IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Arch Enemy Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-08-2003 22:23 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik vind hem toch wel een beetje heerschen.
Maar ik blijf erbij dat het 'meer van hetzelfde' is, zal de originaliteitsprijs niet winnen wat mij betreft.
Ik zit nog een beetje te twijfelen over de aanschaf.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-08-2003 10:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 22:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Makkelijk behapbaar zonder een blijvende indruk achter te laten!


juist, dat is precies wat AE. Ik was in eerste instantie superenthousiast na het horen van een paar mp3' tjes, de muziek hakt er gewoon lekker makkelijk in, maar nadat ik een heel album achter mekaar gehoord had... saaaaai. Beetje fastfood-metal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-08-2003 16:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2003 10:42 schreef ZelThoR het volgende:
juist, dat is precies wat AE. Ik was in eerste instantie superenthousiast na het horen van een paar mp3' tjes, de muziek hakt er gewoon lekker makkelijk in, maar nadat ik een heel album achter mekaar gehoord had... saaaaai. Beetje fastfood-metal


Jap, toen de zanger, weet niet hoe die gast heet, weg ging was het al einde verhaal voor arch enemy naar mijn idee. Vind ze niet meer echt boeiende nummers maken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-08-2003 17:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Johan Liiva


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 27-08-2003 18:33 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 22:23 schreef No Nonsense het volgende:
Ik vind hem toch wel een beetje heerschen.
Maar ik blijf erbij dat het 'meer van hetzelfde' is, zal de originaliteitsprijs niet winnen wat mij betreft.
Ik zit nog een beetje te twijfelen over de aanschaf.


*hier hetzelfde*


LAI LAI HEI


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 27-08-2003 18:35 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik ken het helemaal niet

Probeer nu ff wat te downloaden


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-08-2003 18:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb em vanmiddag aangeschaft,en effe vluchtig 1 keer beluisterd.Tis een goeie plaat,maar hij maakt niet de indruk die de vorige wel deed.


spelfout weggehaald...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-08-2003 18:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heb 'm ook net vanmiddag aangeschaft! Zo maar eens een keer goed en aandachtig beluisteren... Ik vind 'm wel weer erg goed!


..."Hate can only create more hate"...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-08-2003 20:10 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Damn, de nieuwe Arch Enemy staat ook gewoon in de Veronica gids...

Zonder die zangeres zou de band helemaal geen aandacht van me krijgen denk ik . Klinkt allemaal weinig impressive .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-08-2003 20:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik kies voor super duper party poeper


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 31-08-2003 6:06 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Persoonlijk vind ik m erg gaaf , schitterend gitaarwerk (as always) gave nummers en nog extremere zang van Angela, superband !



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2003 14:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Na effe goed luisteren vind ik het een prima plaat die ik regelmatig nog zal draaien


spelfout weggehaald...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-08-2003 14:52 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ja, ik had al een maand of zo de advance gedownload (Sorry. ) Ben de cd direct gaan kopen de dag dat hij uitkwam. Draait best wel heel lekker


Miss Elijk
Usericon van Miss Elijk
Posted 01-09-2003 22:28 by Miss Elijk Wijzig reactieProfiel van Miss ElijkQuote dit bericht

Ten eerste hallo allemaal , ik ben hier voor t eerst. Ennuh als je dit ziet: hallo Ratje !!! Maarruh ik vind m dus super vet, ik kan me de ergenis opzich wel voorstellen voor jullie mannen dat een vrouw betere podiumprestaties levert dan gullie, maarruh desalniettemin ze is gewoon goed (plaag, plaag)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-09-2003 22:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Angela is gewoon een goede performer. En zoals ik al zei is AoR een lekkere doch niet bijster originele plaat.

ende welkom


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-09-2003 23:33 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 1 september 2003 22:28 schreef Miss Elijk het volgende:
Ten eerste hallo allemaal , ik ben hier voor t eerst. Ennuh als je dit ziet: hallo Ratje !!! Maarruh ik vind m dus super vet, ik kan me de ergenis opzich wel voorstellen voor jullie mannen dat een vrouw betere podiumprestaties levert dan gullie, maarruh desalniettemin ze is gewoon goed (plaag, plaag)


Heee wijfie, ook op ZM????

Afgelopen zaterdag hadden we 'm dus in de auto opstaan, toen we naar gekooide zon gingen...... De nieuwe is super!!!!!!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door ratje op 01-09-2003 23:34]



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 02-09-2003 16:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Technisch superstrak, en t gaat een tikje verder dan Wages of Sin , maar idd niet zoiets dat ik uren achter elkaar kan horen.
...technische DM is mooi, maar t mag na een tijd wel weer wat meer "organisch"

Wel vind ik die bonus dvd maar een beetje een gimmik, : doe er dan gewoon beeld bij, surround mixen...neh, da's té, klinkt wel leuk, maar bij mij mist het zijn doel.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 02-09-2003 19:19 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Strak gespeeld, het nieuwe album maar net als anderen niet een plaat waar ik lang naar kan luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 02-09-2003 19:20]


dood


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-09-2003 19:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, ik heb Anthems of rebellion nu wat vaker geluisterd en moet toch iets op mijn opinie terugkomen. Hij is vetter dan ik in eerste instantie dacht. Ik had verwacht dat ie na een aantal luisterbeurten zou gaan vervelen maar in plaats daarvan wordt ie eigenlijk alleen maar beter.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-09-2003 20:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 19:25 schreef XnegativeX het volgende:
Hmmm, ik heb Anthems of rebellion nu wat vaker geluisterd en moet toch iets op mijn opinie terugkomen. Hij is vetter dan ik in eerste instantie dacht. Ik had verwacht dat ie na een aantal luisterbeurten zou gaan vervelen maar in plaats daarvan wordt ie eigenlijk alleen maar beter.



Ik denk er inmiddels ook zo over.T blijkt een echte groeiplaat te zijn.Vind em steeds lekkerder


spelfout weggehaald...


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 09-09-2003 20:12 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 9 september 2003 20:10 schreef varanus het volgende:
Ik denk er inmiddels ook zo over.T blijkt een echte groeiplaat te zijn.Vind em steeds lekkerder



Ha, had ik dat meteen es ff goed beoordeeld in mn review zie, ik ben goed, dat GOUD was niet misplaatst


Killed Hero
Usericon van Killed Hero
Posted 09-09-2003 21:31 by Killed Hero Wijzig reactieProfiel van Killed HeroQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 6:06 schreef mcoenen het volgende:
Persoonlijk vind ik m erg gaaf , schitterend gitaarwerk (as always) gave nummers en nog extremere zang van Angela, superband !


Die extremere zang komt ook rechtstreeks uit de computer... Das niet echt man! Nu kan je zien dat die Angela eigenlijk alleen maar een achterlijke mediateef is. Bij elk intervieuw zie je foto's van haar, ze overheerst... Ik heb We will rise gehoord, technisch dikke prima maar dat geklooi met haar stem is fout. Het is geen Arch Enemy meer. Johan was misschien minder goed, maar toen was Arch Enemy nog echt, puur. (misschien heb je toch echt ballen nodig)


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 09-09-2003 21:36 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 9 september 2003 21:31 schreef Killed Hero het volgende:
Die extremere zang komt ook rechtstreeks uit de computer... Das niet echt man! Nu kan je zien dat die Angela eigenlijk alleen maar een achterlijke mediateef is. Bij elk intervieuw zie je foto's van haar, ze overheerst...


Haha, echt niet, dat mens heeft zelfs nog wat te vertellen...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-09-2003 21:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee man, vroeger was alles beter.
Toen metal nog puur was en de kratjes bier nog van hout waren en je moest doorzuipen om jezelf warm te houden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-09-2003 21:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 21:38 schreef XnegativeX het volgende:
Toen metal nog puur was en de kratjes bier nog van hout waren


Ik heb een woord voor je: Westvleteren


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen