|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
... de nieuwe CD, 'The Perpetual Motion'. Is heel erg anders. Maar toch wel goed Ik heb 'm lekker al |
|
hej kimmie! hoezo anders??? I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb "The Perpetual Motion" inmiddels ook en ik kan het alleen maar met Narsil eens zijn: geweldige plaat!!!! Vanaf 29 augustus is hij te koop... no text supplied |
|
Stond hier vast ook al wel ergens maar.. 2005/10/13: Eindhoven (NL) – Effenaarr 2005/10/14: Arnhem (NL) – Willemeen 2005/10/15: Utrecht (NL) – De Helling 2005/10/16: Rotterdam (NL) – Nighttown WILLEMEEN! |
|
quote: Ik ga wel naar de Helling, lekker dichtbij! En dat Epica headliner is, vind ik ook wel handig, kan ik mooi op tijd naar huis no text supplied |
|
Fucking heersch plaat die Perpetual Motion!!!! I Find That I Am Not There... |
|
favo nummer nu al: What Else Could We've Said. Schitterend die klok en dat einde..... kippenvel!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Vandaag halen |
|
quote: = binnen |
|
quote: Helemaal mee eens, al vind ik het korte nummer ervoor, "I Can't Get Rid of it", het perfecte intro en moet die ook genoemd worden... no text supplied |
|
Na slechts 2 keel luisteren (het zou toch geen groeiplaat zijn ) ben ik van mening dat het prima klinkt maar het debuut niet overtreft. Het debuut is simpel: goudeerlijke, duidelijke songs zonder veel poëtische poespas en structuur. Pure, eerlijke muziek met een keiharde boodschap. De nieuwe heeft eenzelfde boodschap maar is verpakt in een ingewikkeldere muzikale marinade, met veel samples en een ietswat vreemde songstructuur, iets wat ik OOK erg fijn vind (en waarschijnlijk op den duur ook een meerwaarde geeft), toch hou ik van de simpelheid en af en toe klungeligheid van het debuut. call me sick [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 27-08-2005 2:13] |
|
De nieuwe plaat is 'anders' maar ik ben onder de indruk, heerlijk plaatje!!! Ik vind het minder meeslepend dan 'the nameless disease (wat ik overigens een prachtige plaat vind) maar deze kan er zeer zeker mee door. Ben dan ook zeer benieuwd hoe het live gaat klinken in de Willemeen. |
|
quote: Ik ben daar hoogstwaarschijnlijk ook bij, jammer van epica... [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 29-08-2005 13:35] |
|
quote: Dacht dat Epica headliner was, komt prima uit dus. |
|
Heb m vandaag ook aangeschaft. EN WAT EEN GODVERDOMMESE LEKKERE PLAAT! Idd veel gelaagder dan het debuut, veel meer sfeer! Super-plaat. Die komt terug in m'n jaarlijst! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Everyday Life, wat een prachtig nummer.. mijn favoriet momenteel. |
|
WOEIIIII!!!!!!!!!!! de dertiende sta ik waarschijnlijk op de gastenlijst van the old dead tree!!!!!! connecties heerschen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zorg er dan maar eens voor dat ik er ook op sta. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ik zal t proberen... maar nico zei dat ie niet wist hoeveel mensen er al op delijst staan, maar als er nog plaats is.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
zoooo.... kreeg net een fotootje van de roadie.... de band incl. aanhang. ziet r gezellig uit "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Oh geen mooie mannen.. nouja.. toch maar kijken de 14e okt. |
|
quote: hahaha ik heb ook nooit beweerd dat de heren van TODT mooi zijn. maar gaaf zijn ze wel EN super aardig.... vorige keer dat ik ze heb gezien heb ik nog een tijdje met ze gebabbelt. toffe gasten, lekker met allebei de beentjes op de grond edit: hoewel ik de jongeman links op de grond zittend toch niet verkeerd vind [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-09-2005 1:40] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ja mooi man, achja bandlui zijn ook maar mensen. |
|
quote: ja maar ja, sommige bands gaan zo verschrikkelijk uit de hoogte doen als ze bekend worden en dat hadden zij helemaal niet... ben benieuwd of dat nog steeds zo is "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |