur auto's, cuba libre zuipen, schieten, sleutelen. |
|
Goede muziek luisteren natuurlijk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |