|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
BH? Neeeee, dat was die neger in de trein die avond Ik, Wil Schuurman |
|
Neenee, die neger had niets met necro / mij te maken maar het leverde wel een hilarische situatie op.. Er zat een of andere negerin zichzelf op te dirken naast ons in de trein, je weet wel .. zo'n fucking spiegeltje, make up setje .. haar lippen 5 cm aan het plamuren. En opeens doet ze d'r BH naar beneden en begint met dr tieten te zwaaien en zwiepen!! Ik, Wil Schuurman |
|
goed.. WAAROM IS UVA 3 NIET MEER IN DE JONOSH? simpel, UVA 1 en UVA 2 hebben (dankzij de bands en bezoekers) nogal een slechte naam gekregen bij de uitbater van de Jonosh. Aangezien de keledkamermuren zijn besmeurd met mosterd, mayo, sperma en bloed, de zaal zo enorm smerig wat etc wilde de zaal het neit aan.. hopelijk volgend jaar weer wel... het is nu in de goudvisdhal omdat deze locatie eens tuk "makkelijker"te bereiken is en omdat ondergetekende daar een vinger in de poep heeft, dus das makkelijk... IK VIND DE LINE-UP KLOTE!! das dan mooi jammer.. UVA 3 is ook een BLACK METAL editie, dus niet zo huilebalken. Vin je de bands kut, blijf dan ALSJEBLIEFT THUIS!!! WIE SPEELT ER NU PRECIES? SAURON WORTHLESS (bel) PERDITOR GALGERAS HAATSTRIJD dus.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:, normaal is zoiets grappig maar bij negers heet dat vies |
|
Ja die verhalen zijn voor herhaling vatbaar. De line-up heerst. Hopelijk heeft Perditor dit keer wel goed geluid Maar nu ga ik de zon in. |
|
quote:Jaja, ze vond je gewoon lekkel |
|
quote: dan nog liever de inhoud van dat veelbesproken hamburgerbakje! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:zou ik ook voor gaan ja |
|
Snagger en negers, waarom verbaast me dit niet? |
|
quote:Bagger, niet meer in jonosh! Dan kan ik daar dus ook niet meer komen, omdat het dan waarschijnlijk te ver weg is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
*schop omhoog* lijstje dan maar : impaled succubus desire nachtvorst abyssos |
|
impaled succubus desire karnivoor folkwang nachtvorst en abyssos posten al eeuwen niet meer dus die hoeven niet genoemd te worden lijkt me, toch bijna niemand meer die ze nog kent Je moeder. |
|
quote:wedden dat er genoeg nachtvorst kennen maar die hoeft ook om een andere rede er niet tussen |
|
UVA II1/2 Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
ik zal er zijn I welcome you to a world pitch black |
|
Je me suis daar ook! ook al houd i kiniet van die blackmetal changed to 'ouwe' |
|
impaled succubus desire karnivoor folkwang Thyran dzouwe ilyc |
|
GODVERDOMME! Zo dichtbij en nog kan ik er waarschijnlijk niet heen FREEZE |
|
quote: Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
impaled succubus desire karnivoor folkwang Thyran dzouwe ilyc Gangrad Hagal Moordlustige Hamster (denk het wel, nog niet zeker) |
|
Jahhh, ik heb 27 me laatste examen dus dat komt mooi uit Zijn er mensen uit Nijmegen die komen??? (ik ga daar strax studeren, maar ken er nog nie zoveel mensen) en heeft er iemand misschien 2 slaapplekken over??? Wij komen nl helemaal vanuit t gristelijke inteelt dorp Katwijk... Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote:Jawel, ik slaap namelijk bij jou changed to 'ouwe' |
|
quote:HOOP JE!!! FREEZE |
|
quote:gewoon komen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |