|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
26 april in de Willemeen in Arnhem entree €10,- Zaal open 20:30 edit: overbodige hoofdletters in de topictitel omgezet + tikfout Mastodon gewijzigd [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-03-2003 20:05] |
|
Raj, staan jullie ook met the Haunted in Hengelo ? |
|
Als ik geld heb kom ik ook ff bangen en bierzuipen |
|
we spelen alleen in arnhem met the haunted. * waarom tiep ik enschede? * [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-03-2003 20:28] Oud Vuil. |
|
quote:omdat je aan mij dacht |
|
, tsja, weird zeg. Oud Vuil. |
|
quote: Ik zou me nu iig wel erg zorgen gaan maken |
|
Ik zal erbij zijn als ik genoeg geld heb |
|
quote: Ga maar vast sparen zou ik zeggen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Heb deze maand meerdere concerten in me agenda staan..dus ik zal zien |
|
quote: Tja, prioriteiten stellen he... *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
had al zoiets voornomen dat jd zal spelen als supp. gaaf!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Metalheus gaat daar ook zijn? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ofcourse samen met de Ede/bennekom/wageningen Metal divisie... Scrotum shirts demo verkopen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
dat scrotum shirt moet ik ook hebben, hoewel ik het ook wel via ferry kan bekomen. Oud Vuil. |
|
HEERSCH!!! Dit moet ik meemaken! Hoe laat denk je dat het begint en hoe laat zou het afgelopen zijn? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zaal open 20:30 hoe laat 't dicht gaat, geen idee. Oud Vuil. |
|
Ik denk dat je The Haunted dan gaat missen, X-je. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Neeeeeeeeeeeeeee! Kan ik niet met jou mee? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mooi zo, ik geloof dat het nu in kannen en kruiken is. Wie gaan er allemaal? Voice of doom XnegativeX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Als ik het niet weer vergeet kan je mee en blijven maffen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: maar da's eigenlijk logisch, haast biologisch. Oud Vuil. |
|
quote: Ik wist niet dat wij een siamese vierling zijn Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: tuurlijk, sia van buiten en mees van binnen, hoe kon je dat nou vergeten? Oud Vuil. |
|
quote: Ouderdom Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |