|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
777-dan, luah, mies en ik gaan ook! |
|
quote: Een jongentje die te weinig geld heeft om erna toe te gaan Misschien ben ik vanavond wel in de Stortebeker te vinden, leuk (metal)cafe, moet je maar langs gaan na het concert |
|
Moehehahhahaha! Dan gaat ik eindelijk weer eens wat verse ZM-ers zien! P.S.: voor als je mijn hoofd niet herkent (ahem) dan ben ik die ene die slayer roept Dit slaat nergens op. |
|
Mörke is niet zo moeilijk te herkennen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dan roep ik Slayer terug |
|
Ik ken nog wel meer mensen die gezellig meeschreeuwen! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: niet dus, is uitverkocht |
|
WTF, ik heb niet gereserveerd hoor. Maar ik ga lekker toch, moet kunnen, en anders naar de Störtebëkër of waar dan ook. |
|
quote: Aaah! de Stort is ook gezellig |
|
quote: uitverkocht? grapje zeker |
|
quote: Nee, volgens Willemeen is het uitverkocht |
|
quote: Het is nog nooit echt nog nooit uitverkocht geweest bij een metalconcert van willemeen, heb je niet een of andere kneus aan de telefoon gehadndie er niets van snapt ofzo. Zowiezo, niet alle kaarten gaan in de voorverkoop. (lijkt me, eigenlijk weet ik dat wel zeker) |
|
quote: Hmmz, ze zeggen dat het is uitverkocht. En om 2 uur in de auto te zitten terwijl je niet zeker weet of je binnenkomt heb ik ook geen zin in. Dus volgende keer beter. |
|
quote: Ik ga zo ook even bellen.... |
|
quote: Ja uitverkocht, nog ruimte voor 20 man, maar ik mag binnen! dankzij mijn werkzaamheden voor hollandsmetaal! (waar recensies schrijven al niet goed voor is) |
|
oei, het ws idd uitverkocht, en druk!!!! maar wel te gek, hoewel die gasten van the hauntedwel moeilijk waren, zeg... maar 't was leuk! Oud Vuil. |
|
quote: Moeilijk? Ik sta nu anders wel op de gastenlijst voor vanavond , dus op naar Hengelo. Vond het echt een te gekke avond!alle bands waren zeer oke, de drummer van Mastodon was fenomenaal, en de kebab was ook lekker, alleen de taxi naar huis was 20 euro pp. En het valt onzettend mee met de nekpijn. btw generaal nog bedankt voor het mogelijk maken van mijn merchandise aankopen |
|
Zo.. Ik ben weer in het land der ondoden Ik vond Judgement Day de enige toffe band (can't help it), The Haunted was wel ok. De 2 andere bands vond ik Not my cup of thea. Raj en IM, nog bedankt voor de lift! De volgende ZM-ers gezien: -Webblaster Wim (goh wat toevallig..) -Dwaallamp (SLAYORRRR!!!) -Mörke (SLAYORRRR!!!) -General Skullfucker (SLAYORRRR!!!) -Ghoulliette (*100) *burp* |
|
Ik ben geen bijschrift waard edit: XnegativeX en McDoom waren er ook [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-04-2003 12:40] |
|
quote: JIj hebt niet meegedaan met SLAYOOORRRRRRRRR roepen heh En ik heb je alleen maar gezien, tijdens The Haunted knikten we naar elkaar ofzo.. quote: En nog 200 andere metalheads.. Ik heb ze dus niet gezien |
|
quote: Ja heb je alleen gezien, en janedoe ook, volgens mij zocht ik toen net generaal schedelneuker om geld van hem te bietsen. Jij bent trouwens wel veel groter dan ik had verwacht |
|
quote: Hoezo, had je gedacht dat ik een klein nerderig metalgnoompje van 1.60 ben ofzo Ik ben een grote nerderige metalgnoom van 2m |
|
quote: nou dat ook weer niet hoor, maar meer "normale" hoogte (1.80 ofzo). Maargoed boeit eigenlijk niet zo veel verders |
|
bedankt iedereen voor de toffe reacties |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |