|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ich bin dabei! |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 12-05-2003 12:57] |
|
terugkrabbelen he? |
|
beter! snagger heerst./.. gesprekken met SDnagger beginnen altijd hetzelfde... "hey snagger, oude lul, alles goed?" "ja, nathalie is daar!" Kijk, wat zijn dat nou voor halfbakken antwoorden... hahaha |
|
quote:, tzou wel maar nathalie is er ook. |
|
je praat nu als snagger |
|
quote: |
|
Ach neem het snagger niet kwalijk, hij is bijna altijd bezopen |
|
quote:u niet hoorde ik net |
|
quote: Ja ach, die halve liters gingen vrijdag er goed in! En ze kwamen zaterdagochtend er ook weer goed uit in de bus |
|
quote:tja wij waren gister ook weer's niet geheel nuchter. 'kheb al wel zin in 29 heeeeeel veeeel |
|
quote: Ik ook, snagger en ik gaan heerst de Stortebeker bezoeken voor wat overheerlijke wodka's |
|
quote:eeuuhhhh iike ga mee |
|
quote: Meui, hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Wij blijven toch bij jou pitten? |
|
quote:juppo en mijn ouder zijn echt heeeeeeeel wat gewend dus je hoeft je niet in te houden. |
|
quote: Gelukkig, ik was van plan om het einde van de examens te vieren en me helemaal lam te zuipen We hebben toch ook een busreis? |
|
quote:jup en dan een kwatiertje lopen, valt erg mee dus. |
|
quote: Ik hoop niet dat de busreis lang duurt, want ik kan niet tegen alcohol in combinatie met busreizen, dan gooi ik het er geheid uit haha. 15 minuten lopen, hmm reken maar daar een halfuur voor met snagger |
|
quote:ik heb er ooit es 3 kwatier overgedaan. maar iets zewgt mij dat dat niet aan snagger gaat liggen |
|
quote: Haha, we zullen zien |
|
quote:aangezien ik jou 1 keer echt dronken heb gezien en ik snagger nog nooit en na wat ik hoorde van afgelopuh vrijdag |
|
quote: Wanneer was ik dan echt dronken? Tja, snagger kon zelf vrijdag ook niet meer recht lopen |
|
quote:ow dat verteld ie niet. bij marching towards christian extermination. |
|
quote: Hehe, dat dacht ik al. Ohja, dat kwam door die duitse fles wodka. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |