|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat moet voor mij Metalfest2000 geweest zijn met: My Dying Bride, WT, Blo.Torch, Orphanage, Altar & Liar of Golgotha En eeuh tja .. ik kleedde me toen nog vrij 'normaal' en ik was 15, dus ik zag er wel een beetje vreemd uit tussen al die lui met lang haar en zwarte kleren Maar gelukkig heb ik een leuk MDB long-sleeve kunnen kopen, zodat ik er nu ietsje meer 'metal' uitzie Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De naam weet ik niet meer, maar was een metalbandje in het voorprogramma van Normaal 3 gestoorde gasten in berenvellen met vikinghelmen waarvan de bassist regelmatig staand of liggend op zijn versterker te vinden was. was best Bazzio Attacks!!! |
|
Eerste harde concert was Nirvana geloof ik (maar hang me d'r niet aan op); eerste echte metalconcert... Geen flauw idee meer... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
IRON MAIDEN |
|
mijn eerste concert was in 1977 status qou met in het voorprogramma jenny haans lions welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Het eerste echt serieuse metal-concert was ergens in '89 of '90, My Dying Bride of Bolt Thrower. Kan ook Paradise Lost geweest zijn. Wel direct goed los gegaan daar. Direct geleerd hoe je moet moshen. Toen gebruikte je je lijf nog als projectiel, tegenwoordig vinden mensen het tof om met hun vuisten in je ribben te tikken... Die snappen het niet helemaal, geloof ik. Ach, die jeugd van tegenwoordig... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mijn eerste concert was Dynamo 2000 Dead things grow from deep inside... |
|
Ehm dat was ergens eind jaren 80 (87 ) in EmmerCompascuum, daar speelde toen de nederlandse band "L.W.A. - Lunatics Without Skateboards". . he had alot of nothing to say . |
|
Volgens mij was dat rond 1994 en speelden er wat regionale bands..... |
|
In Flames, Sentenced, Dark Tranquillity in de effenaar. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Dat was in '91 of '92 tijdens de Aardschokdag. Er speelden een aantal bands waarvan alleen Paradise Lost, Warrior Soul en Dream Theater me zijn bijgebleven. En ik vond het geweldig! No regrets and no remorse... |
|
Dat was in 1992, ik was toen 15. Het concert was van de TOY DOLLS, en ik stond nietsvermoedend in de PIT tussen allemaal skinheads, punkers en hardrockers. Totdat de Toy Dolls begonnen met spelen en ik bijna doodgetrapt werd in de PIT, wist ik wat de PIT was.(Is dit correct Nederlands, ik ben net terug uit het land van de Belgen.) Heads I win, tails you lose |
|
Mijn eerste metal'concert' was een optreden van drummer Mike Terrana hij speelde in z'n eentje live met de rest [gitaar ;bas ; keyboards] van te voren opgenomen] Hij speelt op een gigantische dubbele bass kit en heeft mij overgehaald om metal te gaan drummen . Het was een onzettend gaaf optreden wat ik nooit zal vergeten |
|
euhm .. ben vroeger grote hardcore favoriet geweest maar eerste metal moet denk ik Within Temptation zijn geweest .. |
|
mijn eerste concert was van Within Temptation op Vlietpop! ik wist niet eens dat ze er speelde, m'n vriende sleurde me gewoon mee en mijn eerste ZOU Dynamo dit jaar worden.... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
ehm.....telt Guns 'n' Roses (1993)? Anders was het Paradise Lost tijdens de Harmony breaks tour.....was een heel gaaf concert! [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 03-09-2001 18:52] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Best lang geleden(1995). The Gathering/Celestial Season in Apeldoorn. CS was klote maar het optreden van The Gathering was toch wel het beste concert dat ik ooit heb mogen aanschouwen! |
|
quote: Met pijn in 'n hart moet ik bekennen dat ik nog nooit het genoegen heb gehad deze heren live te aanschouwen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
mijn eerste metal concert was DOA 1998....mijn eerste concert was in 1992 op Pinkpop I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
ik fear factory-in lwd of wâldrock [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-09-2001 21:13] No meat is sweater |
|
vengeance en rancid in noorderligt,erg lang geleden. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Metallica in het Feynoord stadion. "THE WORLD IS SO GOOD THAT WHO MADE IT DOESN'T LIVE HERE" |
|
Mijn eerste concert was gelijk een klein festivalletje in februari 1989 in het Karrengat in Eindhoven. Bands die optraden: Jewel (Nederlandse pretmetalband) Nuclear Assault Exodus En vast en zeker nog 1 of 2 bands, maar dat weet ik niet meer precies. Heeft toen wel heel erg veel indruk op mij gemaakt. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
hoe het was?? gruwelijk vet.. Fear Factory, 7 mei 1996 in Gent, vergeet ik nooit meer.. we waren op uitwisseling met school en de leraren lieten ons daarheen gaan, echt te gek was dat.. met0l! |
|
in gedachten; dynamo '94. maar ik woonde destijds nog thuis bij een vader die het niet zo had op al dat langharig werkschuw tuig. vandaar dat mijn eerste metalen concert cradle of filth was, in 1996... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |