![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ich bin dabei! ![]() ![]() |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 12-05-2003 12:57] ![]() |
|
terugkrabbelen he? ![]() |
|
beter! snagger heerst./.. gesprekken met SDnagger beginnen altijd hetzelfde... "hey snagger, oude lul, alles goed?" "ja, nathalie is daar!" Kijk, wat zijn dat nou voor halfbakken antwoorden... hahaha ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
je praat nu als snagger ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ach neem het snagger niet kwalijk, hij is bijna altijd bezopen ![]() ![]() |
|
quote:u niet hoorde ik net ![]() ![]() |
|
quote: Ja ach, die halve liters gingen vrijdag er goed in! En ze kwamen zaterdagochtend er ook weer goed uit in de bus ![]() ![]() |
|
quote:tja wij waren gister ook weer's niet geheel nuchter. 'kheb al wel zin in 29 heeeeeel veeeel ![]() ![]() |
|
quote: Ik ook, snagger en ik gaan heerst de Stortebeker bezoeken voor wat overheerlijke wodka's ![]() ![]() |
|
quote:eeuuhhhh iike ga mee ![]() ![]() |
|
quote: Meui, hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Wij blijven toch bij jou pitten? ![]() |
|
quote:juppo en mijn ouder zijn echt heeeeeeeel wat gewend dus je hoeft je niet in te houden. ![]() |
|
quote: Gelukkig, ik was van plan om het einde van de examens te vieren en me helemaal lam te zuipen ![]() We hebben toch ook een busreis? ![]() |
|
quote:jup en dan een kwatiertje lopen, valt erg mee dus. ![]() |
|
quote: ![]() 15 minuten lopen, hmm reken maar daar een halfuur voor met snagger ![]() ![]() |
|
quote:ik heb er ooit es 3 kwatier overgedaan. maar iets zewgt mij dat dat niet aan snagger gaat liggen ![]() ![]() |
|
quote: Haha, we zullen zien ![]() ![]() |
|
quote:aangezien ik jou 1 keer echt dronken heb gezien en ik snagger nog nooit en na wat ik hoorde van afgelopuh vrijdag ![]() ![]() |
|
quote: Wanneer was ik dan echt dronken? Tja, snagger kon zelf vrijdag ook niet meer recht lopen ![]() ![]() |
|
quote:ow dat verteld ie niet. bij marching towards christian extermination. ![]() |
|
quote: Hehe, dat dacht ik al. Ohja, dat kwam door die duitse fles wodka. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |