|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Westvleteren wordt nog steeds in houten kratjes verkocht..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hahaha, dat soort dingen weet ik toch niet joh I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Vuile sXe'ers! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Er komt, naar het schijnt (Blabbermouth), een nieuwe mini DVD uit... |
|
De allernieuwste Arch Enemy ('Doomsday Machine') is sinds gisteren te vinden in het torrent-circuit. Hij heerscht wederom de pan uit! Stukken beter dan 'Anthems of Rebellion'. Meer soli, gevarieerder songmateriaal en het is allemaal een stukje agressiever weer. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 01-07-2005 8:31] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat mocht ook wel, want die vorige plaat was inderdaad zwaar onder de maat. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Anthems zuigt. Geef my maar Stigmata of Black Earth. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-07-2005 12:08] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gister Anthems Of Rebellion geruilt voor Battle Hymns van Manowar! .. |
|
quote: Je had 'em beter geruild voor een cursus Nederlandse spelling... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Lood om oud ijzer What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: lol |
|
Heeft iemand hier de nieuwe cd "doomsday machine" al? Ik luister hem nu en klinkt lekker |
|
quote: Ja klinkt lekker, klinkt hetzelfde. Het mist de melodien van de oude arch enemy en het heeft nog steeds de gothenburg cheesy sound. Ik zal em nog is doorluisteren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb em ook. Nog niet aandachtig geluisterd, maar eerste indruk is goed |
|
Zal vanavond eens ff op zoek gaan, ben toch wel benieuwd. vermaak me tot die tijd wel met de nieuwe Nevermore, dat vind ik in ieder geval een topplaat But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Damn alweer een nieuwe, gaat hard. Ben erg benieuwd. quote: Zelfde Andy Sneap productie weer zeker? Altijd standaard plastic/clinisch klinkende producties. [Dit bericht is gewijzigd door Skip op 04-07-2005 16:52] mp3's: http://members.home.nl/yoko |
|
die producties vind ik nou altijd super klinken Alhoewel ze wel op elkaar lijken But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik heb alleen 1 nieuw nummer gehoord en 't klinkt weer geweldig. |
|
Dit album is weer een heel stuk beter dan de vorige, die leek te veel op Wages Of Sin. Lekker midtempo en mooi gitaarwerk wederom, maar het is ook weer geen Burning Bridges... De 'zangeres' heeft overigens wel een indrukwekkende strot. |
|
[quote]Op 4 juli 2005 16:49 schreef Skip het volgende: Damn alweer een nieuwe, gaat hard. Ben erg benieuwd. (p)2003 century media staat er op de vorige... alweer.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, inderdaad. Het eerste album met een Andy Sneap productie dat ik hoorde, vond ik werelds. De tweede vond ik ook nog super. Maar bij de derde begon de typische Sneap-sound me toch enigszins te irriteren. (Vergelijkbaar met dat alle bands die de studio van Peter Tägtgren gebruiken, allemaal de zogenaamde Abyss-sound meekrijgen...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb hem net gehoord in verbeterbare Mp3 kwaliteit.Er zitten erg goeie bulldozermomenten in , veel rustige Maideneske momenten, veel Manowar-geïnspireerde climax'en (cover was op zijn plaats dus) en hier en de bekende soli. Ik moet zeggen dat het mij wat kouder laat dan de twee vorige. De herkenbaarheid is een beetje weg, maar voor zommige mensen is dit misschien een pluspunt. De soli zijn minder begeesterend dan op ANthems en Wages. Ook het ietwat hoge Manowargehalte "one for all, all for one... is er voor mij over. Misschien is het een groeiplaat, alhoewel ik dat bij Arch Enemy noooit heb gehad, het was altijd instant-thrill. Beetje teleurgesteld dus signature |
|
Het is wel een lekkere plaat. Maar wanneer gooien ze die Angela Gossow er eens uit? Ik vind haar echt een matige zangeres, ok ze kan kracht zetten. Maar ik voel er niks in. Geen woede, helemaal niks. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 07-07-2005 13:26] |
|
Geen "oprechtheid"? mp3's: http://members.home.nl/yoko |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |