IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : UVA III Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-04-2003 14:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

BH? Neeeee, dat was die neger in de trein die avond

Ik, Wil Schuurman

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 15-04-2003 14:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 14:31 schreef Snagger het volgende:
BH? Neeeee, dat was die neger in de trein die avond
, dit is hopelijk niet waar.
dan weet ik wel hoe necro aan die neger piemel zuig opmerking komt

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-04-2003 14:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Neenee, die neger had niets met necro / mij te maken maar het leverde wel een hilarische situatie op..

Er zat een of andere negerin zichzelf op te dirken naast ons in de trein, je weet wel .. zo'n fucking spiegeltje, make up setje .. haar lippen 5 cm aan het plamuren. En opeens doet ze d'r BH naar beneden en begint met dr tieten te zwaaien en zwiepen!!

Ik, Wil Schuurman

VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 15-04-2003 14:36 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

goed..

WAAROM IS UVA 3 NIET MEER IN DE JONOSH?

simpel, UVA 1 en UVA 2 hebben (dankzij de bands en bezoekers) nogal een slechte naam gekregen bij de uitbater van de Jonosh. Aangezien de keledkamermuren zijn besmeurd met mosterd, mayo, sperma en bloed, de zaal zo enorm smerig wat etc wilde de zaal het neit aan..

hopelijk volgend jaar weer wel...

het is nu in de goudvisdhal omdat deze locatie eens tuk "makkelijker"te bereiken is en omdat ondergetekende daar een vinger in de poep heeft, dus das makkelijk...

IK VIND DE LINE-UP KLOTE!!

das dan mooi jammer..

UVA 3 is ook een BLACK METAL editie, dus niet zo huilebalken. Vin je de bands kut, blijf dan ALSJEBLIEFT THUIS!!!

WIE SPEELT ER NU PRECIES?

SAURON
WORTHLESS (bel)
PERDITOR
GALGERAS
HAATSTRIJD

dus....

Heaven, once so proud, look as it comes down

impaled succubus
Posted 15-04-2003 14:37 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 14:34 schreef Snagger het volgende:
Neenee, die neger had niets met necro / mij te maken maar het leverde wel een hilarische situatie op..

Er zat een of andere negerin zichzelf op te dirken naast ons in de trein, je weet wel .. zo'n fucking spiegeltje, make up setje .. haar lippen 5 cm aan het plamuren. En opeens doet ze d'r BH naar beneden en begint met dr tieten te zwaaien en zwiepen!!
, normaal is zoiets grappig maar bij negers heet dat vies

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 15-04-2003 14:45 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ja die verhalen zijn voor herhaling vatbaar. De line-up heerst. Hopelijk heeft Perditor dit keer wel goed geluid
Maar nu ga ik de zon in.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-04-2003 18:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 14:34 schreef Snagger het volgende:

Jaja, ze vond je gewoon lekkel

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-04-2003 18:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 18:07 schreef Iskariot het volgende:
Jaja, ze vond je gewoon lekkel

dan nog liever de inhoud van dat veelbesproken hamburgerbakje!

Ik, Wil Schuurman

impaled succubus
Posted 15-04-2003 22:51 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 18:32 schreef Snagger het volgende:
dan nog liever de inhoud van dat veelbesproken hamburgerbakje!
zou ik ook voor gaan ja

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 15-04-2003 22:52 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Snagger en negers, waarom verbaast me dit niet?

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2003 22:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 14:36 schreef VUIG het volgende:
goed..

WAAROM IS UVA 3 NIET MEER IN DE JONOSH?

simpel, UVA 1 en UVA 2 hebben (dankzij de bands en bezoekers) nogal een slechte naam gekregen bij de uitbater van de Jonosh. Aangezien de keledkamermuren zijn besmeurd met mosterd, mayo, sperma en bloed, de zaal zo enorm smerig wat etc wilde de zaal het neit aan..

hopelijk volgend jaar weer wel...

het is nu in de goudvisdhal omdat deze locatie eens tuk "makkelijker"te bereiken is en omdat ondergetekende daar een vinger in de poep heeft, dus das makkelijk...

IK VIND DE LINE-UP KLOTE!!

das dan mooi jammer..

UVA 3 is ook een BLACK METAL editie, dus niet zo huilebalken. Vin je de bands kut, blijf dan ALSJEBLIEFT THUIS!!!

WIE SPEELT ER NU PRECIES?

SAURON
WORTHLESS (bel)
PERDITOR
GALGERAS
HAATSTRIJD

dus....

Bagger, niet meer in jonosh!
Dan kan ik daar dus ook niet meer komen, omdat het dan waarschijnlijk te ver weg is.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

impaled succubus
Posted 24-04-2003 0:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

*schop omhoog*
lijstje dan maar :
impaled succubus
desire
nachtvorst
abyssos

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-04-2003 0:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

impaled succubus
desire
karnivoor
folkwang

nachtvorst en abyssos posten al eeuwen niet meer dus die hoeven niet genoemd te worden lijkt me, toch bijna niemand meer die ze nog kent

Je moeder.

impaled succubus
Posted 24-04-2003 0:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 0:10 schreef karnivoor het volgende:
impaled succubus
desire
karnivoor
folkwang

nachtvorst en abyssos posten al eeuwen niet meer dus die hoeven niet genoemd te worden lijkt me, toch bijna niemand meer die ze nog kent
wedden dat er genoeg nachtvorst kennen
maar die hoeft ook om een andere rede er niet tussen

Lankmoedigeloper
Snikkelkarperen bij de Efteling
Usericon van Lankmoedigeloper
Posted 24-04-2003 0:16 by Lankmoedigeloper Wijzig reactieProfiel van LankmoedigeloperQuote dit berichthttp://users.telenet.be/ACV.LBC-NVK.Dupont/images/Tony_Mommers.jpg

UVA II1/2

Je platgeslagen pannenkoekenkop.

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 24-04-2003 13:48 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

ik zal er zijn

I welcome you to a world pitch black

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 10-05-2003 23:09 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Je me suis daar ook! ook al houd i kiniet van die blackmetal

changed to 'ouwe'

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 11-05-2003 11:19 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

impaled succubus
desire
karnivoor
folkwang
Thyran
dzouwe
ilyc

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-05-2003 11:21 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

GODVERDOMME! Zo dichtbij en nog kan ik er waarschijnlijk niet heen

FREEZE

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 11-05-2003 12:06 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 11:19 schreef ilyc het volgende:
impaled succubus
desire
karnivoor
folkwang
Thyran
dzouwe
ilyc
Gangrad
Hagal

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-05-2003 12:06 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

impaled succubus
desire
karnivoor
folkwang
Thyran
dzouwe
ilyc
Gangrad
Hagal
Moordlustige Hamster (denk het wel, nog niet zeker)

MyDyingSic
I Kill Christians In The Name Of Lucifer
Usericon van MyDyingSic
Posted 11-05-2003 20:56 by MyDyingSic Wijzig reactieProfiel van MyDyingSicQuote dit berichthttp://www.karpenoktem.tk

Jahhh, ik heb 27 me laatste examen dus dat komt mooi uit
Zijn er mensen uit Nijmegen die komen???
(ik ga daar strax studeren, maar ken er nog nie zoveel mensen)
en heeft er iemand misschien 2 slaapplekken over??? Wij komen nl helemaal vanuit t gristelijke inteelt dorp Katwijk...

Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën!

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 11-05-2003 21:00 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 11:21 schreef Phantom Lord het volgende:
GODVERDOMME! Zo dichtbij en nog kan ik er waarschijnlijk niet heen
Jawel, ik slaap namelijk bij jou

changed to 'ouwe'

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 11-05-2003 22:58 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 21:00 schreef dzouwe het volgende:
Jawel, ik slaap namelijk bij jou
HOOP JE!!!

FREEZE

impaled succubus
Posted 12-05-2003 10:15 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 20:56 schreef MyDyingSic het volgende:
Jahhh, ik heb 27 me laatste examen dus dat komt mooi uit
Zijn er mensen uit Nijmegen die komen???
(ik ga daar strax studeren, maar ken er nog nie zoveel mensen)
en heeft er iemand misschien 2 slaapplekken over??? Wij komen nl helemaal vanuit t gristelijke inteelt dorp Katwijk...
gewoon komen.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com