|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
dat weten we Je moeder. |
|
ik ben een held in het niet de humor inzien van de grappen hier op zm. No meat is sweater |
|
Ik ben een held in dingen verkeerd verstaan (fysiek horen) en dan lompe stoten uithalen als gevolg. Het ligt niet aan slecht gehoor ofzo. Als ik niet oplet en er begint iemand tegen me te praten-zelfs al is dat de enige met mij in een ruimte- weet ik niet altijd precies wat de eerste woorden waren. Lol verzekerd soms I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben een absolute held in bangen........ tenminste op goede muziek.... you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: quote: Hahaha... laat eerst je haar groeien voordat je zegt een held te zijn in bangen! Zenial |
|
een 'pijn in de aars' zijn voor mijn omgeving... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: haha, da's heerschend! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 14-03-2003 12:50] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Volgens mij ben jij een held(in) in ongelovelijk wazige en redelijk gestoorde websites (vol met foto's) maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Jij ? Jij bent een anti-held ... |
|
Held in 5 km naar de supermarkt lopen, en dan nog niets kopen omdat ik vergeten ben wat ik moest hebben... |
|
hahahaha held in pleuriseind naar postkantoor lopen om mn ov in te ruilen en dan de pasfoto vergeten mee te nemen *grom* Je moeder. |
|
Held in Logo's maken Dit slaat nergens op. |
|
quote:volgens mij is dat gewoon dom |
|
|
|
Ik ben een held in lui zijn. |
|
Een held in twijfelen of ik vanavond nog naar de kroeg ga of niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Toch maar gewoon zo bangen Zenial Want lang haar kweken zit er bij mij niet in, is werkelijk geen gezicht. Maar wat ik bedoel is dat ik het lang volhoud, zonder last van nekpijn te krijgen. you say you're men, we know you're cowards |
|
Das heel makkelijk, voor mij bijna overal. Als je nou vroeg waar ik geen held in was: *tandarts, dokters *wespen, bijen en andere zoemende diertjes *algemeen; pijn *geforceerd socializen *rijles; keren op de weg (da blijf ik nie kennen) *NL grammatica en spelling als neplimbo *wiskunde *geduld hebben Ik zou verder niets weten... |
|
ik ben een held in uitslapen/winterslaap houden My madness, my sadness |
|
Ook ben ik een held in Morrowind en andere RPG's (pc of niet, maakt niet uit) spelen |
|
andere dingen zeggen dan je bedoelt en dan voor lul staan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
andere dingen zeggen dan je bedoelt en dan voor lul staan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik ben een held in het psychisch pijn doen van vrienden [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 15-03-2003 18:00] |
|
quote: en dubbelposten Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |