|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoorde dit zojuist op MTV (tja ..) en ik was best onder de indruk. (nummer heet Bring me to life) Heeft iemand hier mp3's van ? Ik kan online niks vinden ... http://www.evanescence.com/ |
|
quote: *waves* http://odyssey.sickminds.org/music/evanescence.mp3 cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Heb je nog meer? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-03-2003 0:23] |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
oeh klinkt best lekker inderdaad! |
|
Ik vond het heel verfrissend muziek .. |
|
kheb alleen dat nummer Bring me to Live, wel een grappig nummer. Nu metal die ik leuk vind buiten SOAD, het mag wel in de krant. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb de CD en ik vind 'm echt geweldig. Vooral 't nummer My Immortal, dat ook op de Daredevil soundtrack staat, is echt ontroerend mooi. Je kunt het beste de MP3's op WinMX zoeken, maar dan moet je wel de nummers goed naluisteren. Er zijn namelijk ook versies bij waar telefoongeluiden en zo in zijn gezet of waar gewoon hele stukken uit zijn. Maar ehhh Chantalie, we kunnen wel alles Nu metal gaan noemen, maar dit lijkt er dus echt niet op. Bij dat ene nummer met die zanger erbij komt het een beetje in die richting, maar voor de rest is 't eigenlijk meer rustige (electro-)gothic rock of iets dergelijks. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 25-03-2003 14:35] |
|
Kun je het op de ftp gooien ? |
|
Ik vind het echt triest eigenlijk. Nu-Metal dat een beetje wil meevaren op de (inmiddels gelukkig terugtrekkende) hype van gothic-metal. Klinkt echt nergens naar... |
|
quote: que? |
|
quote: 't is eerder andersom. Het is meer gothic rock, dat bij een nummer meevaart met nu metal. Als je 'ns wat meer dan 1 nummer geluisterd had zou je niet zo'n reactie geven |
|
quote: Mwah, al dat gezeik over mensen die "meevaren". Er was ooit nog een tijd dat artiesten die muziek maakten voor hun fans ipv hunzelf nog lof kregen. Is een band alleen maar cool als ze doen waar ze zelf zin in hebben ofzo? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, ik heb me net iets meer in hun muziek verdiept. Ik kende alleen Bring me to Live. en dat vond ik ontzettend als nu metal klinken. En inderdaad: My Immortal is een kippenvellied. Bij deze neem ik m'n uitspraak dus terug. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 25-03-2003 14:49] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Oh ja: op Kazaa zijn de mp3tjes prima te vinden. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik wil helemaal niet meer horen, en goed, dan is het andersom... Mij ook best, dat maakt de lading van mijn post niet anders! |
|
Altijd makkelijk, kritiek hebben op muziek die je nog nooit gehoord hebt |
|
Ach we weten zo onderhand wel dat Inside Lie de muziekbeleving van een tamme rat heeft. |
|
Was me inderdaad al vaker opgevallen |
|
quote: Jij kunt toch net zo makkelijk zeggen dat Frans Bauer kutmuziek maakt zonder dat je het echt kent? |
|
quote: |
|
Klinkt opzich wel lekker. De samenzang en stopjes doen me een beetje aan Linkin Park denken om heel eerlijk te zijn, hetzelfde met het gebruik van bepaalde samples. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
slecht... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik ken helaas wel meer nummers van 'm, dus kan ik me 'n goed beeld ervan vormen. Maar als je 1 nummer gehoord hebt wat heel anders is dan de rest van de CD, heb je geen idee van de muziek en kun je er ook geen oordeel over vellen. Je hoeft 't echt niet met me eens te zijn, maar een opmerking als 'Ik wil het helemaal niet te horen' is gewoon superdom. Als iedereen zo'n 'wat de boer niet kent eet hij niet'-instelling zou hebben, luisterden we allemaal geen metal denk ik. Dan moet je juist openstaan voor dingen die je niet kent, anders kom je er nooit achter wat 't is. Maar goed, als jij 't kut vind...mij best [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 25-03-2003 16:51] |
|
volgens mij heef hij het wel gehoord maar wil gewoon niet "meer" horen... en ik trouwens ook niet [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 25-03-2003 17:10] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |