![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
* hoopt dat een slecht bereikbare site geen effect heeft op een zekere recensie * Oud Vuil. ![]() |
|
quote: nee hoor, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er niets aan het handje is ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() kijk nou wat ik vind ![]() ![]() en nog een keer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-05-2003 0:05] ![]() |
|
quote: Whoooooohoooooooooooo ![]() ![]() |
|
Mijn god, ik sta zelfs 2 keer op de foto in dit topic... ![]() VoD springt dan maar uit het raam... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Moet je niet een nieuwe site hebben Wim? (En weet je dat je dat dan ff moet melden aan mij ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
* zeeuws meisje mode * WA KOSTDA ? GEEN CENT TEVEUL,HE? Oud Vuil. ![]() |
|
[quote]Op 5 mei 2003 20:28 schreef ghoulliette het volgende: ![]() Damn! Wat een haar ![]() Je camera maakt toch wel hele mooie foto's, Rebecca. Hier een paar foto's van Hengelo, check dat lage plafond en het licht, waar-de-loos. Maja, Mastodon was heel gaaf, de zanger/bassist is tenminste niet zo'n plectrumboef zoals vele 'bassisten' ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Metropool is idd een kutzaal .. slecht podium, slecht geluid slecht licht gedaan door een a-ritmische junk ![]() |
|
Inderdaad zonde van dat lage plafond en die rare lampen ![]() die derde is super mooi! (die was net een kruisje bij mij) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-05-2003 17:06] ![]() |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/1292.html ![]() foto's staan trouwens hier: http://groups.msn.com/Metaalfamilie/thehauntedao.msnw ![]() |
|
okeeej dan. thanx enzo! Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |