|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: GAY!!!!!!!!!!!!!! Sabbatic Goat |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
quote: |
|
quote: Tom, hij was super! Tenminste actie godver!! Vrienden,...die kerel kende hij niet eens...so...wtf..do I(or he) care?? |
|
Was goaf |
|
quote: welke tom bedoel je nu...die met haatstrijd meespeelde in dat darkthrone shirt?...of is dat geen tom We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Je bedoelt TomMY, hij speelde bij Haatstrijd idd. Maar ik bedoel Tom die mee was met ons (Worthless) met het lang blond haar. Moshpit op Vlaemsche wijze... |
|
owjah...Theriomorph, nu weet ik het weer worthless spellde trouwens ook best vet We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dank u voor het compliment... Het was voor de verandering eens iemand die met de PAknoppen omkan! En monitoren werden geregeld vanop het podium; dit kwam ons optreden alleen maar ten goede |
|
was gaaf ja Je moeder. |
|
quote:en wie is u? |
|
Weet er iemand of er ergens fotos van UVAIII op internet staan? |
|
quote: Vraag ik me ook al de hele tijd af. |
|
Ik heb foto's .. maar ben tot dusverre te lui geweest ze te converteren en te versturen. Komt nog. |
|
mooi.. gooi die foto's online! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De drummer van Prima Nocte en de zanger van Sauron hebben foto's van Galgeras gemaakt. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
heb je ze al gezien Fulco? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Neen, die van Erik zijn morgen klaar en die van Martijn moet ik maar middels helse folteringen verkrijgen. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
mooi..... ik zie de foto's dan zaterdag... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hij wel... Ik zal zien dat ik morgenavond een paar foto's van Erik scan en doorstuur. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Jeuj, erop gegooid: http://members.lycos.nl/bastardsquad/ En dan Haatstrijdgalgerasfotos.rar aanklikken, dan gaat-ie downloaden als het goed is |
|
Heel fijn! Met wat voor een programma moet je dat bestand openen? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
WinRar (http://www.rarlab.com/), dat ff downloaden, installeren en dan 'extract files' kiezen wanneer je rechts op t bestand klikt |
|
quote: (Bedankt Ilyc voor de fotos) Met Winrar (een archiveringsprogramma, soort winzip),je kan het downloaden op www.rarlab.com en 21 dagen uitproberen, serials zijn te vinden, maar eigenlijk is het gewoon een window die vraagt om te kopen, die je zo kan wegklikken (na 21 d.). Hoe bevalt de Grimfaug demo trouwens? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |