IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Arch Enemy Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2005 15:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind het een jammere plaat - vooral het derde liedje met refrein "one for all - all for one - we are strong - we are one"

triest - mano-triest
we will rise was op de rand, dit is er ver over.

Het 4de lied , met het duikbootgeluidje erin is ok, maar de rest is gewoon zo weinig eigen gezicht. Beetje maiden hier , beetje AC/DC daar (die intro's... )

en dan liedje 7 of zo... die intro ... identiek aan War for territory van Sepultura IDENTIEK!

SCHAAMTELOOS

nee, tis een ok cd tov vele andere groepen bekeken. Maar tis fukkin ARCH ENEMY! daar verwacht ik meer van


signature


DragonforcE
Usericon van DragonforcE
Posted 08-07-2005 21:26 by DragonforcE Wijzig reactieProfiel van DragonforcEQuote dit bericht

ik vind het juist strak klinken


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-07-2005 22:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

LAten we eerlijk zijn, de koek was op op het moment toen Angela erbij zat en het derde album een feit was.
De eerst 2 is nog waar Arch Enemy wat muzikaal boeiends vertoond. Daarna is het copieren en modificeren


"This one is older than shit, heavier than time!"


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 16-07-2005 16:24 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Tering! Iemand de cover van de nieuwe Aardschok al gezien? Hier zal de zangeres niet helemaal blij mee zijn. Je kijkt recht haar gleuf in



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-07-2005 16:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2005 22:09 schreef 0Tolerence het volgende:
LAten we eerlijk zijn, de koek was op op het moment toen Angela erbij zat en het derde album een feit was.
De eerst 2 is nog waar Arch Enemy wat muzikaal boeiends vertoond. Daarna is het copieren en modificeren


Je bedoelt de vierde...

Het derde album (Burning Bridges) is juist de beste van Arch Enemy.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 0:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

87 - Arch Enemy, Doomsday Machine
Century Media | 8283 | (13.98)



http://www.billboard.com/bb/charts/bb200.jsp?start=51


nieuwe AE, nieuw binnen op 87 in Amerikaanse billboard... huh??!


signature


Mr Fuelblooded
Usericon van Mr Fuelblooded
Posted 08-08-2005 1:04 by Mr Fuelblooded Wijzig reactieProfiel van Mr FuelbloodedQuote dit berichthttp://www.fuelblooded.com

Arch Enemy is altijd gaaf geweest, alleen hebben ze door Angela een nieuwe boost gekregen. (wij spelen live niet voor niets een cover van deze gitaar helden )Anthems was weer even minder maar Doomsday Machine is weer een stuk beter. Dit album moet je even de tijd geven om te groeien. Misschien spetterd hij niet zo, maar er zit zeker gaaf gitaar werk in hoor, petje af weer voor de Amott brothers. Soms moet je CD's een tweede kans geven en dan gebeurt het vaak dat je ze toch wel gaaf vind. Als je er maar open voor staat......


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 08-08-2005 6:31 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ik vind alsnog arch enemy is superband.

Toch, nu ik dat oude werk een beetje vind, vind ik dat toch een stukje beter. En doomsday machine valt mij een beetje tegen, ik zal hem nog wel vaker moeten luisteren ofzo.

maar, het oude werk (eerste 3 CD's met die vent als zanger) is zeker ook aan te raden!

(Burning Bridges, Black Earth en Stigmata)

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 08-08-2005 6:32]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2005 9:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik kan er niet aan doen, maar het klinische machinale van Anthems vind ik beter dan al de rest.
De songs op Wages zijn live subliem en Burning bridges is gewoon een andere band. De nieuwe kan ik nog steeds niet appreciëren.
De teksten zijn zelfs niet ironisch grappig meer te vinden en het stemgebruik blijft teveel op het zelfde level hangen..
Muzikaal blijft het superklasse, van intro tot outro.


signature


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 10-08-2005 20:55 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ben ik de enige die Doomsday Machine teveel midtempo vind? Ik had meer snellere nummers willen zien.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-08-2005 23:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik luister nu voor het eerst sinds jaren naar een nieuw Arch Enemy album. Ik vind het muzikaal best vet, niet helemaal mijn ding maar ik kan het wel waarderen.
Maar die zang, damn!! Ligt het aan mij of zit er een vreselijke bak effecten overheen? Niet mooi! Wat vinden/denken jullie?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-08-2005 23:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2005 15:04 schreef Hypnos het volgende:
vooral het derde liedje met refrein "one for all - all for one - we are strong - we are one"

AAAAAAAAARGGGGHHHH je hebt gelijk!!! JEZUS CHRISTENEZIELEN GOD STA ME BIJ


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 10-08-2005 23:32 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Hahaha ja 't is wel heel cliché allemaal. Maarja daar heb ik niet zo'n moeite mee.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 11-08-2005 19:02 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Na het ondertussen een stuk op 15 keer luisteren naar doomsday machine, vind ik hem alsnog dik tegenvallen, zeker in vergelijking met de eerdere alba.

Zoals *iemand* hier al zei, een beetje 'sloom' voor Arch enemy.



Disciple
Usericon van Disciple
Posted 11-08-2005 20:31 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ja toch? Ze moeten gewoon lekker snel beuken zoals met 'Nemesis'. Ach ja live maken ze 't wel weer goed denk ik.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 10-10-2005 11:32 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Heb "Nemesis" net gehoord, en het blaast me helaas niet zo weg als 'Wages Of Sin' dat deed/doet - maargoed, ik wacht met oordelen tot ik het hele album heb gehoord.

Wel een wanstaltig slecht gemonteerde videoclip trouwens; Angela die d'r mond al open heeft voor je iets hoort, Daniel die op z'n snare slaat terwijl je een bassdrum hoort... eigenlijk klopt geen enkel beeld in de clip echt met wat ik hoor. WAAROM?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-10-2005 11:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Mensen, gewoon Light This City luisteren.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


oscura
Usericon van oscura
Posted 10-10-2005 11:54 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 11:50 schreef NecRobert het volgende:
Mensen, gewoon Light This City luisteren.


idd


carcasstrid


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 10-10-2005 15:12 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 11:50 schreef NecRobert het volgende:
Mensen, gewoon Light This City luisteren.

oftewel: +1


Member of the iso-betawuste crew!!


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 10-10-2005 23:25 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

vind dit een zalige plaat wil dit zeker live horen


..................


raped-on-the-altar
Usericon van raped-on-the-altar
Posted 11-03-2007 0:12 by raped-on-the-altar Wijzig reactieProfiel van raped-on-the-altarQuote dit bericht

Nieuwe Arch Enemy met Angela vind ik beter.
Superzalige band.


\m/


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-03-2007 0:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2007 0:12 schreef raped-on-the-altar het volgende:
Nieuwe Arch Enemy met Angela vind ik beter.
Superzalige band.


Wages of Sin en Doomsday Machine vind ik gave cd's.

Maar mijn favoriete Arch Enemy cd blijft toch Burning Bridges.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-03-2007 0:54 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

superklote


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 11-03-2007 15:38 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Wages of sin blijft voor mij nog steeds de sterkste plaat van Arch Enemy.
Maar wat vooral erg sterk is aan deze band is hun live-prestatie!!! Damn die Angela is een geboren frontvrouw En een heersch-strot!


Member of the iso-betawuste crew!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-03-2007 15:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zaadband.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen