|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wat mag me ik hier bij voorstellen? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:misschien omdat je dom bent |
|
quote: Huh? Zeg nu nietdat dat weer zoiets is wat jullie als nederlander niet snappen hé? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 13-03-2003 16:26] |
|
quote: Mischien omdat je helemaal niet heerscht. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
In ABN heet dat verslapen geloof ik asherah Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Volgens mij ook ja, ik wist het niet zeker . The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Maar in ABB (Algemeen Beschaaft Belgs) dus niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Verslapen? Maak dat n ander wijs |
|
quote: N E E N! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:ach jah wie zal het zeggen he |
|
bezopen raken, soms heb je daar maar 1 biertje voor nodig bij mij. Wel lekker goedkoop zo moet ik zeggen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:haha jah zekers lekker geodkoop |
|
auw.... knoeien met kokende thee I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
beffen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
idd Je moeder. |
|
Zuipen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Neuken Immortal Pride |
|
quote:Improviseren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
mij zo langzaam mogelijk voortbewegen true disco chick |
|
quote: dat kan ik nooit.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben momenteel wonderlijk genoeg een held in nieuw werk vinden |
|
-De Moraalridder uithangen -Onhandig zijn -Rijmen -Bier drinken -Lui zijn -Geen zelf discipline hebben |
|
bochtje achteruit !!! -NOT- wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben overal een held in. Ik heers namelijk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |