|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies! \m/ |
|
quote: En dit is de video: |
|
Het blijft wel een lekker wijf hoor die Angela [Dit bericht is gewijzigd door nark op 27-04-2011 0:11] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: quote: LOL Boeiender |
|
Vanavond even checken. Rise of the Tyrant vind ik een behoorlijk prettige plaat die ik nog regelmatig draai. Zelfde geldt voor de Tyrants in the East dvd die erop volgde. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Yeah but, yeah but, ................what evah........ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Amott denkt dat hij in Avantasia zit denkk, die solo's op Chaoz Legionz zijn eerder geschikt voor een heavy metal band. o, wait... sdqmlikqsmduhf, Under Black Flags We March is zo gepikt van Judas Priest dat het niet meer schoon is [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-05-2011 22:06] signature |
|
Arch Enemy is in essentie gewoon een hardrock/heavy metal band met grunts. Ik vind dat daar niks mis mee is en de nieuwe plaat is prima in orde I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
quote: NEEEEEE, Arch Enemy is death metal!!! toch? toch? zelfs dit mag nog en zelfs dit nog maar dit niet meer Dit is gofferdomme lesbischer dan Priest !!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-05-2011 23:58] signature |
|
Beetje saai allemaal, dat filmpje met de oude zanger bevalt me wel. |
|
da was nog echt Carcass toestanden, ma nu signature |
|
Wie zich ooit al eens heeft afgevraagd hoe Arch Enemy zou klinken als alle kracht uit de muziek gehaald was: gewoon de nieuwe plaat kopen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Vind het jammer want keek wel uit naar de cd . Ging hem eerst blind aanschaffen , maar na het lezen van dit allemaal ben ik blij dat ik het eens beluisterd heb aj moe kakken moej kakken |
|
Net zoals Children of Bodom (wat ik soms wel eens melodic black/death genoemd heb zien worden) dat gewoon power metal met screams is, is Arch Enemy eigenlijk altijd meer heavy metal met grunts geweest (dan iets als melodic death metal). Met andere woorden, ik zie het probleem niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
met childeren of bodem had ik hetzelfde probleem 1ste twee cd vond ik goed daarna begon ik het al wat minder te vinden en nu helemaal . Voor mij mag het niet te heavy worden aj moe kakken moej kakken |
|
COB is gewoon een hardrock band geworden met ene metalsound signature |
|
Het verschil is dat het COB nog ligt. Arch Enemy niet. Dat is naar mijn mening na Doomsday Machine keihard achteruit gegaan. |
|
jip signature |
|
quote:Dan is die nieuwe Arch Enemy echt wat voor jou, zo te lezen. |
|
Ik denk dat hij bedoelt dat het niet te veel heavy metal mag worden. Toch? |
|
quote: dat bedoel ik inderdaad aj moe kakken moej kakken |
|
De Alfvoets hebben geen geheimen meer voor mij |
|
aj moe kakken moej kakken |