|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
29 mei dus maar goed, ik zal er vast bij zijn [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-04-2003 14:52] Je moeder. |
|
klopt...das een maandag |
|
datum klopt nu wel! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
present. |
|
Toch maar weer een polonaise doen N. ? Ik, Wil Schuurman |
|
als we vooraf naar de stortebeker gaan wel ja |
|
Trek dan wel de goeie sokken aan Ik, Wil Schuurman |
|
|
|
zo leef jij ook nog hehe Je moeder. |
|
Inderdaad fijn om te zien dat ze hier weer actief is, ik was al bang dat ze het trauma van het hamburgerbakje nooit zou vergeten Ik, Wil Schuurman |
|
Klinkt wel leuk...wellicht ga ik. |
|
Ik ben er bij! |
|
UVA is altijd 100% alkoholokaust meen ik me te herinneren, dus waarschijnlijk ben ik van de partij. |
|
ik zal er zijn! Haatstrijd [Dit bericht is gewijzigd door Thyran op 07-04-2003 18:05] I welcome you to a world pitch black |
|
Hier ga ik ook wel heen! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
oja!!! UVA maar wel een minder leuke line-up dan vorige keren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Geen Haatstrijd |
|
B. is meestal traag met dingen doorgeven. |
|
hm... via betrouwbare bronnen hoor ik dat dan de examens zijn afgelopen... en het schijnt een zuipfeest te zijn, dus ik hoop aanwezig te zijn (mits ik geld heb) changed to 'ouwe' |
|
Arjan.... elk concert kan een zuipfestijn zijn |
|
quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:neehoor.... niet als je de dag erna luistertoets hebt (uh........ ) changed to 'ouwe' |
|
Haha I don't care .. no mercy word ook weer kegelen !! Elk concert is kegelen Ik, Wil Schuurman |
|
Euj, klinkt goed zuipfestijn |
|
quote:met stratovarieus stickers..... changed to 'ouwe' |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |