|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Godverdomme, ik vind die line-up wel heel erg vet! Hier gaan we ons eens even goed bezatten! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Haha, er zijn mensen met dezelfde plannen geloof ik Ik, Wil Schuurman |
|
en 't is nie meer in de Jonosh? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Goudvishal heerscht ook hoor, hoegaarden, DAB, hertog jan en drommelsch !! Ik, Wil Schuurman |
|
met oranje jetonnekes zeker, en wat is er met 'breng je pul' gebeurd? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nope in de goudvishal En ze schenken grote glazen drommelsch [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 07-04-2003 20:10] |
|
quote: i'll be there |
|
nogmaals: folkwang en ik zijn er Je moeder. |
|
owja er was al weer een topic, sjonge maar goed ik ben er |
|
goh, haatsrtijd; zou ik er zijn desire gaat mee, duzzz........ pas op 2 dronkuh mongolen. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 14-04-2003 23:44] |
|
goed dat er geen sloot in de buurt is |
|
quote: Wel een rivier |
|
quote: *huilt mee* verdomme..vorig jaar heerste in den Jonosch! |
|
quote:verhaal van snagger gehoord ofzo? |
|
Ik hoop, ik hoop dat er onderweg een hamburgerbakje op straat te vinden is Ik, Wil Schuurman |
|
quote:vertel |
|
Dat mag necrockmantia zelf even vertellen voordat er hier weer lichaamsdelen gemutileerd gaan worden Ik, Wil Schuurman |
|
quote:ok, necro vertel es |
|
1. Dat verhaal heb ik idd van snagger gehoord. 2. Het verhaal van de hamburgerbakjes is prive hahaha Laat ik zeggen dat ze nog een functie vervullen. |
|
quote:nee daar heb ik wat aan [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 15-04-2003 14:24] |
|
ok, als je me een biertje geeft op UVA krijg je het verhaal te horen. |
|
quote:hoeft al niet meer maar dat pilse krijg je wel. |
|
Laat me raden, je hebt ze als BH gebruikt. |
|
quote:zat ik ook ff aan te denken |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |