|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I know |
|
quote: Ik ga naar de Nighttown in Rotterdam. Lijkt me wel leuk om Old Dead Tree te zien. Heb ze nog niet eerder gezien. Hoe zijn jullie ervaringen met die band live? Metalekat |
|
quote: Ik ga naar de Nighttown in Rotterdam. Lijkt me wel leuk om Old Dead Tree te zien. Heb ze nog niet eerder gezien. Hoe zijn jullie ervaringen met die band live? Metalekat |
|
quote: Live een fijne band, oja enne zou je niet onder elke post je naam willen zetten.. we kunnen zo ook wel zien dat jij het hebt gepost. |
|
• 2006 March 31 Vosselaar ( – Biebob Guest: Penumbra • 2006 April 01 Den Bosch (NL) – W2 Guest: Penumbra • 2006 April 02 Utrecht (NL) – Ekko Guest: Penumbra 1 april zijn argus en ik aanwezig!!! en ons paultje gaat mee "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik ga 2 april wel, is dichterbij no text supplied |
|
quote: mjah ik was eerst nog aan t twijfelen tussen 1 en 2 april maar 1 april komt wat beter uit met mn werk, en dat van argus. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het nieuwe album "The Water Fields" is weer fijn en lekker deprimerend. Een nummer, "Dive" is te downloaden van http://www.theolddeadtree.com en staat samen met een tweede nummer op http://www.myspace.com/theolddeadtree Mijn jaarlijstje heeft er weer een aanwinst bij! |
|
Blijft het niks en overgewaardeerd vinden. De rustige stukken zijn te poppie en de heftige stukken te slapjes ... |
|
quote:En je hebt er nog wel een tattoo van laten zetten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Nw nummer geluisterd op sampler-cd van de rocktribune.... Mwoea, raar muziekje, raar bandje. Tis eigenlijk helemaal niks. Mijn advies, massaal dumpen. |
|
Ik heb hun debuutalbum en dat vind ik (nog steeds) een meer dan prima schijfje. Verder heb ik ze live gezien op Summer Darkness 2 jaar geleden en dat was ook zeer gaaf! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb de nieuwe laatst geluisterd bij de platenboer, aangezien ik de eerste erg leuk vond en The Perpetual Motion ook erg tof vond.. Maar helaas, het heeft me niet kunnen bekoren. Tis een beetje afgedaan ofzo.. Inter faeces et urinam nascimur |
|
The Old Dead Tree is no more. I wish I never had to write those words, but nothing is forever. These last few months, some disagreements started to grow within the band, regarding commitment and musical direction in the making of our fourth album. Those differences of opinions soon turned out to be a dead-end problem and led me to make the decision of ending the band's activities. In twelve years of existence, The Old Dead Tree had its share of line-up changes. Of course, each of them has been an improvement, but they were also painful losses. And I do not want to face that kind of loss again. Be that as it may, I am still extremely proud of the work we have achieved and I want to thank all the people without whom nothing would have been possible: past and present band members with whom I learnt so much and had amazing times, our wonderful crew, our label Season of Mist, our tour booker K Productions, and especially the fans who supported us and encouraged us to go forwards. I wish them all the best in their future endeavours. This is now farewell. Manuel Munoz |
|
Spijtig, heb het altijd wel een goeie band gevonden |
|
Ik heb deze band afgelopen weekend gezien in Doornik, Wallonië. Was mijn tweede keer. Eerste keer was toen ik ze heb leren kennen tien jaar geleden als support van Opeth op de Damnation tour. Hun magistrale debuut The Nameless Disease is 10 jaar oud en die hebben ze dan ook integraal gespeeld. Het was een aftands zaaltje met ca. 50 betalende bezoekers. Het contrast met de geweldig presterende band kon niet groter zijn. Lang geleden dat ik zo intens genoten heb van een optreden. The Nameless Disease staat na 10 jaar altijd nog helemaal overeind. Prachtige doch eenvoudige composities en een geweldige stem. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Heb ze toen ook gezien bij Opeth. Het was toen in elk geval een klasseband. Leuk dat ze weer actief zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ze zijn toch alleen maar weer even bij elkaar om het tienjarig jubileüm van The Nameless Disease luister bij te zetten? Dat vertelde mijn vriendin me althans; die was afgelopen weekend bij hun concert in Parijs... |
|
Zou ik eens moeten uitzoeken, ik vermoed ook dat het eenmalig was, deze tour. Als je ziet hoe armzalig de turnout was in Doornik... Weet niet hoe het in Parijs was? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Druk. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 16-10-2013 9:43] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |