IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : The Old Dead Tree Vorige pagina | Volgende pagina
~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-07-2005 22:51 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

... de nieuwe CD, 'The Perpetual Motion'. Is heel erg anders. Maar toch wel goed

Ik heb 'm lekker al

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 14-07-2005 23:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hej kimmie!

hoezo anders???

I Find That I Am Not There...

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 17-07-2005 10:33 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

'The Perpetual Motion' zit vééééél gecompliceerder in elkaar, de muziek is veel "gelaagder" als het ware, dit is niet meer gewoon gitaren, bas en drum, er wordt vanalles van samples en effecten gebruikt, ze zijn veel verder gegaan en hebben echt hun grenzen verlegd. Ook de structuur van de nummers is helemaal anders, en ook met wat betreft de vocals, die ik al zo uitzonderlijk goed vond op de eerste CD, is er veel meer gedaan... over het algemeen zou ik zeggen dat de CD iets rustiger is, maar in plaats daarvan is er heel wat sfeer gekomen. Er zijn ook nog steeds harde stukken te vinden, maar die zijn toch anders... echt een kippevel CD'tje...

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 16-08-2005 14:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik heb "The Perpetual Motion" inmiddels ook en ik kan het alleen maar met Narsil eens zijn: geweldige plaat!!!!

Vanaf 29 augustus is hij te koop...

no text supplied

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 0:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Stond hier vast ook al wel ergens maar..

2005/10/13: Eindhoven (NL) – Effenaarr
2005/10/14: Arnhem (NL) – Willemeen
2005/10/15: Utrecht (NL) – De Helling
2005/10/16: Rotterdam (NL) – Nighttown

WILLEMEEN!

lykle_wolfheart
Posted 25-08-2005 16:49 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 23 augustus 2005 0:30 schreef MindlessMayo het volgende:
Stond hier vast ook al wel ergens maar..

2005/10/13: Eindhoven (NL) – Effenaarr
2005/10/14: Arnhem (NL) – Willemeen
2005/10/15: Utrecht (NL) – De Helling
2005/10/16: Rotterdam (NL) – Nighttown

WILLEMEEN!

Ik ga wel naar de Helling, lekker dichtbij! En dat Epica headliner is, vind ik ook wel handig, kan ik mooi op tijd naar huis

no text supplied

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 25-08-2005 16:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Fucking heersch plaat die Perpetual Motion!!!!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 26-08-2005 9:36 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

favo nummer nu al: What Else Could We've Said.

Schitterend die klok en dat einde..... kippenvel!!!!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-08-2005 12:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Vandaag halen

Tormented soul
Posted 26-08-2005 17:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 12:03 schreef Tormented soul het volgende:
Vandaag halen

= binnen

lykle_wolfheart
Posted 26-08-2005 22:05 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 26 augustus 2005 9:36 schreef rvanderholst het volgende:
favo nummer nu al: What Else Could We've Said.

Schitterend die klok en dat einde..... kippenvel!!!!

Helemaal mee eens, al vind ik het korte nummer ervoor, "I Can't Get Rid of it", het perfecte intro en moet die ook genoemd worden...

no text supplied

Tormented soul
Posted 27-08-2005 2:12 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Na slechts 2 keel luisteren (het zou toch geen groeiplaat zijn ) ben ik van mening dat het prima klinkt maar het debuut niet overtreft. Het debuut is simpel: goudeerlijke, duidelijke songs zonder veel poëtische poespas en structuur. Pure, eerlijke muziek met een keiharde boodschap. De nieuwe heeft eenzelfde boodschap maar is verpakt in een ingewikkeldere muzikale marinade, met veel samples en een ietswat vreemde songstructuur, iets wat ik OOK erg fijn vind (en waarschijnlijk op den duur ook een meerwaarde geeft), toch hou ik van de simpelheid en af en toe klungeligheid van het debuut.

call me sick

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 27-08-2005 2:13]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2005 12:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

De nieuwe plaat is 'anders' maar ik ben onder de indruk, heerlijk plaatje!!! Ik vind het minder meeslepend dan 'the nameless disease (wat ik overigens een prachtige plaat vind) maar deze kan er zeer zeker mee door. Ben dan ook zeer benieuwd hoe het live gaat klinken in de Willemeen.

Tormented soul
Posted 29-08-2005 13:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 12:10 schreef MindlessMayo het volgende:
De nieuwe plaat is 'anders' maar ik ben onder de indruk, heerlijk plaatje!!! Ik vind het minder meeslepend dan 'the nameless disease (wat ik overigens een prachtige plaat vind) maar deze kan er zeer zeker mee door. Ben dan ook zeer benieuwd hoe het live gaat klinken in de Willemeen.

Ik ben daar hoogstwaarschijnlijk ook bij, jammer van epica...

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 29-08-2005 13:35]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2005 13:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 13:34 schreef Tormented soul het volgende:
Ik ben daar hoogstwaarschijnlijk ook bij, jammer van epica...

Dacht dat Epica headliner was, komt prima uit dus.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 29-08-2005 18:53 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Heb m vandaag ook aangeschaft. EN WAT EEN GODVERDOMMESE LEKKERE PLAAT!

Idd veel gelaagder dan het debuut, veel meer sfeer! Super-plaat. Die komt terug in m'n jaarlijst!

Inter faeces et urinam nascimur

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2005 20:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2005 9:36 schreef rvanderholst het volgende:
favo nummer

Everyday Life, wat een prachtig nummer.. mijn favoriet momenteel.

watery black
Usericon van watery black
Posted 04-09-2005 2:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

WOEIIIII!!!!!!!!!!!

de dertiende sta ik waarschijnlijk op de gastenlijst van the old dead tree!!!!!!

connecties heerschen

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 2:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zorg er dan maar eens voor dat ik er ook op sta.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

watery black
Posted 04-09-2005 2:25 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 2:22 schreef Illusione het volgende:
Zorg er dan maar eens voor dat ik er ook op sta.

ik zal t proberen... maar nico zei dat ie niet wist hoeveel mensen er al op delijst staan, maar als er nog plaats is....

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

watery black
Posted 08-09-2005 1:35 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

zoooo.... kreeg net een fotootje van de roadie....

de band incl. aanhang. ziet r gezellig uit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-09-2005 1:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh geen mooie mannen.. nouja.. toch maar kijken de 14e okt.

watery black
Posted 08-09-2005 1:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 1:36 schreef MindlessMayo het volgende:
Oh geen mooie mannen.. nouja.. toch maar kijken de 14e okt.

hahaha

ik heb ook nooit beweerd dat de heren van TODT mooi zijn. maar gaaf zijn ze wel EN super aardig.... vorige keer dat ik ze heb gezien heb ik nog een tijdje met ze gebabbelt. toffe gasten, lekker met allebei de beentjes op de grond

edit: hoewel ik de jongeman links op de grond zittend toch niet verkeerd vind

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 08-09-2005 1:40]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-09-2005 1:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja mooi man, achja bandlui zijn ook maar mensen.

watery black
Posted 08-09-2005 1:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2005 1:41 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja mooi man, achja bandlui zijn ook maar mensen.

ja maar ja, sommige bands gaan zo verschrikkelijk uit de hoogte doen als ze bekend worden en dat hadden zij helemaal niet... ben benieuwd of dat nog steeds zo is

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com