|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Oud Vuil. |
|
Heb je mijn gabber-t-shirt ook gezien? Dit slaat nergens op. |
|
Ik wil de volgende keer wel in roze tutu helicopterend met mijn gecorpsepainte tampeloeris de pit induiken? (als ik niet zo snipverkouden ben that is, hygiëne boven alles) Wanneer spelen jullie weer? |
|
quote: you came to fucking annoy, denk ik? 7 juni in de so what te ede, als alles door gaat. klein, maar fijn, zullen we maar zeggen. Oud Vuil. |
|
quote: Nee hoor, ik had em toevallig bovenop mijn stapel in de kast liggen. Ik denk da'k misschien ook wel ff in ede ga kijken... Dit slaat nergens op. |
|
Ik heb helemaal geen lederhosen gezien I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Jammer, jammer waren op. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Jawel.. Raj had er één aan bij ut optreden Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Helaas, ik heb het geprobeerd, maar mijn camera is nu echt overleden Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
wij hebben er een paar op zo'n wegwerpkamera, maar die's nog niet vol. Oud Vuil. |
|
quote: Na 7 juni wel Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ghoullie heeft wel foto's gemaakt. Waaronder een hele foute van mij en Voice of doom. Maar die moeten nog ontwikkeld worden. Verder ook geen idee wat daar allemaal op staat eigenlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: En eentje (en daar komt het dames en heren) van mij waar ik NORMAAL op kijk Dit slaat nergens op. |
|
quote: ah, kan ik ff kijken of ik jullie gezien heb. of niet. wel snaack en janedoe gezien/gesproken. Oud Vuil. |
|
quote: Breng dat ding gewoon weg, boeie, minder foto's te ontwikkelen, dus ook goedkoper Dit slaat nergens op. |
|
quote: whahahahah... ja hoor, jij wel Eerst hier gepost zien op ZM, dan geloven [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 27-04-2003 22:50] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: daarrr zit wat in, zeg! Oud Vuil. |
|
Was zeker ok, helaas Judgements day gemist. Ik had geen kaartje dus moest tot 21:00 wachten voor ik er in kon. Hate Sphere was gaaf maar naar een tijdje te eentonig, Mastodon was ook gaaf, wel erg experimenteel maar ok. En The Haunted was supervet! Nog wel een aantal ZMers gezien maar ik heb het eerste uur bekenden begroet, en dat waren er veel niet gedacht dat ik zo veel mensen bij 1 concert zou kennen hehehe. Dus ik zou niet weten wie ik allemaal gezien heb. Dus was zeker gaaf |
|
heb net 't rolletje foto's weggebracht, ff geduld. Oud Vuil. |
|
Hey Wim, gaan jullie nog een full-length opnemen? Zo ja, wanneer komt ie uit? Dit heb je vast al eens verteld maar ik heb het nog niet gelezen. Ik heb jou trouwens nog wel gezien. Maar alleen op het podium jammer genoeg. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zeik niet met je full-lenghts; kopen die mini! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bahaaaaa... Ik moet hem ook nog kopen Dit slaat nergens op. |
|
quote: Poser! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: TANK JOU Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |