|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe een deel van de grunts op Ten Candles Burning. We hebben 2 zangers namelijk |
|
Nee, ik verder zo a-muzikaal als Gerard Joling. Ik zit ook meer voor de goeie looks in de band Mening hoeft niet hoor |
|
zeg welke grunt doe jij dan? die hele hele diepe? tja je mot wat hebben als je zo a-muzikaal bent. Dan maar de looks toch? he he! I Find That I Am Not There... |
|
Neen mijn grunt lag bij die opnames nog wat hoger als nu. Ik doe in dit nummer o.a. het titel stuk (ten candles burning), ik begin in dat nummer. |
|
haha, dat word ik wel nieuwsgierig naar die looks. (ik zal eerlijk toegeven dat ik me buiten Anathema, Paradise Lost, Amorphis en Type O Negative en wat My Dying Bride erg weinig in de doom metal heb verdiept, dus mijn mening is niet echt die van een kenner. Maar je bandje klonk helemaal zo slecht nog niet) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
aha! klinkt leuk! lekkere doom! zeg hebben jullie nu al the old dead tree geluisterd?? Het doet mij bij vlagen denk aan THE WOUNDED van onze eiguh nederlandsuh bodum! kennen jullie die? (ook zo lekker depressief!) I Find That I Am Not There... |
|
Ik zit nu op mijn werk, ik ga het vanaamd downloaden |
|
the wounded kon mij juist niet zo ontzettend bekoren. (maar The Old Dead Tree is leuk!!!) Nee hoor, Jenje, dat hebben jullie goed gedaan. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
The Old Dead Tree doet me trouwens qua zang een beetje aan Muse denken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Dank je |
|
hmm... dit is een stuk harder dan the wounded, maar kwa zang komt het er af en toe dicht bij! maar over welke the woudned cd heb je het dan? THE ART OF GRIEF of MONUMENT?? ik vind beide wel erg goed! I Find That I Am Not There... |
|
geen idee wat ik aan 't luisteren was, na 2 nummers had ik zoiets van: eh, dit is niks voor mij. (waar ik niks mee wil zeggen over de kwaliteiten van de band, er is zoveel muziek die me niet aanspreekt maar wel vreselijk goed is. Neem een Sadist, Cynic, Dream Theater, Watchtower, Symphony X, allemaal bands die onwijs kunnen spelen maar 't is gewoonweg mijn ding niet.) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
moet je toch THE WOUNDED eens een tweede kans geven! zeker als je the old dead tree wel goed vind! begin met THE ART OF GRIEF: daar grunten ze nog. MONUMENT is helemaal clean maar is misschien wat meer af aangezien dat hun 2e meesterwerkje is en ze veel geleerd hebben! I Find That I Am Not There... |
|
Katatonia dan ook meteen doen .. |
|
hahahaha, ok. (ben je soms The Wounded-bandlid die me z'n muziek wil aansmeren?) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ja, dat vind ik nou zo prutserig he |
|
nou we toch bands aan 't opnoemen zijn: is Agalloch niks voor de doom-adepten onder ons? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
nah, nee hoor maar een beetje support voor de nederlandse metal kan op zich nooit kwaad! kwil gewoon dat je naar goeie muziek luisterd! he he! En ik woon ook niet in drenthe waar the wounded vandaan komt! kzit in stockholm zweden waar de kans dus erg klein is dat The wounded us een keertjuh komt speluh! toch jammer! I Find That I Am Not There... |
|
zeg, ik geloof dat ik aardig wat Nederlandse bands in m'n cd-rek heb staan. Overigens zijn alle bands behalve SOAD, Tool en Tori Amos uit m'n cd-rekje Europees, dat valt me iedere keer weer op. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Agalloch roeleert! Pale Folklore is geweldig! The Mantle staat in bestelling maar dat mot van amerika komen dus dat duurt nog effe! (ha, je luistert toch al wel naar goede muziek zie ik zo! ) I Find That I Am Not There... |
|
zie je zo? Huh, waaraan? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Pale Folklore is inderdaad ook wel leuk. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
het feit dat je Agalloch noemt! nie zo heel veel mensen kennen die band! maar het is een juweeltje in mijn collectie! daaraan! I Find That I Am Not There... |
|
nou ja, dank je. De meeste mensen kunnen mijn muzieksmaak nou niet bepaald begrijpen: een vriend van me zei laatst npg dat ik 'muzikaal een meerdere persoonlijksheidsstoornis' heb. (ben zowel mega k's Choice- als Opeth-leip, dat zal er wel wat mee te maken hebben ) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |