IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : The Old Dead Tree Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-03-2003 11:24 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hmm... ik ken dat gevoel, dat mensen mijn muzieksmaak niet begrijpen. Kben ook OPETH-leip en luister heel toevallig ook naar K's Choice, maar ook coldplay en the chili peppars laten mij niet koud!

En uitleggen aan iemand waarom die soorten muziek... laat maar....

I Find That I Am Not There...

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 26-03-2003 11:27 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

onbegonnen werk, ik weet er onderhand alles van!
maar degene die me muziek echt heeft leren waarderen is m'n broer (ben ik 'm nog steeds dankbaar voor, hij draait trouwens echt letterlijk alle stijlen metal), en die heeft er juist respect voor.

Wat je trouwens allemaal wel niet voor juweeltjes mist als je niet buiten dat ene straatje omkijkt. Zonde hoor!

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 26-03-2003 11:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

helemaal mee eens! ik luister echt naar alles, JAZZ, METAL, LOUNGE, TRANCE, KLASSIEK
en ga zo maar door! leg dat maar eens uit!

Ik heb mijn muziek smaak te danken aan een goede vriend van me waar ik nog steeds muziek mee uitwissel.

ondertussen heb ik mijn broertje er ook mee meegesleept wat ook wel handig is aangezien hij vreselijk veel cd's koopt.

Hoe je van KLASSIEK?

Zbigniew Preisner - Requiem For My Friend - Part 2 Life,The Beginning - track 10 - Meeting

(Dit is een echt absolute aanrader voor de wat duister gestemden onder ons die klassieke requiems een warm hart toe dragen! Hoe kan het duisterder, magistraal stuk werk!)

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 26-03-2003 11:35 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ehm, eerlijk gezegd heb ik me in klassiek nog nooit zo verdiept.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-03-2003 13:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik dacht dat ik goed kon slowchatten?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 26-03-2003 13:15]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 26-03-2003 13:17 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

zeg, 't was niet eens een onzingesprek

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-03-2003 13:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat hoor je mij ook niet zeggen. Al was het wel behoorlijk off topic.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 26-03-2003 13:20 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

sorry!
Maar kvind 't trouwens een leuke band.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 28-03-2003 10:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Zeg ben je al een beetje meer into TODT??

Ik ken hum niet uit mijn cd speler krijgen!

wat een plaat!

Toch jammer dat ik de 11e mei niet in het Tivoli kan staan waar TOTD in het voorprogramma van Katatonia staat! ( )

[Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 28-03-2003 10:24]

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-05-2003 17:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Morgen weer es The Old Dead Tree zien!!! (B, Gent, zaal Eland) Spijtig dat TODT opener van de avond is en zodoende maar 30 min kan spelen. Moesten ze nu es die Mortiis figuur afvoeren hé Ik luister ook naar niks anders meer zeg, wat een superalbum is dit!!!!! Ik heb het gevoel dat deze band echt wel es heel groot kan worden, wat een potentieel!

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 09-05-2003 17:50]

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-05-2003 17:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik zondag, en ik heb de cd nog steeds niet, eerst live zien kijken of ze eigenlijk wel zo goed zijn.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-05-2003 17:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Moet je er wel netjes op tijd zijn, ze beginnen schandalig vroeg volgens http://www.theolddeadtree.com ...

( Mortiis)

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-05-2003 19:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

HUH?! Op de site van TODT staat
Utrecht (NL) - Tivoli
With: Katatonia, Mortiis, Daylight Dies, Mandragora Scream
Admittance fee: 15 euros
Concert starts at: 18h00

18.00? op het kaartje staat zaal open 19.00 en aanvang 19.30...

Ik ga wel ff bellen morgen

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-05-2003 19:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik heb hem nu een aantal keren geluisterd en het is inderdaad een pracht van een album. Er hadden van mij alleen wel wat meer rauwe vocalen in gemogen.

Voor iedereen die dit al gaaf vind...luister ook eens naar The provenance. Vind ik persoonlijk nog een tikje beter.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-05-2003 19:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 19:39 schreef Sater het volgende:
Utrecht (NL) - Tivoli

Is het toevallig een Engelse band?
Het is daar nl. een uur eerder.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 09-05-2003 19:55 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik heb wat nummers gehoord

ben bang dat ik de cd moet kopen

en ik ben al zo arm momenteel

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 09-05-2003 20:13 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

morgen

Sater
Usericon van Sater
Posted 09-05-2003 20:46 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 19:46 schreef NecRobert het volgende:
Is het toevallig een Engelse band?
Het is daar nl. een uur eerder.

lijkt me sterk, volgens mij zijn ze frans maar dat weet ik niet zeker, en als morbid angel hier komt spelen staat op hun site toch ook niet dat het om 4 uur 's nachts begint ofzo....

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-05-2003 2:05 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2003 19:39 schreef Sater het volgende:
Utrecht (NL) - Tivoli

Aanvang is onlangs veranderd dusch... het is n franse band, flauwerikken

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-05-2003 15:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

veranderd? lijkt me nogal vaag eigenlijk..

Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 10-05-2003 15:29 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 10 mei 2003 2:05 schreef Asherah het volgende:
Aanvang is onlangs veranderd dusch... het is n franse band, flauwerikken
De Tivoli website zegt er anders niets over. Ook op mijn kaartje (dinsdag ofzo gekocht) staat nog steeds 19:00. Weten die fransen wel waar ze het over hebben?

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-05-2003 15:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik geloof dat ik deze cd eens gedownload heb en toen snel weer weggemieterd vanwege het hoge ... gay-top40-wijven-gehalte...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2003 15:42 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 10 mei 2003 15:32 schreef Claw het volgende:
Ik geloof dat ik deze cd eens gedownload heb en toen snel weer weggemieterd vanwege het hoge ... gay-top40-wijven-gehalte...

Ik geloof dat jij dan een andere cd hebt gedownload.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-05-2003 15:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 mei 2003 15:42 schreef XnegativeX het volgende:
Ik geloof dat jij dan een andere cd hebt gedownload.

Daar geloof ik niks van

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2003 16:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 10 mei 2003 15:51 schreef Claw het volgende:
Daar geloof ik niks van

Pas op hoor. Straks moet ik nog concluderen dat je geen smaak hebt.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com