|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* de nieuwe haatstrijd nummers gaan heersen en met leden van funeral winds op het podium kan het niks anders worden dan beuken met die nek [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 19-05-2003 18:33] Je moeder. |
|
Ik kom zeer waarschijnlijk ook! Maak er meteen me CKV cultureel gedoe van |
|
Keej, zeker dat ik kom, hoe laat ging de zaal ook alweer open? |
|
quote:16:30 |
|
Zijn er niet toevallig mensen met een kortingskaart uit omgeving Leiden die hierheen gaan???? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Wat ben ik dom! Ik vandaag naar de stad, eerst kijken hoeveel geld ik op de bank heb, dan even langs Dollhouse kaartje voor UVA morgen kopen. Kom ik onderweg iemand tegen die zegt: het is pas volgende week zaterdag. Ik dus toch kopen, thuis gekomen ik tegen me moeder vertellen en zei ze opeens: Maar dan is het hemelvaart, dan zitten we in Denemarken. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUT |
|
quote:kut gewoon weigeren mee te gaan |
|
zal ik dan ook maar aanwezig gaan zijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: nah, 4 dagen Denemarken opgeven om een avond naar Metal te kijken wat ik vaker kan, kies ik toch voor Denemarken Maar ja, zit nu dus wel met een kaartje |
|
quote: waar woon je, dan kun je mij dat kaartje geven We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Arnhem, maar ik heb hem waarschijnlijk al doorverkocht |
|
quote:ah, kut...moet ik zelf een kaartje fixen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Present. Eerst naar de stort uiteraard. |
|
quote: Rampzalig! |
|
Dan komen jullie wel heel vroeg als jullie eerst nog gaan zuipen in de Störtebeke. De goudvishal opent zn deuren nl. al om 16.30! Weet iemand of de Störtebeke lang openblijft? We willen wel eens gaan na UVA... |
|
Ik ben er mee weg. Eens kijken of die routeplanner me op de goede weg steekt, Norgaath |
|
haatstrijd was gaaf perditor was nog gaver We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dat was weer een succesvolle avond bezeten tering herrie. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
quote: wie was die agressieve kerel? I welcome you to a world pitch black |
|
Goeie avond, vette optredens. |
|
... pc aant flippen [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-05-2003 21:01] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
jezus wat was haatsrijd gaaf! galgeras was ook zeer goed te doen en de rest heb ik hniet mee gekregen; er was geloof ik weerés bier |
|
je was idd behoorlijk wazig aant zwalken bij Worthless haha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |