![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook in Hengelo was het super gaaf!!!!!!!!!!!(jahaa lekker op de guestlist mwoehahaha ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
@Wim: Vet gaaf, dat wachten we dat nog even af. @Ghoulliette: Ik zag je al niet meer verschijnen op MSN dus ik nam maar aan dat je het weekend niet had overleeft. Gelukkig ben je er nog ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
gelukkig wel ![]() maar ik was maandag ook de gehele dag op bezoek bij een vriendin ![]() |
|
gvd, de foto's zijn binnen en m'n scanner gaat net kapot. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Mooi hè die moderne techniek... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
GEBRUIK DAN OOK EEN DIGITALE CAMERA VERDOMME!!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: om eerlijk te zijn, ik heb er vanavond 1 van m'n ouders gekregen, uit de us. niet een supersupercamera, maar wel redelijke foto's! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Heersch! Proficiat! ![]() Dus daar maak je de volgende keer foto's mee ![]() ![]() |
|
Wel een week te laat natuurlijk. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
je kan niet alles hebben.. ![]() |
|
hier wat kiekjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
gggoafh!!! wie zijn die bovenste 2? Oud Vuil. ![]() |
|
gave foto's ja! de bovenste zijn volgens mij McDoom en .... ![]() ![]() |
|
quote: ja, jou had ik ook wel herkend. van mcdoom heb ik volgens mij nog nooit een foto gezien, hebben we het over de kort- of lanharige op de foto??? Oud Vuil. ![]() |
|
McDoom en XnegativeX, McDoom is de kortharige ![]() |
|
quote: dank! ps, mooie foto's! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-05-2003 20:41] Oud Vuil. ![]() |
|
Idd Neggie .. Goh wat is ie vrolijk voor een niet-drinkende doch wel vleesch etende negatieg ingetselde skater ![]() |
|
Is dat lange blonde haar wim?? En wat een vreemde tepels heeft die dude op de onderste foto. ![]() ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Dat je er op lket zegt wel weer wat ![]() |
|
quote: ja ik ben dat lange blonde haar. IK HEB OOK EEN LICHAAM, HOOR!!! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: thanx ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Cool. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Nou, rotting christ weleens gezien?? Die kerels hebben zulke strakke shirtjes dat je kan zien dat ze een optreden lang harde tepels hebben. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
ga door, wind me op, knor als een varken... ![]() Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |