IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Arch Enemy Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 11:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

sexist


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2003 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht




Ik heb AE - WoS een keer bij Hirogen in de auto geluisterd volgens mij. Ik was er iig niet dermate van onder de indruk dat ik die cd vaker zou willen luisteren. Het is me iets te saai denk ik.


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 11:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 11:12 schreef Jenje het volgende:
Het is me iets te saai denk ik.


Jij vindt Siebenburgen saai. Jij hebt gewoon een rare smaak.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-07-2003 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 11:14 schreef campske666 het volgende:
Jij vindt Siebenburgen saai. Jij hebt gewoon een rare smaak.
hehehe idd siebenburgen is een gepasseerd station voor mij, heb 1 cd, heb ze live gezien , allemaal wel aardig, maar als ik het nu opzet verveeld het me mateloos.

Doe mij maar muziek a la vieze gore death of lekkere vunzig donkere doom


campske666
Usericon van campske666
Posted 03-07-2003 14:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 11:17 schreef Jenje het volgende:
...vieze gore ...vunzig ...


soort zoekt soort


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 24-07-2003 21:06 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-07-2003 21:17 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Hmm, ik weet simpelweg niet wat ik van die nieuwe cd moet denken.
Ik vind Wages of Sin beter denk ik.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 24-07-2003 21:18 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik vind de allernieuwste (Athems of Rebellion) cd echt megavet... ging totaal uit me dak




Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-07-2003 21:24 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Aaah, iets om naar uit te kijken volgende maand,

alleen weer iets te veel versies vind ik , maar geeft niet, zo snel is dat niet uit de rekken, dus die dubbelle digi zal het wel worden :lijkt me wel wat, die surround, maar het had gemakkelijk toch wat live-beeldmateriaal kunnen bevatten (dat hebben ze blijkbaar toch)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-07-2003 21:24 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:18 schreef Bonnie het volgende:
Ik vind de allernieuwste (Athems of Rebellion) cd echt megavet... ging totaal uit me dak


Ik vind hem niet bepaald vernieuwend ten opzichte van Wages of Sin.
Het klinkt allemaal wel lekker hoor, daar niet van maar toch...'k weet 't niet.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 24-07-2003 21:26 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:24 schreef No Nonsense het volgende:
Ik vind hem niet bepaald vernieuwend ten opzichte van Wages of Sin.
Het klinkt allemaal wel lekker hoor, daar niet van maar toch...'k weet 't niet.


Vernieuwend hoeft ook niet perse ... belangrijk is : hij is VET METAL




No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-07-2003 21:27 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:26 schreef Bonnie het volgende:
Vernieuwend hoeft ook niet perse ... belangrijk is : hij is VET METAL


Hmmm, dat mischien wel, 'k vind er wel een paar bijzonder magere gitaarsolo's inzitten trouwens. Bah.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


eddie
Usericon van eddie
Posted 24-07-2003 21:29 by eddie Wijzig reactieProfiel van eddieQuote dit bericht

Ik ben begonnen met Wages of sin,een te gekke cd.Heb ze laatst nog op Graspop gezien maar dat viel tegen,erg slecht geluid.Rock-Hard was stukken beter.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 24-07-2003 21:29 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:27 schreef No Nonsense het volgende:
Hmmm, dat mischien wel, 'k vind er wel een paar bijzonder magere gitaarsolo's inzitten trouwens. Bah.


zeikwijf




No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-07-2003 21:31 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:29 schreef Bonnie het volgende:
zeikwijf

hehehe, Lambal.

Pfff, Er mag best gezeken worden.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 24-07-2003 21:31 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

hmzz...heb nog maar 1 nummer gehoort, maar angezien bonnie te lui is om mij nog meer door te sturen

dat ene nummer was trouwens niet uber geweldig ofzo


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 24-07-2003 21:32 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Zo te zien moet ik hem maar eens gaan aanschaffen.
30september lijkt mij een uitstekende datum.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-07-2003 21:33 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:32 schreef Rutan het volgende:
Zo te zien moet ik hem maar eens gaan aanschaffen.
30september lijkt mij een uitstekende datum.


Ik zou hem eerst luisteren.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 24-07-2003 21:33 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik heb van verschillende kanten vrij negatieve verhalen gehoord over the Anthems of Rebellion, maar uiteindelijk vel ik natuurlijk zelf het oordeel. Benieuwd ben ik in ieder geval aangezien Wages of Sin een van de beste thrash platen was van 2001/2001, en beslist hun beste al zijn Black Earth en Burning Bridges ook buitengewoon sterke releases. Wages of Sin overtreffen zal moeilijk zijn, al was het maar omdat de verrassing van Angela er nu wel uit is.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 24-07-2003 21:34 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 24 juli 2003 21:33 schreef No Nonsense het volgende:
Ik zou hem eerst luisteren.





"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-07-2003 21:36 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:33 schreef bonobo het volgende:
Ik heb van verschillende kanten vrij negatieve verhalen gehoord over the Anthems of Rebellion, maar uiteindelijk vel ik natuurlijk zelf het oordeel. Benieuwd ben ik in ieder geval aangezien Wages of Sin een van de beste thrash platen was van 2001/2001, en beslist hun beste al zijn Black Earth en Burning Bridges ook buitengewoon sterke releases. Wages of Sin overtreffen zal moeilijk zijn, al was het maar omdat de verrassing van Angela er nu wel uit is.


Ja dat idee heb ik zelf ook een beetje, toen ik Wages of Sin voor het eerst hoorde had ik echt zoiets van 'damn dit is best gaaf' en bij deze ontbreekt dat een beetje.
Ik vind deze schijf aardig door borduren op Wages of Sin.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 24-07-2003 22:11 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Wederom een zeer sterke plaat
Arch Enemy begint echt een van m'n favoriete bands te worden. Heb ze vorige maand al drie keer live gezien, was ook iedere keer erg goed


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-07-2003 22:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind Anthems of Rebellion op zich wel een goede cd, maar het voegt eigenlijk niets toe aan Wages of Sin, om eerlijk te zijn.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-07-2003 23:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 21:33 schreef bonobo het volgende:
Ik heb van verschillende kanten vrij negatieve verhalen gehoord over the Anthems of Rebellion, maar uiteindelijk vel ik natuurlijk zelf het oordeel. Benieuwd ben ik in ieder geval aangezien Wages of Sin een van de beste thrash platen was van 2001/2001, en beslist hun beste al zijn Black Earth en Burning Bridges ook buitengewoon sterke releases. Wages of Sin overtreffen zal moeilijk zijn, al was het maar omdat de verrassing van Angela er nu wel uit is.


Nou ik weet het niet hoor, vond burning bridges beduident hun beste plaat en hun nieuwe zangeres wordt ik nou niet bepaalt warm van(nee niet in sexuele sferen :D)
Geef mij die gozer maar


"This one is older than shit, heavier than time!"


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 25-07-2003 1:19 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Anthems of rebellion just saved my life


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen