|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
"oink""oink" had trouwens wel de piemel gezien van een dikke roadie die op een varken leek, is dat ook goed? (heb ik maar geen foto van gemaakt) |
|
quote: Vertel eens, hoe kwam dat zo?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
bier enzo......... Ik heb het gelukkig alleen van een afstand gezien. De douches waren in de backstage ruimte zeg maar. Wist niet dat mannen de grote handdoeken truc ook zo goed konden, wel jammer |
|
quote: dat was sarca.... ach laat ook maar. kwak als een eend. Oud Vuil. |
|
KWAAK |
|
quote: sorry wimmetje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
heeft iemand een linkje naar de site van judgement day voor mij? |
|
quote: De homepage van wim. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ik ben echt dom thanx |
|
Oud Vuil. |
|
jullie site doet het niet echt btw |
|
quote: neen, rajackar's server ligt er al een tijdje uit, probeer: http://www.judgementday.nl/index2.html das de mirror. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-05-2003 22:14] Oud Vuil. |
|
quote: die reageert ook niet echt goed, kom wel op de mainpage, maar verder niet |
|
oeh, das niet goed. gaat wat meelen. Oud Vuil. |
|
hoe heet rajacker van achter? 9en niet rug zeggen ) |
|
meestal zeg ik: heeej eikel, als ik 'em aanspreek van achter. maar dat bedoel je denk ik ook niet. waarom dan? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-05-2003 23:14] Oud Vuil. |
|
quote: ben een recensie aan het schrijven, en kan moeilijk schrijven "de vocalen van rajacker......" |
|
Die van McDoom en mij doet het niet I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ah, shit dat die site het niet doet, zeg. |: rajackar's naam haal het zo wel weer weg. ik kan ook ff snel de bio hier neer pletteren als je dat wilt, haal ik ook weer weg later. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-05-2003 23:47] Oud Vuil. |
|
quote: graag thanx |
|
komttie: en weg. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 05-05-2003 23:49] Oud Vuil. |
|
Hij doet het Mooie foto Ghoullie!! Thnx! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: gedaan! nogmaals dankjewel |
|
quote: zoe hier is ie lekker nog een keer |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |