|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook in Hengelo was het super gaaf!!!!!!!!!!!(jahaa lekker op de guestlist mwoehahaha ) morgen gaan de foto's naar de shop, zitten nog wel een paar leuke backstage kiekjes bij als het goed is en heel veel foto's van arnhem nog. Het was een f*cking gaaf weekend, maar nu wel dood en dood op!! |
|
@Wim: Vet gaaf, dat wachten we dat nog even af. @Ghoulliette: Ik zag je al niet meer verschijnen op MSN dus ik nam maar aan dat je het weekend niet had overleeft. Gelukkig ben je er nog I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
gelukkig wel maar ik was maandag ook de gehele dag op bezoek bij een vriendin |
|
gvd, de foto's zijn binnen en m'n scanner gaat net kapot. Oud Vuil. |
|
Mooi hè die moderne techniek... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
GEBRUIK DAN OOK EEN DIGITALE CAMERA VERDOMME!!! |
|
quote: om eerlijk te zijn, ik heb er vanavond 1 van m'n ouders gekregen, uit de us. niet een supersupercamera, maar wel redelijke foto's! Oud Vuil. |
|
quote: Heersch! Proficiat! Dus daar maak je de volgende keer foto's mee |
|
Wel een week te laat natuurlijk. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
je kan niet alles hebben.. |
|
hier wat kiekjes |
|
gggoafh!!! wie zijn die bovenste 2? Oud Vuil. |
|
gave foto's ja! de bovenste zijn volgens mij McDoom en .... |
|
quote: ja, jou had ik ook wel herkend. van mcdoom heb ik volgens mij nog nooit een foto gezien, hebben we het over de kort- of lanharige op de foto??? Oud Vuil. |
|
McDoom en XnegativeX, McDoom is de kortharige |
|
quote: dank! ps, mooie foto's! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-05-2003 20:41] Oud Vuil. |
|
Idd Neggie .. Goh wat is ie vrolijk voor een niet-drinkende doch wel vleesch etende negatieg ingetselde skater |
|
Is dat lange blonde haar wim?? En wat een vreemde tepels heeft die dude op de onderste foto. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat je er op lket zegt wel weer wat |
|
quote: ja ik ben dat lange blonde haar. IK HEB OOK EEN LICHAAM, HOOR!!! Oud Vuil. |
|
quote: thanx |
|
quote: Cool. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nou, rotting christ weleens gezien?? Die kerels hebben zulke strakke shirtjes dat je kan zien dat ze een optreden lang harde tepels hebben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ga door, wind me op, knor als een varken... Oud Vuil. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |