![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
26 april in de Willemeen in Arnhem entree €10,- Zaal open 20:30 ![]() ![]() ![]() edit: overbodige hoofdletters in de topictitel omgezet + tikfout Mastodon gewijzigd [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 19-03-2003 20:05] ![]() |
|
Raj, staan jullie ook met the Haunted in Hengelo ? ![]() |
|
Als ik geld heb kom ik ook ff bangen en bierzuipen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
we spelen alleen in arnhem met the haunted. * waarom tiep ik enschede? * [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 19-03-2003 20:28] Oud Vuil. ![]() |
|
quote:omdat je aan mij dacht ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik zou me nu iig wel erg zorgen gaan maken ![]() |
|
Ik zal erbij zijn als ik genoeg geld heb ![]() ![]() |
|
quote: Ga maar vast sparen zou ik zeggen ![]() ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Heb deze maand meerdere concerten in me agenda staan..dus ik zal zien ![]() ![]() |
|
quote: Tja, prioriteiten stellen he... *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
had al zoiets voornomen dat jd zal spelen als supp. gaaf!! ![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
quote: Metalheus gaat daar ook zijn? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
ofcourse samen met de Ede/bennekom/wageningen Metal divisie... Scrotum shirts demo verkopen ![]() ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
dat scrotum shirt moet ik ook hebben, hoewel ik het ook wel via ferry kan bekomen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
HEERSCH!!! Dit moet ik meemaken! Hoe laat denk je dat het begint en hoe laat zou het afgelopen zijn? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Zaal open 20:30 hoe laat 't dicht gaat, geen idee. Oud Vuil. ![]() |
|
Ik denk dat je The Haunted dan gaat missen, X-je. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Neeeeeeeeeeeeeee! Kan ik niet met jou mee? ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Mooi zo, ik geloof dat het nu in kannen en kruiken is. ![]() Wie gaan er allemaal? Voice of doom XnegativeX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Als ik het niet weer vergeet kan je mee en blijven maffen. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: maar da's eigenlijk logisch, haast biologisch. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ik wist niet dat wij een siamese vierling zijn ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: tuurlijk, sia van buiten en mees van binnen, hoe kon je dat nou vergeten? Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ouderdom ![]() Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |