|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
sexist |
|
quote: Jij vindt Siebenburgen saai. Jij hebt gewoon een rare smaak. |
|
quote:hehehe idd siebenburgen is een gepasseerd station voor mij, heb 1 cd, heb ze live gezien , allemaal wel aardig, maar als ik het nu opzet verveeld het me mateloos. Doe mij maar muziek a la vieze gore death of lekkere vunzig donkere doom |
|
quote: soort zoekt soort |
|
Vet man ... nieuw nummer is nu te downloaden http://www.centurymedia.de/download/mp3/mp3_login.aspx?id=48&language=de |
|
Hmm, ik weet simpelweg niet wat ik van die nieuwe cd moet denken. Ik vind Wages of Sin beter denk ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik vind de allernieuwste (Athems of Rebellion) cd echt megavet... ging totaal uit me dak |
|
Aaah, iets om naar uit te kijken volgende maand, alleen weer iets te veel versies vind ik , maar geeft niet, zo snel is dat niet uit de rekken, dus die dubbelle digi zal het wel worden :lijkt me wel wat, die surround, maar het had gemakkelijk toch wat live-beeldmateriaal kunnen bevatten (dat hebben ze blijkbaar toch) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik vind hem niet bepaald vernieuwend ten opzichte van Wages of Sin. Het klinkt allemaal wel lekker hoor, daar niet van maar toch...'k weet 't niet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Vernieuwend hoeft ook niet perse ... belangrijk is : hij is VET METAL |
|
quote: Hmmm, dat mischien wel, 'k vind er wel een paar bijzonder magere gitaarsolo's inzitten trouwens. Bah. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik ben begonnen met Wages of sin,een te gekke cd.Heb ze laatst nog op Graspop gezien maar dat viel tegen,erg slecht geluid.Rock-Hard was stukken beter. |
|
quote: zeikwijf |
|
quote: hehehe, Lambal. Pfff, Er mag best gezeken worden. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hmzz...heb nog maar 1 nummer gehoort, maar angezien bonnie te lui is om mij nog meer door te sturen dat ene nummer was trouwens niet uber geweldig ofzo "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Zo te zien moet ik hem maar eens gaan aanschaffen. 30september lijkt mij een uitstekende datum. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik zou hem eerst luisteren. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ik heb van verschillende kanten vrij negatieve verhalen gehoord over the Anthems of Rebellion, maar uiteindelijk vel ik natuurlijk zelf het oordeel. Benieuwd ben ik in ieder geval aangezien Wages of Sin een van de beste thrash platen was van 2001/2001, en beslist hun beste al zijn Black Earth en Burning Bridges ook buitengewoon sterke releases. Wages of Sin overtreffen zal moeilijk zijn, al was het maar omdat de verrassing van Angela er nu wel uit is. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ja dat idee heb ik zelf ook een beetje, toen ik Wages of Sin voor het eerst hoorde had ik echt zoiets van 'damn dit is best gaaf' en bij deze ontbreekt dat een beetje. Ik vind deze schijf aardig door borduren op Wages of Sin. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Wederom een zeer sterke plaat Arch Enemy begint echt een van m'n favoriete bands te worden. Heb ze vorige maand al drie keer live gezien, was ook iedere keer erg goed |
|
Ik vind Anthems of Rebellion op zich wel een goede cd, maar het voegt eigenlijk niets toe aan Wages of Sin, om eerlijk te zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou ik weet het niet hoor, vond burning bridges beduident hun beste plaat en hun nieuwe zangeres wordt ik nou niet bepaalt warm van(nee niet in sexuele sferen :D) Geef mij die gozer maar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Anthems of rebellion just saved my life |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |