|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Hannibal you suck. Meneertje komt mij even vertellen hoe het moet, ik doe het nooit goed. Maar wat vind jij Arch Enemy: Supercool of superklote? 5 sec. bedenktijd. |
|
quote: arch enemy heerscht knuppel en als jij dat niet vind dan vind jij dat niet en als jij vind dat je moeder superklote is dan ben je ook maar een homo en niet dankbaar voor je moeder en jij als noob moet je kut kop dicht houden meneertje krieg Metal heerst |
|
Tja.... Superklote. En zo'n lekker wijf is het écht niet. Kennen jullie Sinister?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: hehe jij vind het superklote maar smaken verschillen he sinister dat wijf is inderdaad lekker de band ken ik jammergenoeg niet Metal heerst |
|
quote:ja, je zag dr niet staan, maar een geluid dat er uit kwam changed to 'ouwe' |
|
quote: Maar áls je dr zag staan. Maar dat kan ook komen door het gebrek aan licht en het teveel aan bier in de Baroeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hannibal versus Rasputin. Met beiden kunde geen stadsoorlog winnen. En vrouwen in Death Metal. Echt niet(donder op) In de as met enemy. And i love it. |
|
quote: Ik ook van jou hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Persoonlijk interesseert het me geen bal of het nu een vrouw is die achter de micro staat. De "nieuwe" Arch Enemy is uiteraard gewoon schitterend. Tum podem extulit horridulum... |
|
ik vond AE eigenlijk een beetje saai worden. maar die zangeres heeft me dat standpunt even terug mijn strot in gejast. wat een moordwijf en nog goed kunnen schreeuwen ook. |
|
Ik vind de nieuwe arch enemy echt helemaal te gek. Echt mooi is het meidje niet maar heeft een mooi strak buikje (dat wil ze je dan ook altijd laten zien ). |
|
nou , ik vind dit toch echt wel een aantrekkelijke mevrouw |
|
quote: Ik vind het persoonlijk wel fijn als ik een grunt ook nog een beetje kan verstaan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind het helemaal niks sinds Angela... nee, geef mij maar die vette grunt van Johan in plaats van dat hese gekrijs. Iedereen vindt dat ze zo super grunt, maar voor mij klinkt het voor geen meter. Luister maar eens naar de oude nummers 'burning bridges' en 'silverwing' - dat doet Angela echt niet na hoor. Zonde. Zonder Johan is 'et gewoon niks. |
|
Beetje hap-snap bandje, zowel het oude als het latere werk, maar daarbij vind ik het latere werk naast hap-snap ook nog eens irritant. |
|
is het raar als ik me afvraag wat een hap-snap-band is??? |
|
quote: Makkelijk behapbaar zonder een blijvende indruk achter te laten! |
|
Ik heb er nog steeds geen nummer van gehoord... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: silverwing en burning bridges vind ik nou juist de minder vette nummers |
|
quote: Inderdaad!!! Zenial |
|
quote: |
|
Trouwens Johan Liiva schreeuwt ook meer dan dat ie echt grunt Maar da's ook best wel vet |
|
quote: Ik heb er gisteren een hoop MP3's van op CD gezet, en ik vindt dat hese gekrijs van dat wicht zeker zo vet klinken als dat half-gaar gegrunt van die vent. Ga me die nieuwe CD eens een keertje aanschaffen denk ik zo. |
|
Ik vond johan ook 100 x beter dan die halve shakira die ze nu hebben. Ik kan me er ook echt aan ergeren tijdens het luisteren en dat vind ik best jammer aangezien de muziek zelf toch wel lekker in elkaar zit. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |