IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : The Old Dead Tree Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-05-2003 16:01 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 16:00 schreef XnegativeX het volgende:
Pas op hoor. Straks moet ik nog concluderen dat je geen smaak hebt.
Dat is niets nieuws. Hoe kan Skepticism anders zijn lievelingsband zijn.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-05-2003 16:08 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 mei 2003 16:00 schreef XnegativeX het volgende:

Pas op hoor. Straks moet ik nog concluderen dat je geen smaak hebt.

quote:
Op 10 mei 2003 16:01 schreef Voice Of Doom het volgende:
Dat is niets nieuws. Hoe kan Skepticism anders zijn lievelingsband zijn.

You're both walking a thin line here

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 10-05-2003 16:09]

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-05-2003 10:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

TJA DAN WIL IK NU WEL EVEN WETEN OF DE FRANSE HEREN ER LIVE WAT VAN BAKTEN!!!

wat een gave band vind ik dit, helaas kon ik niet bij de katatonia tour aanwezig zijnn in utrecht maar ben wel erg beneiuwd naar een verslag van het concert!

EN..... HOE WAS HET???

I Find That I Am Not There...

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-05-2003 10:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het was de beste band van de avond!! (in rekening genomen dat ik Katatonia niet heb gezien ) Ze hadden problemen met hun geluid, omdat ze geen soundcheck hadden kunnen doen, en de zanger was erg zenuwachtig, wat je nogal terughoorde in zn vocale prestaties die niet zo goed waren als anders, verder mochten ze maar n goeie 30 min spelen, maar het was echt super!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 12-05-2003 10:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Cool!!!

kben blij dat ze het live ook goed doen dan!
Ik ben zo blij met hun cd! wat een gevoelens op die plaat! RECHT UIT HET HART!!!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-05-2003 10:46 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jaaaah, ik ook!!! Ik ben er echt helemaal gek van! En die gasten zijn dus zoooo'n lieverdjes hé!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 12-05-2003 10:48 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2003 10:46 schreef Asherah het volgende:
Jaaaah, ik ook!!! Ik ben er echt helemaal gek van! En die gasten zijn dus zoooo'n lieverdjes hé!

Tja daar heb ik geen kijk op (op die lieverdjes dan... ) maar de muziek is SUPER GEWELDIG MOOI!!!

Kheb ze ontdekt via de ZM recensie!!! SUPERVET!!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-05-2003 10:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ahaaa, *mijn recensie* Leuk te horen dat nog mensen ze lezen, en er nog es op afgaan ook! Dankjewel!

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 12-05-2003 11:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tja ik lees de meeste recensies wel hier! Ik ben altijd op zoek naar nieuwigheidjes aan het Metal front!

Thanks for the review!!

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2003 13:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb ze gister gezien maar echt overtuigen deden ze niet.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-05-2003 13:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

... waarom niet?

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2003 19:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ik vond het een beetje kant nog wal raken, rustige stukjes klonken wel lekker maar dan opeens dat wat hardere gedoe erdoor, niet echt wat voor mij, hoewel ik Opeth wel heel gaaf vindt. Naja het was niet slecht maar ook niet goed. We hebben trouwens wel zo'n poster van TODT van de muur gestolen...tss afzetters bij de merchandise kostte ie 1 pleuro.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-08-2003 16:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

GODVERDEGODVERDEGODVER wat een wereldband!
Ik heb 'm vandaag via de post binnengekregen met nog een stapel CD's, maar de rest van de cd's komen nog nauwelijks aan bod.

Wat een prachtmuziek maken deze Fransen en wat een gevoel en subtiliteit!

Eerder in dit topic werd de zang vergeleken met Muse. Dit is niet helemaal waar.
Ik vind de zang (clean) namelijk ontzettend lijken op die van Cave In! (mocht iemand nog niet met deze band bekend zijn, luister hun album Jupiter eens!

Muzikaal zijn er trouwens nauwelijks tot geen overeenkomsten tussen deze 2 bands.
In een hokje stoppen lukt je trouwens niet bij TODT. Dus ik ga het ook niet proberen.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-08-2003 16:24 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Heb de cd 1 keer geluisterd en deed me een beetje aan nu metal denken, doch niet zo slecht op zich. Misschien nog maar een keer luisteren..

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 27-08-2003 0:03 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Er zitten wat nu-metal riffjes in enzo, maar wat dan nog? Wat een onnozele reactie, je vindt het goed, maar omdat er wat nu-metal inzit ga je zo allergisch reageren

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 27-08-2003 10:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 16:21 schreef NecRobert het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVER wat een wereldband!
Ik heb 'm vandaag via de post binnengekregen met nog een stapel CD's, maar de rest van de cd's komen nog nauwelijks aan bod.

Wat een prachtmuziek maken deze Fransen en wat een gevoel en subtiliteit!

Eerder in dit topic werd de zang vergeleken met Muse. Dit is niet helemaal waar.
Ik vind de zang (clean) namelijk ontzettend lijken op die van Cave In! (mocht iemand nog niet met deze band bekend zijn, luister hun album Jupiter eens!

Muzikaal zijn er trouwens nauwelijks tot geen overeenkomsten tussen deze 2 bands.
In een hokje stoppen lukt je trouwens niet bij TODT. Dus ik ga het ook niet proberen.

he he nog een een zieltje voor de oude dode boom!!!

WERELD BAND!!! hier gaan we zeker nog meer van horen!!!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-08-2003 10:51 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 26 augustus 2003 16:24 schreef Sjaan het volgende:
Heb de cd 1 keer geluisterd en deed me een beetje aan nu metal denken, doch niet zo slecht op zich. Misschien nog maar een keer luisteren..

Er zit iets nu-metalig in ja.. En iets Muse-achtig ook.. Wat mij aanstaat is de variatie op die cd.. En de stem van de zanger.. Ik hou van zangers die veel met hun stem kunnen..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 27-08-2003 10:57 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

NU-METAL????? in het geheel niet!! Muse??? zo hoog zingt die vent toch niet??

ik vind de stem wel heel erg mooi inderdaad, wanhopig depressief (waar ook het lichtelijk franse accent aan toe bijdraagt) , zowel clean als grunt! GOED!!!!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-08-2003 11:04 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 27 augustus 2003 0:03 schreef ~Narsil het volgende:
Er zitten wat nu-metal riffjes in enzo, maar wat dan nog? Wat een onnozele reactie, je vindt het goed, maar omdat er wat nu-metal inzit ga je zo allergisch reageren

Kijk, ik vind nu metal slecht dus als ik nu metal riffjes hoor vind ik dat ook slecht. Maar aangezien ik de cd pas 1 keer heb beluisterd kan ik nog niet zo'n goed oordeel vormen of het me dusdanig stoort dat ik de cd niet goed vindt.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-08-2003 11:04 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 27 augustus 2003 10:57 schreef rvanderholst het volgende:
NU-METAL????? in het geheel niet!! Muse??? zo hoog zingt die vent toch niet??

Hehe, toch wel.. Ik zei het nog tegen Narsil van 't weekend. Op de een of andere manier doen ze me aan Breed77 denken.. Wat ook geen pure nu-metal is, maar er toch elementen van heeft. In die laatste cd van TODT zitten er ook zeker nu-metal elementen in..
En niet over de hele cd maar op sommige momenten hoor je duidelijk invloeden van Muse. Volgens ons Narsil een van hun grote voorbeelden..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 27-08-2003 11:16 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Muse.... hmmm.....

kweet het niet hoor, ikzelf heb toch echt alle platen van Muse en ik moet zeggen dat ik het er nog niet in gehoord heb, maar ja, ik zal de cd wel weer eens op zetten en een kritisch oor te luister leggen.

kent ons *kimmie* ze een beetje persoonlijk dan?

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-08-2003 13:30 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 27 augustus 2003 11:16 schreef rvanderholst het volgende:

kent ons *kimmie* ze een beetje persoonlijk dan?

Nogal ja..

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 27-08-2003 13:50 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ja, maar die review op de frontpage was van voor ik ze kende, dus ik kan zeker niet beschuldigd worden van enige subjectieve gevoelens ofzo (anders ook niet, maar sommige mensen zouden dan wel es durven denken.)

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 27-08-2003 14:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ok ok i get it!!

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 10-09-2003 18:30 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Op 27 september mag The Old Dead Tree openen voor Opeth in Parijs Mooie kans voor hen, en daar ga ik zeker bij zijn

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com