IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Swing of the Axe: The Haunted (Swe) + Mastodon + Hatesphere + Judgement Day Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-04-2003 16:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Doe dat! Tot straks!

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-04-2003 16:44]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-04-2003 17:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

777-dan, luah, mies en ik gaan ook!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-04-2003 17:10 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 13:54 schreef mörke het volgende:
Wat ben je dan?

Een jongentje die te weinig geld heeft om erna toe te gaan

Misschien ben ik vanavond wel in de Stortebeker te vinden, leuk (metal)cafe, moet je maar langs gaan na het concert

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 26-04-2003 17:10 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Moehehahhahaha!

Dan gaat ik eindelijk weer eens wat verse ZM-ers zien!

P.S.: voor als je mijn hoofd niet herkent (ahem) dan ben ik die ene die slayer roept

Dit slaat nergens op.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-04-2003 17:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Mörke is niet zo moeilijk te herkennen.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-04-2003 17:21 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 april 2003 17:10 schreef mörke het volgende:
Moehehahhahaha!

Dan gaat ik eindelijk weer eens wat verse ZM-ers zien!

P.S.: voor als je mijn hoofd niet herkent (ahem) dan ben ik die ene die slayer roept

Dan roep ik Slayer terug

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 26-04-2003 17:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ken nog wel meer mensen die gezellig meeschreeuwen!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-04-2003 18:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 17:07 schreef Shredhead het volgende:
777-dan, luah, mies en ik gaan ook!

niet dus, is uitverkocht

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-04-2003 18:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

WTF, ik heb niet gereserveerd hoor.

Maar ik ga lekker toch, moet kunnen, en anders naar de Störtebëkër of waar dan ook.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-04-2003 18:22 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 18:21 schreef Dwaallicht het volgende:
WTF, ik heb niet gereserveerd hoor.

Maar ik ga lekker toch, moet kunnen, en anders naar de Störtebëkër of waar dan ook.

Aaah! de Stort is ook gezellig

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2003 18:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 18:14 schreef Shredhead het volgende:
niet dus, is uitverkocht

uitverkocht? grapje zeker

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-04-2003 18:31 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 april 2003 18:29 schreef ghoulliette het volgende:
uitverkocht? grapje zeker

Nee, volgens Willemeen is het uitverkocht

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2003 18:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 18:31 schreef Mies het volgende:
Nee, volgens Willemeen is het uitverkocht

Het is nog nooit echt nog nooit uitverkocht geweest bij een metalconcert van willemeen, heb je niet een of andere kneus aan de telefoon gehadndie er niets van snapt ofzo. Zowiezo, niet alle kaarten gaan in de voorverkoop. (lijkt me, eigenlijk weet ik dat wel zeker)

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-04-2003 18:42 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 26 april 2003 18:37 schreef ghoulliette het volgende:
Het is nog nooit echt nog nooit uitverkocht geweest bij een metalconcert van willemeen, heb je niet een of andere kneus aan de telefoon gehadndie er niets van snapt ofzo. Zowiezo, niet alle kaarten gaan in de voorverkoop. (lijkt me, eigenlijk weet ik dat wel zeker)

Hmmz, ze zeggen dat het is uitverkocht. En om 2 uur in de auto te zitten terwijl je niet zeker weet of je binnenkomt heb ik ook geen zin in. Dus volgende keer beter.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2003 18:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 18:42 schreef Mies het volgende:
Hmmz, ze zeggen dat het is uitverkocht. En om 2 uur in de auto te zitten terwijl je niet zeker weet of je binnenkomt heb ik ook geen zin in. Dus volgende keer beter.

Ik ga zo ook even bellen....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-04-2003 18:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 18:54 schreef ghoulliette het volgende:
Ik ga zo ook even bellen....

Ja uitverkocht, nog ruimte voor 20 man, maar ik mag binnen! dankzij mijn werkzaamheden voor hollandsmetaal! (waar recensies schrijven al niet goed voor is)

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-04-2003 6:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oei, het ws idd uitverkocht, en druk!!!!

maar wel te gek, hoewel die gasten van the hauntedwel moeilijk waren, zeg...

maar 't was leuk!

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2003 11:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 6:49 schreef webblaster wim het volgende:
oei, het ws idd uitverkocht, en druk!!!!

maar wel te gek, hoewel die gasten van the hauntedwel moeilijk waren, zeg...

maar 't was leuk!

Moeilijk? Ik sta nu anders wel op de gastenlijst voor vanavond , dus op naar Hengelo. Vond het echt een te gekke avond!alle bands waren zeer oke, de drummer van Mastodon was fenomenaal, en de kebab was ook lekker, alleen de taxi naar huis was 20 euro pp.
En het valt onzettend mee met de nekpijn.

btw generaal nog bedankt voor het mogelijk maken van mijn merchandise aankopen

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2003 12:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zo.. Ik ben weer in het land der ondoden

Ik vond Judgement Day de enige toffe band (can't help it), The Haunted was wel ok. De 2 andere bands vond ik Not my cup of thea.

Raj en IM, nog bedankt voor de lift!

De volgende ZM-ers gezien:
-Webblaster Wim (goh wat toevallig..)
-Dwaallamp (SLAYORRRR!!!)
-Mörke (SLAYORRRR!!!)
-General Skullfucker (SLAYORRRR!!!)
-Ghoulliette

(*100)

*burp*

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2003 12:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik ben geen bijschrift waard

edit: XnegativeX en McDoom waren er ook

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-04-2003 12:40]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2003 12:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 12:40 schreef ghoulliette het volgende:
Ik ben geen bijschrift waard

JIj hebt niet meegedaan met SLAYOOORRRRRRRRR roepen heh

En ik heb je alleen maar gezien, tijdens The Haunted knikten we naar elkaar ofzo..

quote:

edit: XnegativeX en McDoom waren er ook

En nog 200 andere metalheads.. Ik heb ze dus niet gezien

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2003 13:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 12:58 schreef Snaack het volgende:
JIj hebt niet meegedaan met SLAYOOORRRRRRRRR roepen heh

En ik heb je alleen maar gezien, tijdens The Haunted knikten we naar elkaar ofzo..

En nog 200 andere metalheads.. Ik heb ze dus niet gezien

Ja heb je alleen gezien, en janedoe ook, volgens mij zocht ik toen net generaal schedelneuker om geld van hem te bietsen. Jij bent trouwens wel veel groter dan ik had verwacht

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2003 13:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 13:00 schreef ghoulliette het volgende:
Ja heb je alleen gezien, en janedoe ook, volgens mij zocht ik toen net generaal schedelneuker om geld van hem te bietsen. Jij bent trouwens wel veel groter dan ik had verwacht

Hoezo, had je gedacht dat ik een klein nerderig metalgnoompje van 1.60 ben ofzo

Ik ben een grote nerderige metalgnoom van 2m

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-04-2003 13:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 13:03 schreef Snaack het volgende:
Hoezo, had je gedacht dat ik een klein nerderig metalgnoompje van 1.60 ben ofzo

Ik ben een grote nerderige metalgnoom van 2m

nou dat ook weer niet hoor, maar meer "normale" hoogte (1.80 ofzo). Maargoed boeit eigenlijk niet zo veel verders

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-04-2003 13:19 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

bedankt iedereen voor de toffe reacties

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com