|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
The Old Dead Tree is een mega-band Ik heb hierthuis hun demo Blossom liggen, en The Nameless Disease, en ik vind beiden echt wel goed. Ook is de evolutie van Blossom naar TNM heel duidelijk, en klinkt TNM veel professioneler dan wat toch al vrij professioneel was, op hun demo. Prachtige, meeslepende songs, en goede songstructuur, mijn favoriet de openingstrack We Cry As One zijnde. Ik hoop dat ik met mijn band ooit een nummer van hen ga kunnen coveren "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Ik heb 'm gisteren gekocht en ben behoorlijk ontroerd door (vooral) de lyrics. Dit komt doordat er een persoon is waar ik verschrikkelijk veel omgeef en die jarenlang depressies en zelfmoordpogingen heeft gedaan. Hele persoonlijke muziek dus... |
|
Ik zit weer eens The Nameless Disease te luisteren, maar wat een ontzettende HEERSCH-cd is het toch!!! Een van de beste cd's in mijn collectie. Werkelijk alles klopt aan deze cd. Gewoonweg kippenvel! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zeker een mooi album. Moeilijk definieerbaar ook. Wat het weer extra mooi en origineel maakt. Wordt het niet eens tijd dat deze gasten een nieuw album gaan uitbrengen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The nameless disease is idd een erg mooie cd. Ik vind We cry as one tot en met the bathroom monoloque hartverscheurende liedjes om te luisteren, ik jank zo mee net alsbij een film die je zit te kijken en die je raakt. [Dit bericht is gewijzigd door Timebaby op 28-03-2005 16:33] Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik heb werkelijk geen idee hoe ze The nameless disease gaan overtreffen. Dat album stond helemaal in het teken van de ex-drummer die zelfmoord had gepleegd. De woede,liefde,frustratie,onbegrip etc. stonden centraal, en alle eerlijkheid straalde er vanaf. Om nu een 2e cd te maken met hetzelfde uitgangspunt vind ik twijfelachtig, en het idee van een nieuw 'onderwerp' ook. Desalnietemin kijk ik er wel naar uit. |
|
Daar heb je gelijk in ja. Daarom ben ik eigenlijk ook wel beniewd wat ze op hun volgende album gaan doen. Mocht die er ooit nog komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:hé akelig mannetje ben je er weer?...en w'rom rol je met die oogjes, wat ik daar schrijf is natuurlijk puur metaforisch bedoeld, ik ga niet echt janken pff.... [Dit bericht is gewijzigd door Timebaby op 28-03-2005 16:32] Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
Nee, wat dat doen normale mensen niet. We zijn geen mietjes! Maarrrr... Je typte wel: We cry ass. Wat zoveel betekent als: We huilen kont. Beetje kleinzielig om daar een opmerking over te plaatsen maar daardoor niet minder een feit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik zei niks Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:lollig! zo nu huilt er geen kont meer. Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
quote: De zang kan m.i. nog wel een stukje beter, hij zit af en toe behoorlijk tegen het valse aan en heeft nogal een overduidelijk accent. Ik kijk er wel naar uit om ze te zien op Summer Darkness! no text supplied |
|
TS heeft het niet over de technische kant van de muziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee, dat begrijp ik, maar op het emotionele vlak lijkt verbetering mij onhaalbaar, dus dan maar technische verbetering... no text supplied |
|
Hey, het nieuwe album van The Old Dead Tree is nu zowat opgenomen en wordt afgewerkt, om dan in september te verschijnen op (nog steeds) Season Of Mist... Ik vraag me ook af in hoeverre The Nameless Disease kan overtroffen worden, tekstueel gezien dan, maar het technische aspect zit zeker goed, de band is er met sprongen op vooruit gegaan. Ik heb al enkele nieuwe nummertjes gehoord, en die waren echt heel goed, ik denk alleen dat inderdaad een groot deel van de sterkte van hun eerste album in het concept zit... Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd. |
|
Eej Narsil! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Kan het hier alleen maar mee eens zijn, sinds lange tijd weer eens aan het draaien en oh wat klinkt het toch fantastisch. |
|
Eerder werd genoemd dat het op technisch vlak beter kon. Misschien qua productie wél, maar daarvoor luister ik niet naar TODT. En ik erger me totaal niet aan het Franse accent. Integendeel, het is een karakteristieke eigenschap van de band. Houden zo! |
|
quote: hey Kimmie! ik vond juist de teksten het mindere aan The nameless disease... hoop dat ze dat iets beter doen (ondanks de achtergrond waarbij TND is gemaakt) Hoop gewoon dat de teksten iets minder letterlijk en diepzinniger zijn. Voor de rest zijn ze natuurlijk wel de max om nog eens live te zien(Frank is vervangen?)!!! Bvb in een voorprogramma van ons aller Opethje....heheheeee Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
mwah... textueel gezien niet zo goed?? moet het wat minder diepzinnig?? Ik dacht het niet. van mij mag er nog wel iemand dood gaan in hun omgeving, maar dan alleen als ze weer zo'n pracht plaat daarover gaan schrijven! September dit jaar kan niet vroeg genoeg komen! I Find That I Am Not There... |
|
quote: ik bedoelde wel dat de teksten iets diepzinniger en minder letterlijk mogen(als ik mijn post bekijk komt het idd verkeerd over)maar je kan mij wel tot de fans rekenen eh Ik vind het tekstueel te eenvoudig. Geen slecht woord over TODD!!!!! Misschien ben ik gewoon te kritisch. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
ok, het zij je vergeven!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: *onschuldige blik* deed ik iets verkeerd dan? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |